Do It Yourself is meer doe het zelf.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:47 schreef Saabmobiel het volgende:
DIY, Do It Yourself. Maar of je dit letterlijk mag opvatten als "klussen"?
Heel Hard Timmeren?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:11 schreef Conflict het volgende:
HHT
HHT, Paddenrichter... ik voel me een klusn00b!quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:31 schreef beerten het volgende:
Ok: paddenrichter
Wat is een paddenrichter?
nee, troost je. Dit is een gemene. Eigenlijk is ie veel te moeilijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:39 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
HHT, Paddenrichter... ik voel me een klusn00b!![]()
whehehe, die wist ikquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:53 schreef Klonk het volgende:
auuuuuuuuwwwwwwww, godgloeiende, linksdraaiende, godverdomme = de lokroep voor de verbanddoos
Jep. Een (metalen) lat om bijvoorbeeld stucwerk glad te maken. Maar kan ook gebruikt worden om zaken op exact één lijn te brengen. Om dingen uit te richten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:51 schreef Saabmobiel het volgende:
Als het goed is een metalen lat om je stucwerk mee vlak te krijgen![]()
toch.....?![]()
het is geen triviaquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:06 schreef beerten het volgende:
De persoon met het juiste antwoord bedenkt de volgende vraag. Dus Saabmobiel: bedenk een vraag!
We proberen het even als quizquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:24 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Het loopt aardig uit de klauw
Maar als het op mijn manier niks wordt, dan maar anders....![]()
Sabel: De sabel is een lange rechte metalen strip aan de ene kant scherp en aan de andere kant stomp.quote:
Psssstquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:47 schreef beerten het volgende:
Voor de n00b's: een rij: wat is een rij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |