abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 20:51:22 #51
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29370216
het halve dierenrijk komt langs bij erik

alleen die krabsalade vind ik maar niks, de rest ziet er goed uit.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_29387240
Wat heeft met men in nederland met die laffe ham op brood. Dat snap ik nu nooit, net zoals partjes ei of tomaat op brood, dat slaat nergens op... Snij dat gewoon in plakjes, dan blijft jet ook tussen je brood liggen als je eet!

Als ik 'm zelf maak: Foccacia belegd met rijpe brie (dun laagje uitsmeren) sla, salami, rauwkost (witte kool, venkel, geraspte wortel, plakjes radijs en zilveruitjes) tomaat, ei en kaas. Om het dan ongezond te maken klein beetje mayo en ketchup erop.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:08:09 #53
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_29387364
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:03 schreef Fixers het volgende:
Wat heeft met men in nederland met die laffe ham op brood. Dat snap ik nu nooit, net zoals partjes ei of tomaat op brood, dat slaat nergens op... Snij dat gewoon in plakjes, dan blijft jet ook tussen je brood liggen als je eet!

Als ik 'm zelf maak: Foccacia belegd met rijpe brie (dun laagje uitsmeren) sla, salami, rauwkost (witte kool, venkel, geraspte wortel, plakjes radijs en zilveruitjes) tomaat, ei en kaas. Om het dan ongezond te maken klein beetje mayo en ketchup erop.
Ketchup is totaal niet ongezond, bevat zo goed als geen calorieën en ik heb gehoord dat het goed is voor je mondhygiène (maar of dat klopt weet ik ook niet) Het is wel erg lekker en daarom ook een beetje misleidend, want de meeste lekkere dingen zijn ongezond tegenwoordig.

Ik vind het ook altijd lekker om hele oude kaas (van die zoutige, waar soms de korreltjes zout nog in zitten) te gebruiken. Veel smaak zit daar aan.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_29390631
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ketchup is totaal niet ongezond, bevat zo goed als geen calorieën en ik heb gehoord dat het goed is voor je mondhygiène (maar of dat klopt weet ik ook niet) Het is wel erg lekker en daarom ook een beetje misleidend, want de meeste lekkere dingen zijn ongezond tegenwoordig.

Ik vind het ook altijd lekker om hele oude kaas (van die zoutige, waar soms de korreltjes zout nog in zitten) te gebruiken. Veel smaak zit daar aan.
Offtopic: Ketchup is op basis van appelsap & tomaten saus. Is dus zelfs gezond.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_29393205
Belgisch broodje gezond
Dus belgische mayo, Hesp (belgische ham), blaadjes kropsla, tomaat, geraspte wortel, Kaas

Vind een broodje gezond met zure wortel oid ook erg lekker... Of ipv normale kaar fetakaas!! (om het ongezond te maken, knoflooksaus )
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:44:44 #56
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_29421542
Wit stokbroodje, belegd met:
- Boter
- Plakje kaas
- Ham
- Komkommer
- Ei
-Tomaat
- Wat sla

.

Ik laat ze overigens veel liever maken bij Bakkerij Bart. Daar vind ik ze het lekkerst.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 14:21:44 #57
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_29423070
Een broodje van de lokale Dönerboer.
Een stuk turks brood met daarop gegrilled vlees, joghurt saus, tomaatjes, komkommer, wat schapenkaas, sla, koolsla, een paar peperoni's
Smullen, en gezond.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')