abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:22:41 #201
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_29439912
Wat ik zo raar vind, ik hoor nogal tegenstrijdige berichten over die biologische vader.

Enerzijds dat het een geweldadige vent was die regelmatig vast zat, anderzijds dat het een 'lieve wanhopige' man was die alleen zijn kinderen wilde zien en beschermen.

Kunnen de mensen die deze man persoonlijk kende hier meer duidelijkheid in verschaffen?
Krekker is de bom!
pi_29439922
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:21 schreef KreKkeR het volgende:
Doet me denken aan die Nederlandse soldaat die zijn ex, haar broer en schoonpa doodschoot (en de hond liet leven).
Paul S. is wel effe van een ander kaliber heb ik zo het idee.
Paul S. legde eerst in een huis twee mensen om en reed vervolgens naar de sportschool om zijn schoonpa om te leggen. Iets anders lijkt me.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 11:36:27 #203
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_29442043
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:22 schreef KreKkeR het volgende:
Wat ik zo raar vind, ik hoor nogal tegenstrijdige berichten over die biologische vader.

Enerzijds dat het een geweldadige vent was die regelmatig vast zat, anderzijds dat het een 'lieve wanhopige' man was die alleen zijn kinderen wilde zien en beschermen.

Kunnen de mensen die deze man persoonlijk kende hier meer duidelijkheid in verschaffen?
Hij heeft dit zelf toegelicht.
Vroeger zat hij in het criminele cirquit, en heeft hij een drank probleem gehad.
Dit is alleen 18 jaar geleden. Hij heeft in de tussentijd zijn vrouw die aan kanker overleden is verzorgd, daarvoor al 3 kinderen die vlak na de geboorte overleden begraven.

Hij wou bij deze vrouw gewoon koste wat het kost de kinderen "goed" opvoeden/vangen.
Toen zij hem niet meer wou, heeft ze gezegd dat hij haar geslagen heeft, daarom vluchtte ze.
Maar hij heeft haar nooit met een vinger aangeraakt...

Hij wou het liefst de media zelf inlichten over zijn verleden, omdat ze dat toch op zouden rakelen.
Alleen heeft die Jos, in nieuwsberichten tegen de telegraaf al alles verklaard, de dag na de moorden. Zo wou hij de biologische vader dus in een negatief daglicht zetten om zo brigitte meer geloofwaardigheid te geven ofzo denk ik.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 11:44:38 #204
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_29442153
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 08:19 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nalatigheid en dood door schuld lijkt me wel een mooie voor deze "moeder".
Eens.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 augustus 2005 @ 18:07:12 #205
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_29447990
Van de site van de Telegraaf:
quote:
Lichamen gedode kinderen Tolbert vrijgegeven
GRONINGEN - De politie heeft de lichamen van het vierjarig meisje en tweejarig jongetje die maandag in Tolbert met geweld om het leven werden gebracht, vrijgegeven. Dat heeft een woordvoerder van de politie in Groningen vrijdag gezegd.

De familie kan nu beginnen met de voorbereiding van de uitvaart. Wanneer die plaatsvindt is nog niet bekend.

De politie laat niets los over de vorderingen van het onderzoek. De precieze aanleiding voor het fatale drama blijft hierdoor onduidelijk. Een 46-jarige man met zowel de Nederlandse als Israëlische nationaliteit heeft de kinderen vermoedelijk om het leven gebracht. Of hij inmiddels bekend heeft, wil de politie niet zeggen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:03:58 #206
126835 PindaStikje
................
pi_29458142
Jos , je ziel is erg vies. En nu hang je er als een aasgier weer boven. de moeder wou niks meer met je te maken hebben , was ook zat van jou. om jou heeft ze haar flat in groningen verlaten, wietteelt en efteling van gips in haar flatje bouwen , he jos?. Je mag niet rekenen erop dat god jou ooit zal zien, je bent onzichtbaar. Schaam je..

De moeder heeft de biologische vader een week na het overlijden van haar eigen moeder gevraagd of hij de kinderen wil ophalen. Deze vond dit verdacht. Er moet nood zijn dacht hij. En heeft aan de noodbel getrokken. Maar omdat jos zo vaak de noodbellen van kinty overstemde met zijn techniesch getover met woorden, werd de vader al gouw een beetje een lastpak. jos van de hasjboerderij, wie kent hem niet, dood verderf zwangerschap en wiet, en uiteindelijk alleen nog maar verdriet. vieze cokekikkers
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:05:48 #207
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29458995
arme vader
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen,
maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:59:36 #209
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29505593
die moeder is echt stapelgek
Geluidsfragment van de moeder die ..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 augustus 2005 @ 18:54:02 #211
13151 crew  Rewimo
pi_29505769
Van de site van de Telegraaf:
quote:
Onzekerheid over begrafenis kinderen Tolbert
GRONINGEN - Het is onzeker of de uitvaart van de twee kinderen die vorige week in Tolbert door geweld om het leven kwamen woensdag kan doorgaan. Dat zei advocaat J. De Ruijter De Wildt van de moeder van de slachtoffertjes maandag. Volgens de raadsman kan de politie de veiligheid tijdens de plechtigheid niet garanderen.

De begrafenisondernemer eist echter dat de veiligheid zwart op wit gegarandeerd wordt. De betrokkenen zijn van plan tijdens de uitvaart twee gescheiden plechtigheden te houden, een voor de biologische vader met diens verwanten en een voor de moeder van de kinderen. De biologische vader heeft in diverse media gedreigd dat hij de moeder wat zou aandoen tijdens of na de plechtigheid.

De politie laat weten dat er een gesprek met de advocaat heeft plaatsgevonden en dat er juist goede afspraken zijn gemaakt over de veiligheid tijdens de uitvaart. "De politie gaat er vanuit dat de uitvaart gewoon doorgaat", laat een woordvoerder weten. "Wij snappen niets van deze klacht."

De vierjarige Damaris en tweejarige Daniël werden vorige week maandag in Tolbert om het leven gebracht. De 46-jarige vriend van de moeder is vermoedelijk de dader. Hij is aangehouden voor de moord op de kinderen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:57:39 #212
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29505846
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 15:02 schreef milagro het volgende:

lees ik op geenstijl weer...

een coma faken
Tis weer eens wat anders als een orgasme faken
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_29506345
Ík vind het eigenlijk best wel knap dat iemand een coma kan faken. Is heel andere koek dan een orgasme faken, haha
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 01:31:47 #214
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_29512466
quote:
De verdachte heeft de Nederlandse en de Israëlische nationaliteit, zo maakte de politie maandagavond bekend. De moeder was na de mishandeling naar de buren gevlucht om de politie te waarschuwen. Zij heeft verwondingen aan haar mond en haar hoofd.
Schijt aan iedereen
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 02:00:14 #215
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29513235
Triest dat ze die kinderen nu nog niet eens hun rust gunnen.
pi_29515228
quote:
Moeder familiedrama Tolbert verbijsterd

GRONINGEN - De moeder van de twee kinderen die vorige week overleden zijn bij het familiedrama in het Groningse dorp Tolbert zag de tragedie absoluut niet aankomen. Dat stelde zij maandag in een interview met RTV Noord. Het was de eerste keer dat de 33-jarige Brigitte Abraham in het openbaar praatte over het drama.

"Ik kan nog steeds niet bevatten wat er gebeurd is", mompelde zij met een brok in haar keel. Haar vriend, de van moord verdachte Avi C., was tot de dag van het drama een grote steun voor haar. Abraham ontmoette C. na een moeilijke periode in haar leven tijdens een logeerpartij bij haar broer. "Hij vervoerde ons, paste op de kinderen, hielp mee. Dat sprak mij enorm aan. Ik geloofde in een nieuwe toekomst."

Leuk gezinnetje

Volgens de Haarlemse vormde zij met C. en haar kinderen een leuk gezinnetje. "We bespraken heel veel, deden heel veel met de kinderen." Maar op een bepaald moment gebeurde er iets dat het tij deed keren. De vrouw wilde niet uitwijden over wat er precies voorviel. "We kwamen op een punt in onze relatie dat we moesten bepalen of we nou wel of niet voor elkaar waren gemaakt. Het gaat er dan om dat beide partijen eerlijk zijn. Hij gaf mij de schuld van zaken waar hij zelf over had gelogen."

Vermoorden

Er knapte iets in het hoofd van Avi C. "Hij besloot dat hij me wilde vermoorden. Hij ging me eerst met zijn handen te lijf: hij stompte, sloeg. Ik kan me dat niet meer voor de geest halen, ik zag niets meer." Daarna bewerkte C. zijn vriendin met een ijzeren staaf van een fitnessapparaat. "Hij sloeg me op mijn hoofd, schouder en rug. Het werd zwart voor mijn ogen."

Balkon

In een reflex vluchtte de vrouw naar buiten en sprong over het balkon. "Ik moest vluchten. Mijn instinct nam het over: als een dier zocht ik naar een uitweg. Het was geen kwestie van verstand, ik wilde slechts overleven. Het is een godswonder dat ik aan deze man ontsnapt ben." Abraham verwachtte op dat moment niet dat C. zijn woede op de kinderen zou botvieren. "Ik was vooral bang dat hij de kinderen zou meenemen en bij me weg zou gaan."

De waarheid is nog steeds niet tot haar doorgedrongen. In het mortuarium werd ze geconfronteerd met de verminkte lichamen van de 4-jarige Damaris en de 2-jarige Daniël. "Je ziet twee lijfjes waarin je herkent wat er kan zijn gebeurd. Je denk; sta maar weer op, wanneer ga je nou weer ademen? Maar dat doen ze niet. Je wilt ze zo graag een kusje geven, maar durft ze niet aan te raken."
pi_29515235
Valt me op, geen bijna geen woord over de kinderen, alleen maar over haar hoe lief Avi was en wat ie opeens deed, en uiteraard het leed wat haar is aangedaan.
pi_29515370
ze sprak over de kinderen alsof het dingen waren en wisselde extreem snel van de ene emotie naar de andere. zal mij niet verbazen als ze haar lover weer gaat opzoeken
pi_29515399
Ik zag een stuk van het interview zojuist bij het Ontbijtnieuws van RTL4.
Ik heb erg gemengde gevoelens bij die moeder. Ze zegt dat ze alleen maar haar instinct volgde. Maar elke liefhebbende moeder zou dan juist toch eerder haar kinderen veilig onderbrengen i.p.v. haarzelf.
Nothing takes the past away like the future!
pi_29515416
dat is een stukje van het fragment van tvnoord.
je moet eigenlijk het gehele interview beluisteren, dan merk je dat ze weer heel snel haar emotie onder controle heeft als ze weer overschakeld op "haar Avi"
http://www.rtvnoord.nl/ftp/audio/050808brigitteabraham.ram
pi_29515418
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 07:49 schreef Hapertje het volgende:
Ik zag een stuk van het interview zojuist bij het Ontbijtnieuws van RTL4.
Ik heb erg gemengde gevoelens bij die moeder. Ze zegt dat ze alleen maar haar instinct volgde. Maar elke liefhebbende moeder zou dan juist toch eerder haar kinderen veilig onderbrengen i.p.v. haarzelf.
Heb het net ook gezien, en zou als ik in haar schoenen zou staan geen behoefte hebben met m'n kop op tv te komen.
pi_29515456
junken zijn heel goed in het onderhandelen, waarschijnlijk wilde ze voor een paar honderd euro best haar verhaal doen
pi_29515485
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 08:03 schreef Nympholientje het volgende:
junken zijn heel goed in het onderhandelen, waarschijnlijk wilde ze voor een paar honderd euro best haar verhaal doen
Mwah, denk niet dat ze ervoor betaald heeft gekregen hoor.
pi_29515487
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 07:52 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Heb het net ook gezien, en zou als ik in haar schoenen zou staan geen behoefte hebben met m'n kop op tv te komen.
Spijker op de kop. Ik denk dat er iets grondig niet spoort bij deze dame. Alleen al hoe ze in dat interview benadrukt dat Avi heel lief was en dat ze daarom niet wist dat dit eraan zat te komen en dat ze in een reflex dat balkon afsprong (vrijpleiten) en het minimale aandeel van de kinderen erin (niet belangrijk).
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_29515671
dat niet alleen, haar "vrienden/vriendinnen"hebben het continu op het falen van de hulpverlening , waarom hebben zij het daarover terwijl de moeder doet voorkomen alsof het 1 grote happy family was tot deze uitbarsting? de omgeving zag dat ze hulp nodig hadden en moeder bedekte alles met de mantel der poeder liefde ?
pi_29515827
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 08:40 schreef Nympholientje het volgende:
dat niet alleen, haar "vrienden/vriendinnen"hebben het continu op het falen van de hulpverlening , waarom hebben zij het daarover terwijl de moeder doet voorkomen alsof het 1 grote happy family was tot deze uitbarsting? de omgeving zag dat ze hulp nodig hadden en moeder bedekte alles met de mantel der poeder liefde ?
Psies, ze woonden goddomme 1 maand samen, en de politie kende ze al. Nou weet ik niet wat hier als normaal geldt, maar dat vind ik iig niet spreken van een liefderijke omgeving om in op te groeien.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_29516069
quote:
ze woonden goddomme 1 maand samen, en de politie kende ze al

Ik kan me aan de ene kant dus ook goed voorstellen dat de biologische vader behoorlijk pissig is. Om meteen te roepen haar af te maken is natuurlijk ook niet juist.
pi_29516075
Ik kan me heel veel dingen voorstellen die je zou doen in paniek. Maar dat je je kinderen bij een vent achterlaat die je zojuist 'bewerkt heeft met een ijzeren staaf', nee, dat snap ik echt niet....
En dan ook nog zo snel met een verhaal op TV komen....
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_29516406
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 08:03 schreef Nympholientje het volgende:
Ze heeft er paar duizend euro voor gekregen.
pi_29516782
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:50 schreef Nadja2 het volgende:

[..]

Ze heeft er paar duizend euro voor gekregen.
Bron?
pi_29516804
echt vreselijk dit!
Die moeder is toch ook niet goed snik om nu al op de tv te verschijnen. Ze heeft het vervolgens alleen over de klappen die zij kreeg en wat haar Avi deed en waarmee en hoe ze dat ervaarde, Op het laatst sprak ze even over de kinderen (en dan nog zonder veel emotie)
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_29520085
quote:
fred (9 augustus 2005 - 08:54)
Als haar broer ben ik nu echt helemaal kapot, maar brigitte gaat door met liegen..wat de familire nog veel meer pijn doet. Ik had haar namelijk een week voor ze naar avi ging in kleuren en geuren gewaarschuwd wie en wat deze man is, maar zij zei, neeeeeh...niet avi....ik geloof het niet..., maar ik ken de goede man 3 jaar en zew is bij mij te gast. waarom zo weinig respect en vertrouwen in familie brigitte, je bent ze nu kwijt!!
Bron
pi_29523541
het word er allemaal niet fraaier op voor mevrouw
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:17:08 #234
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29523724
veel achteraf gelul, zeker van die broer.

zoals ik kan opmaken uit de essentie van haar relaas, kan ik niet ander concluderen dat ze moest vluchten voor haar leven, dat is instinctief bij iemand die met een metalen staaf wordt geslagen. het is heel erg wrang voor haar dat ze een man trof die zich blijkbaar van kindervriend in kindermoordenaar ontpopte.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29523771
tuurlijk is dat wrang, maar ze had daar nooit bij in moeten trekken natuurlijk en zeker niet na al die waarschuwingen en gebeurtenissen vooraf ...
pi_29532430
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:21 schreef Fuente het volgende:
Ik kan me heel veel dingen voorstellen die je zou doen in paniek. Maar dat je je kinderen bij een vent achterlaat die je zojuist 'bewerkt heeft met een ijzeren staaf', nee, dat snap ik echt niet....
En dan ook nog zo snel met een verhaal op TV komen....
SBS Shownieuws of zo?
pi_29534123
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:17 schreef zoalshetis het volgende:
veel achteraf gelul, zeker van die broer.

zoals ik kan opmaken uit de essentie van haar relaas, kan ik niet ander concluderen dat ze moest vluchten voor haar leven, dat is instinctief bij iemand die met een metalen staaf wordt geslagen. het is heel erg wrang voor haar dat ze een man trof die zich blijkbaar van kindervriend in kindermoordenaar ontpopte.
het is toch wat als je met een trekveer op je hoofd en in je gezicht bent geslagen door je vriend (wonderbaarlijk ook dat haar verwondingen op hoofd en in haar gelaat zo snel zijn verdwenen en genezen nietwaar?)
pi_29563306
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 07:27 schreef Nympholientje het volgende:

[..]

het is toch wat als je met een trekveer op je hoofd en in je gezicht bent geslagen door je vriend (wonderbaarlijk ook dat haar verwondingen op hoofd en in haar gelaat zo snel zijn verdwenen en genezen nietwaar?)
voor iemand die net in elkaar geslagen was door zo'n veer zag ze er niet belabberd uit idd, dat viel me gelijk op.
Alleen arm in verband
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 augustus 2005 @ 18:58:37 #239
13151 crew  Rewimo
pi_29563889
Volgens de Metro liep ze op krukken bij de begrafenis en heeft ze een been gebroken toen ze van het balkon sprong.
pi_29564047
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 18:24 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

voor iemand die net in elkaar geslagen was door zo'n veer zag ze er niet belabberd uit idd, dat viel me gelijk op.
Alleen arm in verband
precies.
pi_29584444
Zoals gebruikelijk treft het amk geen blaam en zullen nu wel weer kijken hoe komen we hier onderuit was mijn eerste reactie .
En inderdaad er hangt de vlag daar al weer uit want ze zullen wel meer geld krijgen om nog minder te doen.
Ik heb gebeld met het amk maar helaas wegens vakantie nu gesloten 6 weken
Er zijn hier wel weer 2 kinderen gedood en dat trieste nieuws telt hier niet .

Over 2 weken is de zaak "Gesloten " en 2 kinderen vermoord .Hier hebben ze het niet over mensen maart over zaken .
pi_29736454
Bij de begrafenis was alles goed gegaan toch?
pi_29736865
Er stond vandaag in de krant dat de moeder een hersenbloeding heeft gehad en het behoorlijk slecht gaat met haar. Ze schijnt aan een kant verlamd te zijn. Misschien toch nog een nasleep van de mishandeling
pi_29739756
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:24 schreef Meaghan het volgende:
Er stond vandaag in de krant dat de moeder een hersenbloeding heeft gehad en het behoorlijk slecht gaat met haar. Ze schijnt aan een kant verlamd te zijn. Misschien toch nog een nasleep van de mishandeling
Het valt allemaal wel mee en het is GEEN nasleep van haar valpartijtje vanaf het balkon.
quote:
Verdachte Tolbert kort van memorie
Door Sander van der Werff

Avraham C. (46), verdacht van de dubbele kindermoord in Tolbert (Gr), kampt met geheugenproblemen. Dat zegt zijn advocate S. van Gessel.

C. kan zich volgens haar slechts flarden herinneren van het drama dat zich op 1 augustus in zijn huis afspeelde. ,,Van bekennen of ontkennen is daarom nog geen sprake. Hij probeert de gebeurtenissen te achterhalen.''

Volgens justitie heeft de geboren Israeliër de kinderen Daniël (2) en Damaris (4) van zijn vriendin omgebracht met een ijzeren staaf. Even daarvoor zou hij hebben geprobeerd de vrouw, de 33-jarige Brigitte Abraham, te doden. Zij werd mishandeld maar kon van het balkon springen. Daarbij brak ze een pols en een been.

Daniël en Damaris werden vorige week vrijdag begraven. Twee dagen later werd Abraham in het ziekenhuis opgenomen met een bacteriële infectie in haar hersenen. De rechterkant van haar lichaam is verlamd, maar volgens een goede vriendin gaan artsen ervan uit dat zij volledig herstelt. Justitie legt geen verband tussen de mishandeling en het ontstaan van de infectie. Het voorarrest van C. wordt vandaag naar verwachting verlengd.
pi_29755134
quote:
^

En daarom loopt hij over een jaar of 2,5 weer vrij rond. In tegenstelling tot de vader van de kinderen wanneer die hem te grazen neemt. Die had sowieso al levenslang, maar daar gooit Justitie graag een jaar of 10 bovenop.
Ik weet het: LPF-taal, maar ik word een beetje moedeloos van alle ontsnappende, gijzelende of gewoon op proefverlof rondlopende gekken.
pi_29757628
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 15:37 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

^

En daarom loopt hij over een jaar of 2,5 weer vrij rond. In tegenstelling tot de vader van de kinderen wanneer die hem te grazen neemt. Die had sowieso al levenslang, maar daar gooit Justitie graag een jaar of 10 bovenop.
Ik weet het: LPF-taal, maar ik word een beetje moedeloos van alle ontsnappende, gijzelende of gewoon op proefverlof rondlopende gekken.
True, heb hetzelf ook niet zo op dat LPF populistische gezijk, maar het is natuurlijk waar, laat al die 'softe' types maar roepen dat die arme TBS-ers ook recht op proefverlof hebben tot hun eigen kinderen verkracht en vermoord worden....

'Vermindert toerekeningsvatbaar' vind ik zoiets zieligs voor zulke gevallen, kijk, een geestelijk gestoorde die niet weet wat ie doet is wat anders, maar een 'normaal' volwassen vent die onder invloed van drugs of drank dingen doet waar ie zich niks meer van herrinderd ??? Ga toch weg, die heeft strafverzwaring verdient, niet 'ontoerekeningsvatbaar' ofzo.....

Bah....
pi_29757777
Wat nu, als straf verplicht afkicken?

Kom op man, 'ontoerekeningsvatbaar'.... Drugs kunnen er niet voor zorgen dat een normaal en vriendelijk persoon in zo'n beest verandert. Nuchter zal ie vast ook geen schatje zijn.
pi_29759148
quote:
Dat vind ik een non-argument...
Als ik door rood rijd en iemand doodrijd dien ik daar de gevolgen van te dragen...

Als ik gezopen heb en dardoor het rode licht negeer, met dezelfde gevolgen zoals hierboven, ben ik dan ineens minder toerekeningsvatbaar?

Zijn Speedgebruik, wat ie natuurlijk zelf moet weten, heeft hem misschien hiertoe angezet, maar mag nimmer als excuus gelden.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:58:30 #250
126835 PindaStikje
................
pi_29779298
De moeder heeft toch al verteld dat er ruzie was, haar dochter huilde de hele ochtend tot het gebeuren, ze had toch gezegd dat ze over de ware liefde ruzie hadden? Het is echt niet de schuld van die speed. En hij had ze buiten in de regen gezet een paar dagen eerder, dus houden van die kinderen deed hij echt niet. Ik kan me geen een drug voorstellen waarbij opeens alles wat leeft dood moet. Toen hij die eerste klappen aan de moeder gaf met zijn vuisten wist hij al wat hij deed want hij pakte er een wapen bij en heeft hij ervoor gekozen zich te laten gaan.Im mijn mening heeft ze hem verteld dat ze de kinderen onbelangrijk vond, dacht ze mischien dat hij dat horen wilde.. en daar mee heeft ze zelf het lot van de kinderen vastgelegd..
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:04:28 #251
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_29779507
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 17:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Drugs kunnen er niet voor zorgen dat een normaal en vriendelijk persoon in zo'n beest verandert.
o jawel.
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_29793545
We zijn nu weer een tijdje verder en zoals ik voorspeld had jeugdzorg nieuw gebouw weer en amk 6 weken met vakantie niet bereikbaar ,Het gaat hun om het geld en kinderen tellen niet .Het is daar echt zo uw kind is ons goud waard
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:40:14 #253
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29794278
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:04 schreef speedcore het volgende:

[..]

o jawel.
idd raak eens in een psychose bijvoorbeeld, word je niet blij van naderhand
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_29915615
quote:

[..]

o jawel.
Klopt.
pi_29918847
quote:

[..]

o jawel.
Sommige drugs versterken je gevoelens die op dat moment spelen zoals XTC dat doet, maar ik ben het met de stelling eens dat het kwaad en deagressie al in je zat vóór het drugsgebruik en dat dat niet opeens uit de lucht komt vallen, maar alleen vele alen erger en directer wordt...

En uiteraard kun je van sommige drugs in een psychose raken en dan weet je van voor blijkbaar niet dat je van achter leeft en ben je tot rare dingen in staat.
Yeah baby Yeah!
pi_29958670
Hm.. ja, agressie wordt misschien aangewakkerd. Dat lijkt me toch ook niet bijzonder positief.
pi_29982350
Deze meneer Avi C blijft, ondanks de drugs uiteindelijk de enige verantwoordelijke. Tis gewoon een smerige moordenaar van 2 jonge kinderen. Verplicht laten afkicken, straf geven en daarna enkele reis ELAL richting de Sinai woestijn zonder water.
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:24:57 #258
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30201735
Nou nou.. lijkt me typisch een TBS-gevalletje.
pi_30550518
Hoe is het met de nasleep?
  maandag 7 november 2005 @ 23:23:17 #260
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32073248
Ik heb laatst iets dergelijks meegemaakt in m'n omgeving. Godzijdank hebben de kinderen het overleefd. Maar poh poh, wat grijpt dat in in een leven, in een familie, in een buurt, in een dorp. Ongelooflijk.
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:22:49 #261
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_33041562
Hmmm, ze zijn wel druk met het verwijderen van posts de laatste tijd.
Niet eens editten, nee volledig verwijderen
Begin haast te twijfelen of ik in de eerste plaats wel gepost heb...
pi_33041612
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:22 schreef Jo0Lz het volgende:
Hmmm, ze zijn wel druk met het verwijderen van posts de laatste tijd.
Niet eens editten, nee volledig verwijderen
Begin haast te twijfelen of ik in de eerste plaats wel gepost heb...
Ik heb de posts verwijderd door de zinloze kick waardoor het topic weer in ieders AT omhoog geschopt wordt. Dan maar een slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')