Wat maakt 't uit?quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:53 schreef yvonne het volgende:
O trouwens? Hoe en wie gaat dat kind aangeven bij de burgerlijke stand?
Er worden nog kandidaten gezocht die ambtenaar zijn van de burgelijke stand.quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:53 schreef yvonne het volgende:
Wauw...quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er worden nog kandidaten gezocht die ambtenaar zijn van de burgelijke stand.
Ben je mal.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:35 schreef BliksemSchigt het volgende:Weet nog niet wat ik er van moet denken.
En hoe gaat dit dan met het stemmen? Krijgt zij elke keer een wildcard? Want ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat ze er dan al uitgestemt gaat worden?
Je ziet het verschil tussen dit soort programma's niet?quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:45 schreef popolon het volgende:
Ik zie het probleem ook niet zo.
Bij zo'n programma op SBS6 wordt al jaren dit soort toestanden op de buis vertoont en geen haan die er naar kraait.
en hoeveel BB-kijkers kijken naar dar programma?quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:45 schreef popolon het volgende:
Bij zo'n programma op SBS6 wordt al jaren dit soort toestanden op de buis vertoont en geen haan die er naar kraait.
Dat zou pas mooie tv zijn en als de bewoners slim zijn en zuinig zijn op hun nachtrust doen ze dat ook.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Oh... my... god...
Ik kan een heleboel dingen leuk vinden, maar dit gaat me toch wat te ver...
En wat nou idd als dit mens er als eerste uitgestemd word... Hebben ze toch mooi voor jan lul al die apparatuur aangeschaft.
Niet echt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je ziet het verschil tussen dit soort programma's niet?![]()
De verloskundige, ik mag tenminste hopen dat die erbij isquote:Op maandag 1 augustus 2005 08:53 schreef yvonne het volgende:
ik hoop niet dat een vrouw zo stom is om hieraan mee te doen! maar hoeveel mensen doen mee aan de bevalling? precies hetzelfde alleen is dit de volgende stap!quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De verloskundige, ik mag tenminste hopen dat die erbij is
Maar zouden er écht vrouwen zijn die dit willen doen? Ik bedoel, ze lullen mooi, maar er is nog niemand geselecteerd
Nee hoor, bij SBS6 wordt er leuk geknipt en geplakt en als het misgaat, zendt men het niet uit. Als dit misgaat, komt het in de wereldpers. Nogal een verschil.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:45 schreef popolon het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |