Zij heeft hem gevonden dus je mag aannemen dat hij niet in of bij het zwembad lag. Het is en blijft natuurlijk wel een onverwacht overlijden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:57 schreef SCH het volgende:
Het blijft wat vaag omdat Gretta zegt dat hij niet in het zwembad is aangetroffen maar vlak buiten de studeerkamer. Ze is ook boos op de Franse justitie, meldt de Volkskrant. .
Dat dacht ik ook ja: "Duisenberg dood in het zwembad aangetroffen" deed mijn wenkbrauwen wel fronsen in elk geval. Het riekt naar opheldering, zeker icm Gretta's verhaal.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:50 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Zij heeft hem gevonden dus je mag aannemen dat hij niet in of bij het zwembad lag. Het is en blijft natuurlijk wel een onverwacht overlijden.
Misschien heeft ze hem wel verzopen toen Wim haar met een Hamaslid betrapte, wie zal het zeggen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:05 schreef Dementor het volgende:
Misschien vond Gretta het geen gepaste dood en heeft ze het verhaaltje van de studeerkamer verzonnen.
Dat staat heel geleerd namelijk en daar zijn dat soort mensen bijzonder trots op (misplaatste trots uiteraard).
Ze heeft zich bedacht; hij is toch verdronken in het zwembad na een hartinfarct.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:59 schreef Elgigante het volgende:
Dat dacht ik ook ja: "Duisenberg dood in het zwembad aangetroffen" deed mijn wenkbrauwen wel fronsen in elk geval. Het riekt naar opheldering, zeker icm Gretta's verhaal.
Dat meen je niet!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:52 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ze heeft zich bedacht; hij is toch verdronken in het zwembad na een hartinfarct.
Op verzoek van de Franse politie (ivm het onderzoek) mocht ze niet zeggen dat hij in het zwembad lag....quote:
Het wordt met de dag merkwaardiger, dus de politie stimuleert een kleine vorm van meineed?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:03 schreef APK het volgende:
[..]
Op verzoek van de Franse politie (ivm het onderzoek) mocht ze niet zeggen dat hij in het zwembad lag....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |