abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29390587
Stel ze ook aansprakelijk voor eventuele vervolgschade, bijvoorbeeld door een onterechte BKR notering..
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_29391187
Vervolg schade verwerkt, en 'deze fraude' fout verwijderd.
quote:
Geachte dames en heren van GSM.nl,

Gezien jullie niets meer van jullie laten horen (per e-mail reageren jullie niet op mijn e-mail, telefonisch vrijwel onbereikbaar, en toen ik jullie kon bereiken, werd mij verteld dat ik teruggebeld zou worden, niet gebeurd) zal ik weer degene moeten zijn die actie moet ondernemen, vandaar deze aangetekende brief.

Om het kort en bondig te houden; de SIM-kaart (Ordernummer: XXXXX) is nooit geleverd aan mij, toch zijn er kosten gemaakt met de SIM-kaart (ca. XXX euro) waar ik niet voor verantwoordelijk ben.

Hier is reeds aangifte van gedaan bij de politie.

Dus ik heb nooit getekend voor ontvangst, kunnen jullie mij de ontvangstbevestiging sturen van de SIM-kaart met mijn handtekening?

Zolang jullie niet kunnen aantonen dat deze SIM-kaart in mijn bezit is gekomen, zijn jullie verantwoordelijk voor deze fraude en de eventuele vervolgschade, en verwacht ik dat u mij allereerst schadeloos stelt, en het contract met onmiddelijke ingang zal ontbinden.

Dit allereerst op basis van jullie eigen voorwaarden, ik citeer:
“Het risico van verlies of beschadiging van zaken die voorwerp van de overeenkomst zijn, gaat op Opdrachtgever over, op het moment van aflevering op het door de Opdrachtgever opgegeven adres.”

Graag zie ik een snelle reactie tegemoet,
Hoogachtend,
Nog suggesties, tips? danku!
pi_29394247
Goeie brief toch.

Dus ik heb nooit getekend voor ontvangst, kunnen jullie mij de ontvangstbevestiging sturen van de SIM-kaart met mijn handtekening?

Beetje rare zin en het antwoord weet je zelf ook wel maar ben heel benieuwd hoe het afloopt.
pi_29399387
Brief aangetekend verzonden, ik houd jullie op de hoogte.

Allemaal bedankt, en als jullie nog tips hebben, hoor ik het graag.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 18:43:46 #55
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_29399937
ai te laat gezien dit topic. Ik vind de brief niet erg goed moet ik zeggen, komt een beetje simpeltjes over allemaal, ik hoop dat ze mee willen werken, anders ben ik bang dat ze tegengas gaan geven, al is het alleen maar om je te testen. Met deze brief kom je niet erg "gedegen" over helaas. Heb je ook t-mobile op de hoogte gesteld? dat moet je zeker ook doen, voordat je straks een incassobureau achter je aan hebt.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_29405407
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ai te laat gezien dit topic. Ik vind de brief niet erg goed moet ik zeggen, komt een beetje simpeltjes over allemaal, ik hoop dat ze mee willen werken, anders ben ik bang dat ze tegengas gaan geven, al is het alleen maar om je te testen. Met deze brief kom je niet erg "gedegen" over helaas. Heb je ook t-mobile op de hoogte gesteld? dat moet je zeker ook doen, voordat je straks een incassobureau achter je aan hebt.
Brief komt misschien wat simpeltjes over, er staat in wat er in moet staan. Zo'n bedrijf kan toch niet van iedereen verwachten dat ze een perfecte zakelijke Nederlandse brief sturen, ieder zijn kwaliteiten hoor
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_29405420
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ai te laat gezien dit topic. Ik vind de brief niet erg goed moet ik zeggen, komt een beetje simpeltjes over allemaal, ik hoop dat ze mee willen werken, anders ben ik bang dat ze tegengas gaan geven, al is het alleen maar om je te testen. Met deze brief kom je niet erg "gedegen" over helaas. Heb je ook t-mobile op de hoogte gesteld? dat moet je zeker ook doen, voordat je straks een incassobureau achter je aan hebt.
Over de brief, tja ik wou de brief echt vandaag de deur uithebben, en ik ben geen ster in dat soort dingen.
T-Mobile is al op de hoogte gesteld ja (weken geleden al), toch hebben ze een incassobureau ingeschakeld.
pi_29405644
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ai te laat gezien dit topic. Ik vind de brief niet erg goed moet ik zeggen, komt een beetje simpeltjes over allemaal, ik hoop dat ze mee willen werken, anders ben ik bang dat ze tegengas gaan geven, al is het alleen maar om je te testen. Met deze brief kom je niet erg "gedegen" over helaas. Heb je ook t-mobile op de hoogte gesteld? dat moet je zeker ook doen, voordat je straks een incassobureau achter je aan hebt.
Maakt voor de rest weinig uit hoe de brief is opgesteld. Het probleem wordt duidelijk vermeld en dat is het belangrijkste!
pi_29465067
Ineens een e-mailtje met daarin dat ze verantwoordelijk zijn voor fraude tijdens de verzending.
De aangetekende brief zal dus aangekomen zijn.
Ik heb weer hoop gekregen dat dit verhaal een goed einde gaat kennen.

Ik houd jullie op de hoogte, bedankt.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 13:41:18 #60
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_29465204
Ok prima, ze werken dus op een positieve manier mee. Dat spreekt weer gsm.nl. als ze de verantwoordelijkheid erkennen komt het vast goed, kun je eerste even de inhoud van de e-mail hier posten, ik ben erg benieuwd wat erin staat en ik denk de andere fokkers ook.

Wat rally zei moet je ze zowiezo aansprakelijk stellen voor alle geleden schade, dus ook een evt onterechte bkr notering en inkassokosten van t-mobile. Het is belangrijk denk ik dat je t-mobile ook op de hoogte brengt van de ontwikkelingen, verder moet je gsmweb terugmailen dat je van hen verlangt per direct contact op te nemen met t-mobile om dit op te lossen. Als ze de aansprakelijkheid al erkennen moeten ze daar toch niet moeilijk over doen lijkt me.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_29465368
Als ik e-mail inhoud post, vinden ze dat dan niet erg? Zou lullig zijn als ze straks moeilijk gaan doen omdat ik hun e-mails hier neerzet.
pi_29465634
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 13:51 schreef NokiaTel het volgende:
Als ik e-mail inhoud post, vinden ze dat dan niet erg? Zou lullig zijn als ze straks moeilijk gaan doen omdat ik hun e-mails hier neerzet.
Lijkt me niet verstandig die e-mail hier neer te gaan zetten.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 17:37:31 #63
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_29469101
je hebt gelijk mischien vinden ze dat niet leuk, dus doe maar niet .. alhoewel ik niet inzie wat ze in dit geval erop tegen zouden hebben, lijkt me dat ze niks te verbergen hebben!

Maar het gaat om de strekking natuurlijk en de strekking is dat ze aansprakelijkheid erkennen?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_29471378
TVP
pi_29476708
Netjes toch zou T-Mobile dit ook als Fraude moeten melden
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_29520763
Mail ontvangen kort samengevat:
--
Vraag een nieuwe SIM-kaart aan bij T-Mobile.
Stuur ons de facturen, dan proberen zoveel mogelijk tegemoet te komen.
Als ik wacht met het aanvragen van een nieuwe SIM-kaart kunnen kosten op mij verhaald worden.
--

Daar klopt dus niets van, mijn SIM-kaart is allang geblokkeerd door T-Mobile, nadat ze opmerkten dat er hoge kosten mee werden gemaakt. Dus er kunnen geen verdere kosten meegemaakt worden

Ik heb een reactie opgesteld, graag jullie mening, dan kan ik nog wat wijzigingen maken voor ik hem verstuur:
--
Bedankt, maar een nieuwe SIM-kaart heb ik nu niet nodig.
Jullie spreken van 'zoveel mogelijk tegemoet proberen te komen', 'zoveel mogelijk' en 'proberen' is niet genoeg. Jullie zijn verantwoordelijk voor de SIM-kaart zolang ik hem niet in ontvangst genomen heb.

Verder vertellen jullie mij dat ik een nieuwe SIM-kaart aan MOET vragen, omdat er anders nog langer gebeld kan worden met deze kaart, meer kosten zijn echter niet mogelijk, de SIM-kaart is allang geblokkeerd.

Jullie lijken niet op de hoogte van de stand van zaken, tot mijn grote ongenoegen, moet ik dus vaststellen dat jullie geen contact hebben opgenomen met T-Mobile om deze kwestie te bespreken.

Ook lees ik 'Omdat u niet meewerkt zal deze periode niet vergoed worden en dus op u verhaald kunnen worden.', omdat ik niet meewerk? Hoe durven jullie dit zo te stellen, ik heb verschillende keren contact met jullie opgenomen, en er werden mij beloftes gedaan, die niet nagekomen zijn.

Jullie zijn hier fout bezig, jullie hebben een SIM-kaart niet afgeleverd, en jullie zijn verantwoordelijk voor alle schade die hier uit voortkomt.

Hopend op een degelijke reactie,
--

[ Bericht 1% gewijzigd door NokiaTel op 09-08-2005 15:28:04 ]
pi_29538130
Deze gaat vandaag de deur uit, dus mochten jullie nog suggesties of tips hebben, post het

Bedankt.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 13:46:18 #68
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_29538411
Overigens wil ik het incassubureau wel zien dat deze zaak tegen jou naar de rechter brengt.

Zodra ze daarmee komen, alles wat je hier voor hebt gelegd doorgeven en de zaak uitleggen en zeggen dat je niet van plan bent te betalen en het desnoods voor te laten komen. Die gsm site kunnen niet tonen dat jij het ontvangen hebt, tmobile kan niet aantonen dat jij van de dienst gebruik hebt gemaakt.
Dum de dum
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:57:03 #69
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_29541628
ik zou eruit laten dat je nu geen nieuwe simkaart nodig hebt, verder zou ik de brief wat zakelijker maken en alle beschuldigingen en emoties eruit halen.

Ik denk dat gsmweb eerst wil polsen wat er nou precies aan de hand is. Waarschijnlijk hebben ze regelmatig te maken met mensen die hun proberen te flessen. Natuurlijk zeggen ze eerst "zoveel mogelijk" omdat ze willen weten wat er aan de hand is en ze dat zelf willen onderzoeken.

Stuur dus zsm kopieën van die rekeningen van t-mobile op zodat ze hun onderzoek kunnen doen. Het staat natuurlijk vast dat gsm.nl bewust een risico neemt door de zaken niet apart/aangetekend te versturen. Dat heet rsicomanagement en is hoogst waarschijnlijk ingecalculeerd. (ze besparen daarintegen enorm veel geld aan portokosten immers, dat het er waarschijnlijk makkelijk tegenop weegt) Voorwaarde voor dergelijk risicomanagement vind ik wel dat ze dergelijke claims correct en snel afhandelen.

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 10-08-2005 18:20:20 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_29542091
Nogmaals, het is GSM.nl en en geen GSMweb, verder is hij net verstuurd.

En de rekeningen ga ik ook zeker versturen.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 18:19:49 #71
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_29542147
kopieën natuurlijk. , succes!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_29749293
Ik heb zojuist een aanvraag naar GSM.nl gefaxt voor een goedkoop belbundeltje. Ben reuze benieuwd. Ik bereid me voor op het ergste.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_29752137
Ik heb aanvraag gedaan voor Nokia 6101 op 31 juli, heb deze binnengekregen op 11 augustus. Geen problemen mee. Alles werkt.
pi_31205777
Inmiddels is een gedeelte van het geld overgemaakt. Ik wil ook het abonnements geld terug van de afgelopen maanden, kan ik dat eisen? Aangezien ik niet kon bellen. Ik kon wel een vervangende simkaart aanvragen, maar dit heb ik niet gedaan omdat de agent aanraadde niets meer met het abonnement te doen, voordat de rekeningen waren betaald.

Verder sta ik nu bij BKR aangemeld door T-Mobile omdat ik na 3 maanden mijn rekening niet betaald heb, hebben ze hier geen aparte procedure voor?

Vandaag ga ik in ieder geval een brief naar T-Mobile schrijven dat ik graag zou willen dat ze dat ongedaan maken, want als ik ga betalen sturen ze enkel naar BKR dat ik betaald heb, maar dat het wel 3 maanden duurde. Waardoor ik dus de komende 5? jaar geen abbo kan afsluiten.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:46:32 #75
156393 Zwigbeek
Nuchtere Tukker
pi_41032363
Even dit item omhoog kicken als je het niet erg vindt.

Ik heb in mei 2006 via gsm.nl een abonnement met nummerbehoud bij Debitel-KPN afgesloten. gsm.nl heeft echter een nieuw abonnement zonder nummerbehoud aangevraagd en die heeft Debitel mooi geaccepteerd. Ze gingen mij ook nota's sturen, maar ik heb hen aangegeven dat er een fout door gsm.nl is gemaakt. Volgens Debitel moet gsm.nl het probleem ook oplossen, maar die partij laat dat na. Na een aantal aanmaningen dit weekend een brief ontvangen waarin met incasso en registratie bij stichting Preventel wordt gedreigd (laatste houdt in dat je dan geen mobiele abonnementen meer kunt afsluiten).

Debitel wil niets voor mij doen, omdat het abonnement via gsm.nl is aangevraagd. gsm.nl is zeer slecht bereikbaar en heeft al die maanden het probleem nog altijd niet getackled. Ik heb overigens nooit een contract getekend voor een aanvraag zonder nummerbehoud, maar wel eentje voor een abonnement met nummerbehoud.

Een aangetekende brief aan gsm.nl van twee weken geleden ligt nu waarschijnlijk in het bureau van iemand die op vakantie is, terwijl ik binnen twee weken een oplossing eiste (op aanraden consumentenbond). Wat is aanraadbaar als volgende stap? Ik wil vanavond Debitel een brief sturen (niet aangetekend, want wie betaalt mij die kosten terug) dat ze het probleem maar met gsm.nl moeten uitzoeken.

Help!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')