vule geilerikquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:11 schreef pc-fr34k het volgende:
En alweer een leuke foto Amy, je geeft het goede voorbeeld..
.
Nee hoor heb ik tenminste t idee dat er toch mensen zij die t waarderen dat ik foto;s postquote:
En die zijn er hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 15:50 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Nee hoor heb ik tenminste t idee dat er toch mensen zij die t waarderen dat ik foto;s post
Voel je je dan geen hoer?quote:Op zondag 27 november 2005 15:50 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Nee hoor heb ik tenminste t idee dat er toch mensen zij die t waarderen dat ik foto;s post
quote:Op zondag 27 november 2005 19:01 schreef vinge het volgende:
[..]
Voel je je dan geen hoer?![]()
Oh wacht, je bent zeker opgegroeid met MTV..
Ja en voor jou ook @ je fotoboekquote:Op zondag 27 november 2005 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voor jou geld anders precíes hetzelfde.
.
Jij komt zeker net uit het klooster.quote:Op zondag 27 november 2005 19:01 schreef vinge het volgende:
[..]
Voel je je dan geen hoer?![]()
Oh wacht, je bent zeker opgegroeid met MTV..
*fap fap fap* ?quote:Op maandag 28 november 2005 10:11 schreef GrupoBalanca het volgende:
Good job snopprinsesfinally a picture
![]()
Dat vraagteken duidt erop dat je niet precies weet wat je aan het doen bent?quote:
hij niet weet of dit wel mag op zo'n jonge slachtoffers...quote:Op maandag 28 november 2005 15:04 schreef Quara het volgende:
[..]
Dat vraagteken duidt erop dat je niet precies weet wat je aan het doen bent?
zo jong zijn de pubertjes hier nietquote:Op maandag 28 november 2005 15:26 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hij niet weet of dit wel mag op zo'n jonge slachtoffers...
Ze doen het niet.. probeer http://www.bighosting.net/ eensquote:Op donderdag 15 december 2005 15:39 schreef _Anja_ het volgende:
Kerstmis![]()
Ik had er alleen niet op gerekend dat die lampjes zouden knipperen, dus was niet echt handig fotografferen, moest net geluk hebben dat ze net aanging.Daardoor dus ook heel onduidelijk enzo, maarja.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:39 schreef _Anja_ het volgende:
Kerstmis![]()
Ik had er alleen niet op gerekend dat die lampjes zouden knipperen, dus was niet echt handig fotografferen, moest net geluk hebben dat ze net aanging.Daardoor dus ook heel onduidelijk enzo, maarja.
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet slecht, nadat ik de brightness heb aangepast.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:39 schreef _Anja_ het volgende:
Kerstmis![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja inderdaad, lijkt daar wel een beetje zo, maar als je goed kijkt zie je dat dat dus gewoon het licht van de lampjes is. Bewijs:quote:Op donderdag 15 december 2005 15:46 schreef gtsmrt het volgende:
door die lampjes lijkt het net of je een enorme sinasappelkont hebt![]()
maar dat is in het echt niet zo volgens mij![]()
Wil jij volgende week niet met mij mee op winstersport?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:39 schreef _Anja_ het volgende:
Kerstmis![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Maak je ook nog een fotoboek met echte foto's enzoquote:Op donderdag 15 december 2005 15:51 schreef _Anja_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, lijkt daar wel een beetje zo, maar als je goed kijkt zie je dat dat dus gewoon het licht van de lampjes is. Bewijs:
[afbeelding]
Wat een mooi bewijs.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:51 schreef _Anja_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, lijkt daar wel een beetje zo, maar als je goed kijkt zie je dat dat dus gewoon het licht van de lampjes is. Bewijs:
[afbeelding]
Whehe, iddquote:Op donderdag 15 december 2005 15:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet slecht, nadat ik de brightness heb aangepast.
klopt iddquote:Op donderdag 15 december 2005 15:51 schreef _Anja_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Had je een lamme arm?quote:
quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 00:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Leuke foto, moest even zoeken naar het gewaagde stukje bil. Je gaat er van bukken om onder je beeldscherm te kijken.
.
Moet je de helderheid en het contrast maar eens beide met 40 verhogen. Dan hoef je niet meer te zoeken.quote:Op zondag 18 december 2005 00:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
. Leuke foto, moest even zoeken naar het gewaagde stukje bil. Je gaat er van bukken om onder je beeldscherm te kijken.
.
Euhm, dan zie ik nog niet veel bijzonders. Aangezien aan de buitenkant bij mij veranderd.quote:Op zondag 25 december 2005 22:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
Moet je de helderheid en het contrast maar eens beide met 40 verhogen. Dan hoef je niet meer te zoeken.
Wel even zelf doen, ik weet niet of snop het waardeerd als ik hem zo post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |