leer spellen weblogkneusquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:29 schreef Parvus het volgende:
goodverdomme is goed, verdomme!
wannebe-verkapt-ik-weet-hoe-ik-verkapt-post-maak-post-verkappingquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:31 schreef milkingmonkey het volgende:
Wannabe-verkapt-anti-duitsers topic![]()
ik zie nu idd dat ik beter moet opletten als ik moe benquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:31 schreef Parvus het volgende:
[..]
Jij snapt me niet helemaal geloof ik, maakt niet uit schat, tis laat voor je.
wat een kut userquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:35 schreef kibber het volgende:
Wat een kut topic..
quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik zie nu idd dat ik beter moet opletten als ik moe ben
wannabe-verkapt-ik-ben-lang-genoeg-fokker-om-"ik-weet-hoe-ik-wannabe-verkapt-posts-neerhaal"-posquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:33 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
wannebe-verkapt-ik-weet-hoe-ik-verkapt-post-maak-post-verkapping
sssst da was mijn geheimpjequote:Op maandag 1 augustus 2005 03:36 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
wannabe-verkapt-ik-ben-lang-genoeg-fokker-om-"ik-weet-hoe-ik-wannabe-verkapt-posts-neerhaal"-pos
t![]()
![]()
Ga is naar je hondjequote:Op maandag 1 augustus 2005 03:37 schreef newsman het volgende:
hee TT ga is naar je vriend.
kippen, ook goedquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:41 schreef newsman het volgende:
Blij dat ik geen hondje heb, nicht.
laat me raden? heb je zeker ook niet ...quote:
WAKAKKAKAKKA!!! .. nee kerel je bent gedissed door een "nicht" ga nou maar snel slapen voor je jezelf nogmeer voor lul zet lal naabquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:43 schreef newsman het volgende:
hoe kan je zien dat koentje3 in je tuin is geweest, de vuilnisbakken zijn leeg en de hond is zwanger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |