Was dat maar waar. Zelfs nu Boca net boven de degradatiestreep staat, is iedereen bij de club nog even fanatiek. Wat een prachtclub is dat toch altijd al geweest.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Kijk ik nou naar het Diego tournament?
Neuh, we staan 8-0 voor, sorryquote:
Tenzij Ajax in de tweede helft nog 7x scoort, is het antwoord ja.quote:
Ik lach me werkelijk waar dood om jouquote:Op zondag 31 juli 2005 21:47 schreef cultheld het volgende:
Beckenbaueren Excusé moeten dus van het veld af.
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Begin wel een beetje ziek te worden van die dikke cokesnuiver uit Argentinie
Waarom? Omdat de regie het nodig acht Maradona elke minuut in beeld te brengen?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
idd,stadionspeaker stelde hem met veel enthousiasme voor en heel het Arsenal-vak; "Yoiu fat bastard"quote:Op zondag 31 juli 2005 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pssst in mijn glazenbol zie ik dat veel mensen dat ook gaan zeggen over de commentatoren van Talpaquote:Op zondag 31 juli 2005 21:51 schreef cultheld het volgende:
Die commentator is duidelijk een Ajax-fan.
Ik wil voetbal zien. Wil ik Maradonna zien, dan zet ik wel een dvd op of download ik wat filmpjes.quote:
Hij klaagde zelf's dat ze bij Studio sport de samenvatting van Feyenoord - Ajax eerder lieten zien dan een wedstrijd van PSVquote:Op zondag 31 juli 2005 21:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
Cultheld is duidelijk een PSV kneus.
Tering zeg zelfs bij het nog zeiken over een "Ajax commentator"
Dat heet media-manipulatie, Maradona kan er zelf weinig aan doen dat de regie het nodig acht hem iedere minuut in beeld te brengen, ofwel?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik wil voetbal zien. Wil ik Maradonna zien, dan zet ik wel een dvd op of download ik wat filmpjes.
[inkoppertjes modus aan]quote:Op zondag 31 juli 2005 21:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wil voetbal zien.
Het is al 30 juli geweest hoor, of sta je nog strak.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
Cultheld is duidelijk een PSV kneus.
Tering zeg zelfs bij het nog zeiken over een "Ajax commentator"
Je bent nog triester dan ik dacht hequote:Op zondag 31 juli 2005 21:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is al 30 juli geweest hoor, of sta je nog strak.
had zatquote:Op zondag 31 juli 2005 21:54 schreef Speedski het volgende:
Oeoe ... weinig leven nog in Trabelsi
Je bedoeld, opgefokte-doorgesnoven-zweetboeren-en-we-gaan-op-de-tractor-weer-naar-huis beursgebouw ehvn.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
"Eindhoven Hooligans" beursgebouw Eindhoven.
Dat sportzaaltje ja.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je bedoeld, opgefokte-doorgesnoven-zweetboeren-en-we-gaan-op-de-tractor-weer-naar-huis beursgebouw ehvn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |