Maar er zijn toch zoveel bevallingsprogramma's op tv?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het triest. [15.gif]
En, klinkt dat geloofwaardig?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef Svensational het volgende:
Waarom komt niksan hier eigenlijk nooit meer?.
Lekker, zo'n bobbel onder je shirt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kan het onder je shirt dragen.
Ja, daar houd ik ook niet van.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar er zijn toch zoveel bevallingsprogramma's op tv?
Ben je zo rijk dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lekker, zo'n bobbel onder je shirt.
Huh?quote:
Druk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef Svensational het volgende:
Waarom komt niksan hier eigenlijk nooit meer?.
Als ik een tasje met mijn portemonnee om mijn buik draag dan is dat toch vrijwel onzichtbaarquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh?
Het gaat hier over Tania's portemonnee.
En ik weet niet hoe dik die is.(Haar portemonnee bedoel ik
![]()
)
Euh, soms wel. Soms niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik een tasje met mijn portemonnee om mijn buik draag dan is dat toch vrijwel onzichtbaar?
Nou, bij mij altijd niet. Of je hebt een raar tasje.quote:
Of een raar shirt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, bij mij altijd niet. Of je hebt een raar tasje.
Ja, dat was vorige week wel anders.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
Hmm, het gaat weer eens nergens over hier.
Waar ging het toen over dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat was vorige week wel anders.
Gescrolld.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:16 schreef Svensational het volgende:
Heb je 10 topics lopen teruglezen?
Dus dit sloeg nergens opquote:Ja, dat was vorige week wel anders.
Ge CTRL+F't op Bupatih?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gescrolld.
Niet echt alles gelezen.
Och, het ging over metroseksualiteit enzo..quote:Dus dit sloeg nergens op
'Bupa', 'Buup' én 'Bupatih'quote:
Hmm, niks gemist dus.quote:Och, het ging over metroseksualiteit enzo..
Gewoon "Bu" was voldoende geweest dus.quote:
Ja, moet je ff doorlezen op pagina 6.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:41 schreef Duiveltja het volgende:
Wat de heren willen weten is of je nog hebt gescoord. [afbeelding]
Wat Airelle en Sven zeggen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat heeft hij eik gewonnen?
[..]
Wat de heren willen weten is of je nog hebt gescoord. [afbeelding]
Nee, want dan liet hij de hele tijd Marks signature zien.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon "Bu" was voldoende geweest dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |