De emulator zelf voor de NES is makkelijk op google te vinden.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:58 schreef paultjuhhh het volgende:
waar zijn die " emulators" te vinden van mario bros?
Super Mario Bros 2 (aka Super Mario Bros USA) vind ik anders ook al moeilijk genoeg. Acht werelden met elk 3 levels, maar slechts 3 continues en geen enkele mogelijk om te saven oid dus je moet het in 1 keer achter elkaar uitspelen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:37 schreef Prior het volgende:
Erg moeilijk spel inderdaad.
En om precies te zijn, het was de Japanse versie van Super Mario Bros 2. Maar die was te moeilijk en werd in het westen op de NES niet uitgegeven. In plaats daarvan kwam de amerikaanse Super Mario Bros 2. (die in Japan bekend staat als Super Mario Bros USA)
Later werd, bij de remakes op de SNES, de Japanse Mario Bros 2 uitgeven als The Lost Levels.
?quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:20 schreef 2Mini het volgende:
mario kan je het beste vinden tussen de 100 in 1 games
Bij screenshot maken komt boven in beeld altijd een stukje van de onderkant, terwijl dat tijdens het spelen niet te zien isquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:27 schreef Prior het volgende:
Super Mario All Stars. De meest vette SNES-cartrigde die bestaat
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:34 schreef Minisuisse het volgende:
Op die Mario All Stars cartridge staan ook Mario Bros: The Lost Levels, een moeilijke variant van mario bros 1. Die zijn dus echt een stuk pittiger, maar daardoor wel erg leuk.
minder dan 5 min moet het, dan heb je een ver record te pakkenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:58 schreef Socios het volgende:
En? Kun je het spel inmiddels al in 6 minuten uitspelen?
Dat gegniffel van die klote hond ookquote:
F10-Jquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:48 schreef HAL9000S het volgende:
Dit soort oude spellen zijn echt tyfusmoeilijk geworden... laatst probeerde ik Commander Keen Dreams te spelen, eerlijk waar ZO moeilijk.. onmogelijk om te spelen gewoon.
Als je het niet gelooft probeer het zelf maar eens
check dan youtube maar eens... genoeg lui die binnen vijf en een halve minuut mario 1 hebben uitgespeeld met Warp zones (ik niet btw)quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:23 schreef Iceflake het volgende:
Mijn record: uitgespeeld in 14 minuten met warpzones![]()
Glitchesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:52 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
[..]
Nah, ik heb hem binnen kunnen halen en het is niet hetzelfde filmpje als die ik had gezien in het verleden... Maar in dit filmpje is ook gecheat, Mario raakt toch echt een paar keer die vleesetende plant aan als hij zo aan het springen is over die buizen en er gebeurt niets tewijl hij dood had moeten gaan.
Ik moet toegeven dat Scott Kessler het wat slimmer heeft aangepakt zodat het cheaten er niet helmaal erboven op lag maar het is nog steeds duidelijk zichtbaar.
Oh, dat level met die hopeloze klote wolk....quote:Op maandag 28 mei 2007 22:46 schreef Socios het volgende:
Ik heb het niet op film, maar het kan toch echt. Die filmpjes op Youtube zijn niet nep. Net als dat je daadwerkelijk over die planten in die hoge buizen heen kan springen. Probeer dat maar in bijvoorbeeld wereld 4-1.
Ik neem die record-speeltijden altijd met een korreltje zout, want er zijn veel fakes online.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:39 schreef daniman het volgende:
[..]
check dan youtube maar eens... genoeg lui die binnen vijf en een halve minuut mario 1 hebben uitgespeeld met Warp zones (ik niet btw)
mja ik las na mijn post ook jouw post over fakes pas en toen dacht ik: "hm idd er kan wel eens gecheat zijn"quote:Op maandag 28 mei 2007 22:49 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik neem die record-speeltijden altijd met een korreltje zout, want er zijn veel fakes online.
Mensen die zogenaamd super snel een spel uit kunnen spelen met behulp van allerlei hulpjes zoals van die 'hacks' om de gaten af te dekken enzo. Tijdsvertragingen om het spel op een easy going tempo te spelen om het vervolgens weer 'op normale snelheid' als filmpje op het net te zetten.
Er zullen best wel mensen zijn die het echt kunnen maar velen alleen maar dankzij de trukendoos die je op een emulator los kan laten of andere manieren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |