Nog suggesties, tips? danku!quote:Geachte dames en heren van GSM.nl,
Gezien jullie niets meer van jullie laten horen (per e-mail reageren jullie niet op mijn e-mail, telefonisch vrijwel onbereikbaar, en toen ik jullie kon bereiken, werd mij verteld dat ik teruggebeld zou worden, niet gebeurd) zal ik weer degene moeten zijn die actie moet ondernemen, vandaar deze aangetekende brief.
Om het kort en bondig te houden; de SIM-kaart (Ordernummer: XXXXX) is nooit geleverd aan mij, toch zijn er kosten gemaakt met de SIM-kaart (ca. XXX euro) waar ik niet voor verantwoordelijk ben.
Hier is reeds aangifte van gedaan bij de politie.
Dus ik heb nooit getekend voor ontvangst, kunnen jullie mij de ontvangstbevestiging sturen van de SIM-kaart met mijn handtekening?
Zolang jullie niet kunnen aantonen dat deze SIM-kaart in mijn bezit is gekomen, zijn jullie verantwoordelijk voor deze fraude en de eventuele vervolgschade, en verwacht ik dat u mij allereerst schadeloos stelt, en het contract met onmiddelijke ingang zal ontbinden.
Dit allereerst op basis van jullie eigen voorwaarden, ik citeer:
“Het risico van verlies of beschadiging van zaken die voorwerp van de overeenkomst zijn, gaat op Opdrachtgever over, op het moment van aflevering op het door de Opdrachtgever opgegeven adres.”
Graag zie ik een snelle reactie tegemoet,
Hoogachtend,
Brief komt misschien wat simpeltjes over, er staat in wat er in moet staan. Zo'n bedrijf kan toch niet van iedereen verwachten dat ze een perfecte zakelijke Nederlandse brief sturen, ieder zijn kwaliteiten hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ai te laat gezien dit topic. Ik vind de brief niet erg goed moet ik zeggen, komt een beetje simpeltjes over allemaal, ik hoop dat ze mee willen werken, anders ben ik bang dat ze tegengas gaan geven, al is het alleen maar om je te testen. Met deze brief kom je niet erg "gedegen" over helaas. Heb je ook t-mobile op de hoogte gesteld? dat moet je zeker ook doen, voordat je straks een incassobureau achter je aan hebt.
Over de brief, tja ik wou de brief echt vandaag de deur uithebben, en ik ben geen ster in dat soort dingen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ai te laat gezien dit topic. Ik vind de brief niet erg goed moet ik zeggen, komt een beetje simpeltjes over allemaal, ik hoop dat ze mee willen werken, anders ben ik bang dat ze tegengas gaan geven, al is het alleen maar om je te testen. Met deze brief kom je niet erg "gedegen" over helaas. Heb je ook t-mobile op de hoogte gesteld? dat moet je zeker ook doen, voordat je straks een incassobureau achter je aan hebt.
Maakt voor de rest weinig uit hoe de brief is opgesteld. Het probleem wordt duidelijk vermeld en dat is het belangrijkste!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Lijkt me niet verstandig die e-mail hier neer te gaan zetten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:51 schreef NokiaTel het volgende:
Als ik e-mail inhoud post, vinden ze dat dan niet erg? Zou lullig zijn als ze straks moeilijk gaan doen omdat ik hun e-mails hier neerzet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |