Ja, want het rijmt op beffen.quote:
We moeten hem weer missen. Nouja, ik dan. Wat is het leven toch zwaar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 02:26 schreef Tijn het volgende:
Nog maar een paar dagen trouwens, dan is IR wéér op vakantie. Maar dan is het niet erg, want dan ben ik zelf ook weg
Oh, die.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh, deze: Emotieloos
Die je minder dan 10 minuten geleden hebt geplaatst
Was die niet leuk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:45 schreef Tijn het volgende:
Hey Lamon. Ik vond het fijn om te lezen dat je Mr & Mrs Smith ook niet trok. En Con Air wel
Oké, dan hoef ik daar niet naartoe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is echt de ergste kutfilm die ik in tijden gezien heb.
"Put the Bunny back in the box!"quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:45 schreef Tijn het volgende:
Hey Lamon. Ik vond het fijn om te lezen dat je Mr & Mrs Smith ook niet trok. En Con Air wel
Wat een vertrouwen in een vreemde.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Oké, dan hoef ik daar niet naartoe.
Jij hebt wel smaak geloof ik.
Ja ik schaam me wel hoor. Een legendarisch feestje geven voor de 3000ste en inmiddel 120.000quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zie ik de nieuwe topposter van FOK!?
Hij is altijd al een topposter geweestquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zie ik de nieuwe topposter van FOK!?
Ja maar niet nr 1quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij is altijd al een topposter geweest![]()
Heheh! 40 x zoveel. We hebben dus nog 39 feestjes tegoed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik schaam me wel hoor. Een legendarisch feestje geven voor de 3000ste en inmiddel 120.000
Ja ik ga voor de miljoenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heheh! 40 x zoveel. We hebben dus nog 39 feestjes tegoed.
Fok will auto-explode na Tong80's miljoenste post.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen. Maar dat duurt zelfs met zijn post-snelheid nog wel even hoor
Je vergelijkt Tong80 dus met de zon... Die ontploft ook na een aantal miljoen jaar brandenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Fok will auto-explode na Tong80's miljoenste post.
Op de seconde nauwkeurig??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je vergelijkt Tong80 dus met de zon... Die ontploft ook na een aantal miljoen jaar branden![]()
Da's dus nog ongeveer 40 jaar van ons verwijderd als Tong nu constant blijft posten. Ik geef het minder lang dan dat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:03 schreef Christine het volgende:
Fok will auto-explode na Tong80's miljoenste post.
Vast niet op de seconde nauwkeurigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Op de seconde nauwkeurig??
En Tong80 verlicht ons allemaal natuurlijk.
Tja, hoe zou FOK! over 40 jaar zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's dus nog ongeveer 40 jaar van ons verwijderd als Tong nu constant blijft posten. Ik geef het minder lang dan dat.
Dan posten we onze laatste avondpost om 20.30 in "I.R. Baboons semi-bejaardentijd"..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, hoe zou FOK! over 40 jaar zijn![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan posten we onze laatste avondpost om 20.30 in "I.R. Baboons semi-bejaardentijd"..![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan posten we onze laatste avondpost om 20.30 in "I.R. Baboons semi-bejaardentijd"..![]()
Als zelfs de oases overbevolkt raken...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:14 schreef Stranger het volgende:
Ik vind het maar te druk hier.
Komt door de vakantie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:14 schreef Stranger het volgende:
Ik vind het maar te druk hier.
.. kun je maar beter gaan slapenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als zelfs de oases overbevolkt raken...
Ben je gek. Ik heb sinds een paar maanden ineens een hekel aan mijn werk gekregen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:20 schreef Stranger het volgende:
.. kun je maar beter gaan slapen
Mijn oude videotheek moest dicht, nu werk ik in een....Videolandquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:25 schreef Tijn het volgende:
Een hekel aan werken in een videotheek? Hoe kan dat nou?
Ik heb het steeds.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:35 schreef Tijn het volgende:
Oh God. Das zo'n tent waar ze alles wat ouder is dan 3 weken de deur uitgooien he?
Verkocht aan de hoogste bieder. Ik heb geen idee wie dat is. Ik ben 3 weken voordat ie dicht ging al overgezet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:41 schreef Tijn het volgende:
Wat is er dan gebeurd met de voorraad van de oude videotheek?
Zeg dat maar tegen degene die de dekens moet wassen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:45 schreef tong80 het volgende:
Ik lag in bed en moest pissen,....sorry.
Leuk nummer!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 04:01 schreef Tijn het volgende:
Oh Lamon, nu je er toch bent, weet je nog dat ik je maaaaanden geleden iets heb laten horen van een zangeresje waarmee ik wat aan het opnemen was? Je zei toen dat het op Krezip leek, maar het was allemaal nog erg basic.
Nu heb ik als afsluiter van het schooljaar samen met een klasgenoot een nummer met haar uitgewerkt tot een volledige productie en tis best leuk geworden, al zeg ik het zelfAlles zelf ingespeeld enzo, we zijn er 3 weken mee bezig geweest, maar twas de moeite waard en de docent was tevreden
Misschien wil je het horen, ik ben sowieso aardig gegroeid in de hele muzikale toestand (mag ook wel na 2 jaar studie natuurlijk), je kunt het hier vinden: http://student-kmt.hku.nl/~martijn2/jasinka/Jasinka_-_No_Game.mp3
Ik ben dan ook "toch geen vrouw ofzo.."quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 04:28 schreef Tijn het volgende:
Haha, ach een vergelijking is volgens mij de mannelijke manier om iets op waarde te schatten. Of het nou om auto's, gereedschap, apparaten, films of muziek gaat, als er maar dingen met elkaar vergeleken kunnen worden. Liefst in een tabel of een lijstje. Echt hoor, vrouwen heb ik nooit zoiets zien doen, maar voor mannen is het de enige manier
Vind je 3 weekjes echt zo sloom dan? Kom op man, het is geen lopende band werk. Het perfectioneren kan juist het verschil maken toch?quote:Hoe dan ook, dank je voor je complimentenNa de zomer ga ik stage lopen, hopelijk leer ik dan om er wat tempo in te maken, want 3 weken sleutelen aan 1 nummer is natuurlijk nog wel wat aan de slome kant, maar ik geloof zelf ook wel dat ik op de goeie weg ben zo.
Nou ja, inclusief het componeren en arrangeren is 3 weken misschien nog wel binnen de perken (ik heb eigenlijk geen idee hoe lang dat in de "echte wereld" allemaal duurt hoor, maar als ik verhalen van docenten moet geloven maken ze in die tijd een compleet album), maar sowieso hoort dat in principe allemaal niet bij m'n opleiding. Ik ben in de eerste instantie een engineer en daar is altijd minder tijd voor dan voor "de creatieve mensen" (niet dat produceren, mixen en masteren niet creatief kan zijn, maar je snapt wat ik bedoel). Zeker in Nederland trouwens, waar alles nogal op de centen is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 04:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vind je 3 weekjes echt zo sloom dan? Kom op man, het is geen lopende band werk. Het perfectioneren kan juist het verschil maken toch?
Tenminst, dat heb ik. Soms is 1 perfect rifje of geluidje nou net wat een nummer helemaal maakt. Ik vind het dan altijd prettig om te lezen dat ze juist daar een tijd op gezeten hebben.
Ik vond hem ook stom. Die film leek wel 4 uur te durenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:45 schreef Tijn het volgende:
Nou en of. Dan hoef ik niet te zien hoe Semi-Bikkeltijd 's ochtends verkwanseld wordt door mensen die het topic niet snappen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:04 schreef Tijn het volgende:
Ja goedenavond. Nog maar 2 nachtjes slapen mensen. Spannend!
Niks Tijn, Niks. Zelfs geen bier.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:13 schreef Tijn het volgende:
Heb je nog wat lekkers in huis, IR?
Dat klinkt toch als genoeg voor een klein persoonlijk feestjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Alleen pindakaas, hagelslag, wit brood, en een klein flesje rum en een klein flesje malibu uit m'n kerstpakket.
Hmm, ik verheug me al op de eerste modelsegwaybanen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:29 schreef Tijn het volgende:
Ik zag vandaag trouwens bij het nieuws dat de populariteit van modeltreinen en -spoorbanen aan het afnemen is. De woordvoerder van een distributeur van modeltreinen zei dat het kwam doordat andere manieren van transport steeds meer in trek kwamen.
En dan nu het weer.![]()
![]()
Dat is de essentie van semi-bikkelen. We verhuizen de hele dag naar de nacht.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:55 schreef Christine het volgende:
de hele dag verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |