Terecht en lang over tijd.quote:Godlike02 schreef op maandag 1 augustus 2005 om 17:39
Nee om amsterdam hebben ze een hek gezet
Had geen inspiratiequote:Op maandag 1 augustus 2005 17:40 schreef ThunderChild het volgende:
![]()
![]()
![]()
Had je niet ff een betere TT kunnen verzinnen ??
Van af de dam loopt er een ondergrondse tunnel naar mijn huisquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:41 schreef Rhoona het volgende:
Haal dat hek eens weg trouwens.. Zo word ik nooit single af
heeeeeeeeeej, cool, antwerpen hebben ze ook afgesloten !!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:39 schreef Godlike02 het volgende:
Nee om amsterdam hebben ze een hek gezet
Je gaat nu het prachtige amsterdam vergelijken met antwerpen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heeeeeeeeeej, cool, antwerpen hebben ze ook afgesloten !!!!![]()
Niet als voorbereiding op het laten afzinken? Dat hebben ze mij tenminste altijd verteld.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Yep
Om die kut touristen en en dagjes mensen er weg te houden
het is allemaal mijn schuldquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:42 schreef melismay het volgende:
Mijn niet "willen" heeft te maken met het niet kunnen "krijgen" van een kerel door mijn rode kapsel, snap het dan... het is allemaal een maskerade
Wil het best wel ff verhelpen. Moet alleen dan ff een pot verf gaan halen bij de Gamma . . .quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:42 schreef melismay het volgende:
Mijn niet "willen" heeft te maken met het niet kunnen "krijgen" van een kerel door mijn rode kapsel, snap het dan... het is allemaal een maskerade![]()
Belachelijk...quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je gaat nu het prachtige amsterdam vergelijken met antwerpen?![]()
Alles is jouw schuld. Dat weet je toch ??quote:
Herstel: Import Belg !! Die zijn erger !!quote:
Iemand laten verzinnen die wel inspiratie heeft.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Had geen inspiratie
Tips voor de volgende?
ik heb amsterdam een keer bezocht, en ik vond het de lelijkste en ongezelligste stad ever seen, zo ook de rest van mijn gezelschap.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:43 schreef Godlike02 het volgende:
Je gaat nu het prachtige amsterdam vergelijken met antwerpen?![]()
Zeg, houd eens op. Ik ben het alweer de hele dag noodgedwingen met je eensquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb amsterdam een keer bezocht, en ik vond het de lelijkste en ongezelligste stad ever seen, zo ook de rest van mijn gezelschap.
Mooi probleem opgelostquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb amsterdam een keer bezocht, en ik vond het de lelijkste en ongezelligste stad ever seen, zo ook de rest van mijn gezelschap.
als ik dat had geweten, had ik wel voor een citytrip naar londen of praag gekozen, het was weggegooid geld![]()
in amsterdam zien ze me niet meer terug, Antwerpen is een reuzegezellige stad![]()
Jij biedt je aan als vrijwillige tourist guide ??quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:45 schreef petitlapin het volgende:
in amsterdam zien ze me niet meer terug, Antwerpen is een reuzegezellige stad![]()
Whehehequote:Op maandag 1 augustus 2005 17:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mooi probleem opgelost
En waag het inderdaad niet om terug te komen.
Opgerot staat netjes
die hollandse gastvrijheid toch, ik word er helemaal vrolijk vanquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:46 schreef Godlike02 het volgende:
Mooi probleem opgelost
En waag het inderdaad niet om terug te komen.
Opgerot staat netjes
ik doe niet aan vrijwilligerswerk, ik werk alleen als het betaald isquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:46 schreef ThunderChild het volgende:
Jij biedt je aan als vrijwillige tourist guide ??
Ik kom toch ook niet bij jou stappenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die hollandse gastvrijheid toch, ik word er helemaal vrolijk van![]()
Zal ik een ban voor je aanvragen dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die hollandse gastvrijheid toch, ik word er helemaal vrolijk van![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:49 schreef petitlapin het volgende:
ik doe niet aan vrijwilligerswerk, ik werk alleen als het betaald is![]()
jammer genoeg niet, ik heb te veel gezien, te veeeeeeeeeeeeeeeel, we wilden gewoon allemaal weg, en voor zover ik weet is niemand er ooit nog naar toegegaanquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:47 schreef Godlike02 het volgende:
Ja de domme doos is waarschijnlijk niet verder gekomen dan bos en lommer of sloterdijjk![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:50 schreef petitlapin het volgende:
naar Friesland zou ik wel nog eens willen gaan, eigenlijk![]()
Belgenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jammer genoeg niet, ik heb te veel gezien, te veeeeeeeeeeeeeeeel, we wilden gewoon allemaal weg, en voor zover ik weet is niemand er ooit nog naar toegegaan. gelukkig viel het gezelschap nog mee, dat was dan ook het enige
![]()
je bent nochtans welkom hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:49 schreef Godlike02 het volgende:
Ik kom toch ook niet bij jou stappen![]()
Hebben ze een vliegveld in belgie dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je bent nochtans welkom hoor
je kan misschien op kraamvisite komen![]()
ik hou van de natuur, van de stiltequote:
wie wil er nou naar friesland?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jammer genoeg niet, ik heb te veel gezien, te veeeeeeeeeeeeeeeel, we wilden gewoon allemaal weg, en voor zover ik weet is niemand er ooit nog naar toegegaan. gelukkig viel het gezelschap nog mee, dat was dan ook het enige
![]()
Belgenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
wie wil er nou naar friesland?
ja hoor ... zaventem, melsbroek, oostende, deurne, charleroi ... kies er maar eentje uitquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:54 schreef Godlike02 het volgende:
Hebben ze een vliegveld in belgie dan?![]()
wie vindt amsterdam een mooie stad ???quote:
Sorryquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja hoor ... zaventem, melsbroek, oostende, deurne, charleroi ... kies er maar eentje uit![]()
een cadeautje hoeft niet hoor, het is de geste die telt![]()
de bevalling is nog niet voor de eerste maanden hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:57 schreef Godlike02 het volgende:
Sorry
Volgende week eerst naar Geneve![]()
Dan zit ik in St tropezquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
de bevalling is nog niet voor de eerste maanden hoor
geen excuses nu, jij KOMT op kraamvisite
![]()
ok, dan beval ik in Saint-Tropez, op het strand als het moetquote:
Dan beval je wel met klassequote:Op maandag 1 augustus 2005 17:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ok, dan beval ik in Saint-Tropez, op het strand als het moet![]()
Zullen ze leuk vindenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ok, dan beval ik in Saint-Tropez, op het strand als het moet![]()
ik beval ook liever niet op het strand van st tropez, bevallen met klasse doe en kan ik overalquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:00 schreef Godlike02 het volgende:
Dan beval je wel met klasse
Al denk ik niet dat ze er erg vrolijk van worden daar![]()
Omgekeerde kraamvisite telt niet als je eist dat hij komt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik beval ook liever niet op het strand van st tropez, bevallen met klasse doe en kan ik overal![]()
maar heb ik een keuze, als jij daar zit en ik EIS dat je op kraamvisite komt ?![]()
Heb je wat te eisen dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik beval ook liever niet op het strand van st tropez, bevallen met klasse doe en kan ik overal![]()
maar heb ik een keuze, als jij daar zit en ik EIS dat je op kraamvisite komt ?![]()
Wanneer de baby er uit moetquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wanneer ga je eigenlijk bevallen?
Heb je mij niet horen zeggenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wie vindt amsterdam een mooie stad ???![]()
jammer genoeg is het geen tweeling, en ik kan veel verdragen, maar laat de grapjes over mijn kind maar achterwegequote:Op maandag 1 augustus 2005 18:08 schreef Godlike02 het volgende:
Heb je wat te eisen dan?
Ik hoop wel dat het een tweeling gaat worden![]()
--edit mukie--
Dit kan echt niet
Urbanus hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jammer genoeg is het geen tweeling, en ik kan veel verdragen, maar laat de grapjes over mijn kind maar achterwege.
urbanusquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:14 schreef Godlike02 het volgende:
Urbanus hoor![]()
Zou je moeten kennen als belg![]()
ah je hebt hem ontmoet?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
urbanus![]()
geert hoste![]()
en ( wel geen belg) : hans teeuwen, of hoe schrijf je het, man, met die vent kan ik lachen![]()
wie ? geen van de drie, maar ik heb veel mp3 fragmentjes van hans teeuwen op mijn pc, van mijn lief eigenlijkquote:
ja en ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:24 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben er weer ff...
@ PL
Baffen kan voor veel genot zorgen en als een meisje bovenop je zit en je stopt je vinger in haar anus dan zorgt dat voor een extra stimulans
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja en ?
En trouwens, de discussie ging over baffen, niet over een vinger in de anus
Of elk ander mokkel waar mee die in bed ligtquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en mij moet je sowieso toch niet overtuigen, krijg je eigen lief zo ver, zou ik zeggen![]()
Plassex... Hmmm nee daar ben ik nog niet... Maar zeg nooit nooit... Mijn vriendinnetje geniet binnenkort ook van de geneugden van t baffenquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
misschien tref je wel eens een partner die volledig geil wordt van plassex, ga je daar dan zo op in, en is het dan een argument om te zeggen dat het zo verrijkend is, dat het voor afwisseling zorgt ?
en mij moet je sowieso toch niet overtuigen, krijg je eigen lief zo ver, zou ik zeggen![]()
maar toen was ik er niet, en wat jij in bed uitspookt boeit me nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:30 schreef JoeyT het volgende:
Ga je nou wijs proberen te doen... Het baffen kwam van mij en kwam in me op omdat ik mn vinger in mn vriendinnetjes anus stak
![]()
Dus de vinger is de reden van de discussie![]()
Nehhh, daar doe ik t niet bij...quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Of elk ander mokkel waar mee die in bed ligt
Same here!quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:36 schreef Mukie het volgende:
Denk dat k vandaag eens de Sabrina ga uithangen.
Verrek toch van de pijn in mn rug, dus kan net zo goed filmpjes gaan kijken op de bang met een kruike
Dus hoi en doei en misschien tot later
Wij hadden nasi!!quote:
Hoi Hoi. Alles goed?quote:
We hebben het over rimmen gehadquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:57 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Hoi Hoi. Alles goed?
Nog iemand wat bijzonders mee gemaakt vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |