Zal mij benieuwen wat hier nu weer voor drama achter zitquote:TOLBERT (ANP) - De politie Groningen heeft maandagmiddag een man in Tolbert aangehouden in verband met de gewelddadige dood van de twee kinderen van zijn vriendin. De vrouw had de politie gewaarschuwd nadat de man de kinderen zeer ernstig had mishandeld.
De politie trof de twee kinderen dood aan in de woning. Onderzoek moet uitwijzen hoe zij om het leven zijn gekomen.
Wel dit:quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:17 schreef gelly het volgende:
Hmm, geen initialen ?
quote:TOLBERT - In een woning aan het Kaarnhuus in Tolbert heeft zich maandagmiddag een familiedrama voorgedaan.
Een man bracht in de bewuste woning de twee kinderen van zijn vriendin om het leven.
Het gaat om jonge kinderen. De vrouw wist uit de woning te vluchten en alarmeerde de politie. Die trof in de woning de twee levenloze kinderen aan. De dader is inmiddels opgepakt. Het zou om een buitenlandse familie gaan.
Bron: RTV Noord
quote:De vrouw had de politie gewaarschuwd nadat de man de kinderen zeer ernstig had mishandeld.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:23 schreef P8 het volgende:
ik woon 30 seconden fietsen van tolbert.
ik ben benieuwd waar het precies is
quote:In een woning aan het Kaarnhuus
Ik snap dan ook inderdaad niet waarom die vrouw de kinderen heeft achtergelaten. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je je bloedjes achter kunt laten bij een vent die ze mishandeldquote:
Als je je eigen leven niet zeker bent is het geen discutabele keuze je kinderen achter te laten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik snap dan ook inderdaad niet waarom die vrouw de kinderen heeft achtergelaten. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je je bloedjes achter kunt laten bij een vent die ze mishandeld
ja, nou, ik weet niet hoe de situatie was, natuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik snap dan ook inderdaad niet waarom die vrouw de kinderen heeft achtergelaten. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je je bloedjes achter kunt laten bij een vent die ze mishandeld
Dat soort mensen zijn heel erg ziek. Waarschijnlijk zal de man wel " toerekeningsvatbaar " zijn maar het komt er bij mij niet in dat hij een normale jeugd heeft gehad waarin hem respect en liefde voor anderen werd bijgebracht. Zulke mensen moet je voor hun leven TBS geven want dat komt nooit meer goed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:27 schreef Captain_Chaos het volgende:
Kinderen mishandelen tot ze erdoor om het leven komen.
Daar komt weer één van mij spaarzame:
De hoogste straf graag.
Ik ook. En pijnlijk zodat hij het nog goed voelt alssie gaat.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:31 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, nou, ik weet niet hoe de situatie was, natuurlijk
het is geen verwijt aan de vrouw of zo, maar meer eendat die man er in zekere zin mee weg komt.
maar kreeg ik de kans, dan had ik hem overhoop gestoken, dat weet ik wel.
Als de maatschappij maar tegen hem beschermd wordt. Mijn wantrouwen in het TBS systeem is zodanig klein dat ik er niet op vertrouw dat hij door een TBS afdoende uit de maatschappij genomen zal worden. De voorbeelden liggen immers voor het oprapen. Dan heb ik het alleen nog maar over de voorbeelden die de 'gewone mensen' kennen. Insiders zullen moeten beamen dat het TBS systeem schromelijk tekort schiet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:32 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn heel erg ziek. Waarschijnlijk zal de man wel " toerekeningsvatbaar " zijn maar het komt er bij mij niet in dat hij een normale jeugd heeft gehad waarin hem respect en liefde voor anderen werd bijgebracht. Zulke mensen moet je voor hun leven TBS geven want dat komt nooit meer goed.
Tja, je hebt twee keuzes. Of je blijft bij je kinderen terwijl je weet dat hij levensgevaarlijk is en er grote kans is dat ze doodgeslagen worden (jezelf incluis). Of je gaat de politie waarschuwen in de hoop je kinderen te redden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Idd, 1 vinger richting mijn kids en hij hing met zijn ballen aan het allergrootste keukenmes.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:31 schreef milagro het volgende:
maar kreeg ik de kans, dan had ik hem overhoop gestoken, dat weet ik wel.
Volgens de spaarzame informatie uit het krantartikel heeft ze de kids niet achtergelaten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Ze is pas hulp gaan roepen NADAT hij de kinderen had mishandeld.quote:gewelddadige dood van de twee kinderen van zijn vriendin. De vrouw had de politie gewaarschuwd nadat de man de kinderen zeer ernstig had mishandeld.
TBS?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:32 schreef JohnDDD het volgende:
Zulke mensen moet je voor hun leven TBS geven want dat komt nooit meer goed.
Je kan je bijna niet voorstellen dat je als moeder niet iig 1 kind onder je arm pakt en wegvlucht, OMG wat moet dat een kutsituatie zijn geweest dan.quote:Twee kinderen overleden na familiedrama
TOLBERT (ANP) - De politie heeft maandagmiddag een man in Tolbert aangehouden in verband met de gewelddadige dood van de twee kinderen van zijn vriendin. De vrouw had de politie gewaarschuwd nadat de man de kinderen zeer ernstig had mishandeld. De politie trof de twee kinderen dood aan in de woning.
Onderzoek moet uitwijzen hoe zij om het leven zijn gekomen. De twee overleden kinderen zijn een jongetje en een iets ouder meisje, aldus de politie. Ze zijn allebei jonger dan vijf jaar. De moeder was na de mishandeling naar de buren gevlucht om de politie te waarschuwen. Ook zij is gewond geraakt door de mishandeling.
De man, die de vriend is van de moeder, heeft zich verzet bij de aanhouding. De politie kon hem overmeesteren. De man raakte daarbij gewond.![]()
Zowel de verdachte als de moeder is opgenomen in het ziekenhuis. Zij verkeren niet in levensgevaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |