leer spellen weblogkneusquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:29 schreef Parvus het volgende:
goodverdomme is goed, verdomme!
wannebe-verkapt-ik-weet-hoe-ik-verkapt-post-maak-post-verkappingquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:31 schreef milkingmonkey het volgende:
Wannabe-verkapt-anti-duitsers topic![]()
ik zie nu idd dat ik beter moet opletten als ik moe benquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:31 schreef Parvus het volgende:
[..]
Jij snapt me niet helemaal geloof ik, maakt niet uit schat, tis laat voor je.
wat een kut userquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:35 schreef kibber het volgende:
Wat een kut topic..
quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik zie nu idd dat ik beter moet opletten als ik moe ben
wannabe-verkapt-ik-ben-lang-genoeg-fokker-om-"ik-weet-hoe-ik-wannabe-verkapt-posts-neerhaal"-posquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:33 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
wannebe-verkapt-ik-weet-hoe-ik-verkapt-post-maak-post-verkapping
sssst da was mijn geheimpjequote:Op maandag 1 augustus 2005 03:36 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
wannabe-verkapt-ik-ben-lang-genoeg-fokker-om-"ik-weet-hoe-ik-wannabe-verkapt-posts-neerhaal"-pos
t![]()
![]()
Ga is naar je hondjequote:Op maandag 1 augustus 2005 03:37 schreef newsman het volgende:
hee TT ga is naar je vriend.
kippen, ook goedquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:41 schreef newsman het volgende:
Blij dat ik geen hondje heb, nicht.
laat me raden? heb je zeker ook niet ...quote:
WAKAKKAKAKKA!!! .. nee kerel je bent gedissed door een "nicht" ga nou maar snel slapen voor je jezelf nogmeer voor lul zet lal naabquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:43 schreef newsman het volgende:
hoe kan je zien dat koentje3 in je tuin is geweest, de vuilnisbakken zijn leeg en de hond is zwanger.
Wtf ben jij een duitser?? .. ik typ niet voor niets de "' " """quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:46 schreef newsman het volgende:
Gut hij geeft toe dat hij een nicht is.
Niet zo erg als jouquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:49 schreef newsman het volgende:
Nee ben hetero en ken geen flikker marks, hee stinkt je vinger wel eens ?
t t t waarom schelden?? Kun je het niet meer met normale woorden goedpraten .. Ga nou slapen kerel bwahahaquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:52 schreef newsman het volgende:
Niet te dicht langs je neus halen koentje3, anders ga je vloeken KUT KNEUS.
pwned lol gg no requote:Op maandag 1 augustus 2005 03:55 schreef newsman het volgende:
Ga jij maar door, met je wijven gelul ik ben weg. Opgeven zal je toch niet, zeker zal jij het laaste woord hebben, spreek me is tegen.
die laatstequote:Op maandag 1 augustus 2005 03:57 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dit is hogere wiskunde? Of staat hier een uitermate boeiende boodschap in geheimtaal?
Ik heb wel eens geprobeerd toch over te steken bij een afgesloten spoorwegovergang maar daar worden die gasten een beetje agressief van kan ik je melden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 04:00 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Ja idd.. Mijn punt![]()
gaan ze ook nog is ons spoor "maken" ...
quote:Op maandag 1 augustus 2005 04:02 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd toch over te steken bij een afgesloten spoorwegovergang maar daar worden die gasten een beetje agressief van kan ik je melden.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:57 schreef fraQture het volgende:
[..]
Echt waar hey, gast...wat slik jij?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |