quote:
Mooie fotoquote:
En wie maakt de foto dan ?quote:
thnxquote:
dus?quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:13 schreef tonks het volgende:
al die foto's lijken alsof je dood bent
ikzelfquote:
Camera's hebben vaak ook een timer.quote:
Kijk in d'r fotoboek, en dan zit d'r één foto bij zonder make-upquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:13 schreef tonks het volgende:
al die foto's lijken alsof je dood bent
Dat vond ik dus ookquote:
Het hoge aantal views is best dubieus.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:40 schreef brainovic het volgende:
haha, vergelijk voor de grap het aantal views en posts van dit topic eens![]()
Niet dat ik het geen leuk topic vind hoor![]()
welke dan? volgens mij zijn ze allemaal met make upquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kijk in d'r fotoboek, en dan zit d'r één foto bij zonder make-up.
Hehe we gaan niet te ver hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 13:52 schreef snopprinses het volgende:
mooi hoor!
nog mooier was geweest, als de foto van voren genomen was
Leuke fotoquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:53 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
weet niet of die zo sexy is, maar hey..tis een foto! en die zien we hier niet vaak![]()
Die foto's in je fotoboek zijn ookquote:Op donderdag 3 november 2005 14:53 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
weet niet of die zo sexy is, maar hey..tis een foto! en die zien we hier niet vaak![]()
Mooi!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:53 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
Oke fair enoughquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:26 schreef snopprinses het volgende:
zo heb ik mn wenkbrauwen nou eenmaal..ik vind die dunne wenkbrauwen waar iedereen meeloopt nou eenmaal niet mooi. Dus verder/meer ga ik niet epileren..
En bedankt voor de rest
En niet iedereen heeft geld voor een goede camera he
nou die foto's waren voor een wedstrijd van iPod. Dus ze hebben ze alquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:36 schreef chiren het volgende:
[..]
Oke fair enough![]()
Je zou trouwens eens een portfolio moeten maken met je iPod foto's en deze naar Apple moeten sturen, vooral die eerste iPod foto in je fotoboek ziet er echt heel professioneel uit![]()
Ik heb momenteel niks beters.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:48 schreef chiren het volgende:
[..]
En met dit mooie zandloperfiguur zou je ook wat beters kunnen dan een cheape webcamshot![]()
Hehe dus tochquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nou die foto's waren voor een wedstrijd van iPod. Dus ze hebben ze al
heb er ook al mee in een boekje gestaan
om ontopic te blijven een oudje:
[afbeelding]
Uhu uhu dikkequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb momenteel niks beters.En hee, tis n foto.
![]()
Nou, als jij n fatsoenlijke camera hebt mag je es wat foto's komen maken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:27 schreef chiren het volgende:
[..]
Uhu uhu dikkeook voor je gewaagde foto daarnietvan, er zou alleen meer gedaan mee kunnen worden
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nou, als jij n fatsoenlijke camera hebt mag je es wat foto's komen maken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nou, als jij n fatsoenlijke camera hebt mag je es wat foto's komen maken.![]()
![]()
Geleen ligt in midden-limburg.. dus nee..quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:02 schreef chiren het volgende:
[..]
Oke dan, ligt Geleen dicht bij Delft? Ik ben topografisch gehandicapt
![]()
Ik las het al jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
Geleen ligt in midden-limburg.. dus nee..![]()
Nee, daar zitten ze op te wachten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]! Krijgen we dan toch een Imberr.rar?
.
Ik stem voorquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee, daar zitten ze op te wachten.![]()
Maar nee, denk niet dat er zoiets komt.![]()
ijsmeis woont geloof ik boven in limburg.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:02 schreef chiren het volgende:
[..]
Oke dan, ligt Geleen dicht bij Delft? Ik ben topografisch gehandicapt
![]()
Oh ik lees het al, Limboland! Zachte G![]()
Kunnen we meteen een meet houden met ijsmeis![]()
Je bent in het zelfde vakantiepark geweest als ik, in Zandvoortquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
Geleen ligt in midden-limburg.. dus nee..![]()
quote:
quote:Maar nee, denk niet dat er zoiets komt.![]()
*Ook.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:09 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je bent in het zelfde vakantiepark geweest als ik, in Zandvoort
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nou die foto's waren voor een wedstrijd van iPod. Dus ze hebben ze al
heb er ook al mee in een boekje gestaan
om ontopic te blijven een oudje:
[afbeelding]
Dan moet je meer posts per pagina instellen..quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:28 schreef EvilWasp het volgende:
Sow he, er is al 1 foto op de hele pagina![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Stille (nou ja, stille) hint: PUB SlowChat #386: Dat duurde weer eens ouderwets lang...
quote:
Subtielerquote:Op zondag 20 november 2005 11:41 schreef tonks het volgende:
Mag ik mijn mening niet meer geven ijsmeis?
in·kijk (de ~ (m.))quote:
Oh, ik kreeg op MSN commentaar dat het er niet duidelijk stond:quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:39 schreef yvonne het volgende:
Plus dat dat slowchatten ertussen door in een ander topic kan en moet,
zo
dawast.
En toen las je even verderquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ehm, zeg, eigenlijk hè, zit dat hele topic daar niet vol mee?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |