ja Robben viel tegenquote:
Dat is ook nog je captain of niet.quote:
Dat is nog het ergstequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:31 schreef zjroentje het volgende:
En die kutAmerikaan staat gewoon tweede.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:46 schreef Suijk het volgende:
DG 3e is ook niet goed voor zijn ego...
pff jahquote:
Ik ben gewoon een kenner.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:31 schreef zjroentje het volgende:
En die kutAmerikaan staat gewoon tweede.
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:35 schreef stevengerrard het volgende:
off topic: Gelukkig doe ik het beter in de Fok-league van de nederlandse comp....op dit moment 1e....
quote:Op maandag 15 augustus 2005 07:39 schreef stevengerrard het volgende:
en was er geen spreekwoord van: Hardlopers zijn doodlopers![]()
Dat is misschien je redding, gezien het spreekwoord: Geluk is met de domme...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:05 schreef stevengerrard het volgende:
Ik heb totaal geen inzicht in de ned comp.
Yep (sinds gister - m'n bagage alleen niet ...quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:04 schreef shearkane het volgende:
Hey doc ben je ook weer in het land?
Ja dat was gisteren ook al een paar keer het gevalquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:00 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Wil ik inloggen om me stand te bekijken, kan ik niet inloggen omdat het te druk is![]()
Niet echt verrassend, eerder logisch!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Gedeeld 4e, best lekker, en dat terwijl Robben en Pires nog moesten spelen toen ik 2e stond. Wel verrassend dan.
Ik vraag me af of dat lukt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Ah, kan je 6 spelers van beide teams financieel trekken dan? Nu ja, dan ben ik extra goed bezig.
Als reserve, dus geen minpunten gehaald. Maar hij heeft ook zo z'n geniale momenten af en toe.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij had Dickov.Dat was vragen om problemen.
Normaal gesproken zou het nu wel kunnen (het team waarmee je je eerste punten hebt gescoord dus), maar nu helaas niet.quote:The viewing of other players teams is temporarily unavailable while we upgrade the game capacity. This feature will return later in the week. Apologies for the inconvenience.
Je vraagt ook om problemen als je uberhaupt spelers van Blackburn selecteertquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:40 schreef Suijk het volgende:
Ik ga Dickov er maar eens uithalen denk ik.
ik heb er 1 in de basis hier komt die dan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je vraagt ook om problemen als je uberhaupt spelers van Blackburn selecteert
baggerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik heb er 1 in de basis hier komt die dan.
[afbeelding]
moet je niet doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ah,ik dacht al wanneer komt ie met zijn reactie...
nee jij wel bij robbiequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hobbel je IRL ook als een kontenbonker ook zo achter hem aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |