Dat zijn toch geen broodjes gezondquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:48 schreef Bluezz het volgende:
Volgens mij is er al dit topic over
Belegde Broodjes: Wat is nu echt lekker??
hmm klinkt ook goedquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:48 schreef Caelum het volgende:
Parmaham, rucola en een plakje mozarella en wat pesto![]()
Stug doorlezen daarquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat zijn toch geen broodjes gezondeen broodje pindakaas hoort hier niet thuis, maar daar wel
Als dit topic ontopic blijft en blijft gaan over de bereiding van specifiek het broodje gezond is het voor mij oke.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen broodjes gezondeen broodje pindakaas hoort hier niet thuis, maar daar wel
Voor deze reacties hebben we dus Belegde Broodjes: Wat is nu echt lekker?? Hier graag over de bereiding van een broodje gezond.quote:
Goede (en nieuw voor mij) uitdrukkingquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Een broodje gezond is prima als je er van houd. Ik vind het echter wel een probleem dat je tegenwoordig op heel veel broodjes sla en tomaat en troep krijgt. Das jammer. Broodje gezond en broodje dwars door de tuin moet je dik beleggen, maar een broodje kaas, daar moet kaas op, en geen sla, tomaat of andere ellende.
Aan je broodje gezond?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:38 schreef BIGGI het volgende:
Ik vind die olijfolie waar in de fles van die pepertjes en andere kruiden inzit altijd erg lekker, geeft het een extra dimensie
quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Een broodje gezond is prima als je er van houd. Ik vind het echter wel een probleem dat je tegenwoordig op heel veel broodjes sla en tomaat en troep krijgt. Das jammer. Broodje gezond en broodje dwars door de tuin moet je dik beleggen, maar een broodje kaas, daar moet kaas op, en geen sla, tomaat of andere ellende.
En toch trappen klanten daar in , immers het ziet er door die sla juist zó gezond uit.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die 't snapt
![]()
Ik heb het op Schiphol ooit eens aangekaart tijdens een enquete dat er ook mensen zijn die NIET op sla zitten te wachten op ALLE broodjes. Vraag me af of ze er iets mee gedaan hebben
99% zeker van niet natuurlijk...
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
ik zie trouwens mensen hun 'broodje gezond' beleggen met mayo en sauzen..
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn favo broodje 'gezond'
broodje, boter, ham, kaas, gekookt ei, wortel uit 't zuur.
Dan eet ik liever met ALLEEN een kruidenkaasjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:11 schreef Jazzmin het volgende:
Een royale laag boursin of vergelijkbare kruidenkaas eropsmeren, ipv boter of saus, en dan beleggen zoals je gewend bent.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:20 schreef Wolter het volgende:
Er moet sowieso ananas op.
Het liefst een pistoletje anders wordt het bolletje zo klef door het vocht uit bijvoorbeeld de tomaat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat voor broodjes gebruiken jullie (thuis! dus geen c'est du pain pistolet) voor je broodjes gezond?
Ik soms een wit bolletje, maar meestal wit brood
ik zal morgen eens kijken wat de pros klaarmakenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:54 schreef Martijn_77 het volgende:
Kom op allemaal iets minder slowchat en voor de ander broodjes hebben we Belegde Broodjes: Wat is nu echt lekker??
Hier graag verder over de bereiding van het broodje gezond
ei is niet echt goed voor je cholestrolquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:38 schreef P8 het volgende:
tomaat moet eraf, en ei is een must
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:40 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ei is niet echt goed voor je cholestrol
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |