Een vrouw met verstand.quote:
quote:
same here!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:59 schreef dr_Cortex het volgende:
Duke en Wario
oehhh... fout gestemd.. gaat hier om populairste gamefiguur.. niet spel!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:01 schreef speknek het volgende:
Bij die laatste heb ik wel een beetje vals gespeeld, want eigenlijk vind ik Wario lolliger, maar Samus heeft in veel betere spellen gespeeld.
Spellen maken gamefiguren populair.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:04 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
oehhh... fout gestemd.. gaat hier om populairste gamefiguur.. niet spel!
* zich erbij aansluitquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:46 schreef darkskedar het volgende:
ryu en samus
Ik verwacht, helaas, een ruime overwinning voor Mario.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:06 schreef H.Flick het volgende:
Als ik het schema goed begrijp krijgen we Duke tegen Mario... dat gaat spannend worden.
Helaasquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik verwacht, helaas, een ruime overwinning voor Mario.![]()
Tuurlijk, wie is er nu stoerder? The Duke of Mario?quote:
Ah, jij ziet ergens kies *hier* het stoerste gamecharacter staan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tuurlijk, wie is er nu stoerder? The Duke of Mario?
Wat hoor je liever, "Time flies kicking ass" of "Itsa me, Mario" >_<
De een probeert zijn geliefde princes te redden, de ander gewoon zichzelf en geeft onderweg wat geld uit aan strippers, terwijl hij niet op de varkens springt maar ze snoeihard overhoop schiet. Begrijp me niet verkeerd, de mario games zijn hartstikke leuk, maar serieus, als chara is the Duke zoveel stoerder
Mja, maar er zit imo toch echt een verschil in een 'het beste spel'-toernooi en 'het populairste gamefiguur'-toernooiquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Spellen maken gamefiguren populair.Iedereen redeneert zelf op wie en waarom ze stemmen.
Er staat populair, ja sorry hoor, maar ik ga niet op iemand stemmen omdat ik denk dat hij populair isquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ah, jij ziet ergens kies *hier* het stoerste gamecharacter staan?
ik verwacht uberhaupt dat mario de all time winner gaat wordenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik verwacht, helaas, een ruime overwinning voor Mario.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:21 schreef davidov het volgende:
[..]
ik verwacht uberhaupt dat mario de all time winner gaat worden![]()
kan dat kutventje niet uitstaan![]()
Maarja, hij heeft al zoooolang, zooooveel matige spellen uitgebracht in zooooveel verschillende vormen en maten, zo ontiegelijk uitgemolken... hij moet het haast wel winnen![]()
Een game personage dat vele male cooler is, en uit een spel komt dat 10x beter en leuker is dan het beste mario spel, maar slechts 1 spel kent....maakt gewoon geen kans eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |