Goed nieuws is nooit echt interessant he.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:16 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat mag best eens wat meer onder de aandacht gebracht worden dan.

'Normaal' goed nieuws niet nee: "Marokkaan helpt oude vrouw oversteken'bijv, maar ik doelde op iets opmerkelijks positiefs ofzo.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed nieuws is nooit echt interessant he.

Jonge Marokkanen zijn positief over de toekomstquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:36 schreef Elgigante het volgende:
Bijv zeer goede opleidingsresultaten, veel Marokanen vertegenwoordigd in vrijwilligerswerk, criminaliteit daalt etc..
Dat soort berichten.

Dat vind ik positief nieuws in elk geval, al vrees ik dat 'het gelukkig zijn met Nederland', onder de allochtonen wel een beetje gedaald is de laatste jaren, mischien dat men daardoor nu meer op 1 lijn ligt dan dat het gelukkig zijn onder de Marokkanen met rasse schreden is gestegen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Jonge Marokkanen zijn positief over de toekomst
Door onze redacteur Dick van Eijk
Rotterdam, 23 april. Allochtonen zijn gemiddeld genomen aanzienlijk minder gelukkig met Nederland dan autochtonen. Ook zijn ze pessimistischer over de toekomst. Maar de tweede generatie Marokkanen is - in tegenstelling tot hun ouders - vrijwel net zo gelukkig met Nederland als autochtonen, en zelfs optimistischer over de toekomst dan autochtonen.
-----------------
Beetje meer van dattum en over Marokkaans ondernemerschap enzo. Maar die berichten lees ik eigenlijk toch echt wel. De laatse Quote had een aantal mooie portretten. Maar dat zijn dingetjes die logischerwijze niet de FP van Fok en zo halen.

Volkskrant doet ook mee met stemmingmakerij en jij ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:11 schreef R@b het volgende:
[..]
Oh? , maar wat heeft de Volkskrant met dit topic te maken ??

Nu in de Meki shop...quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Volkskrant doet ook mee met stemmingmakerij en jij ook
AD is hiervoor aangesproken door de raad

quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:54 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nu in de Meki shop...
"Deze mooie marokkaantje... met deze mooie bruidje..."

Ooh, jij doet aan stemmingmakerij, want de Raad heeft over de Volkskrant en mij niet geoordeeld. Ik eis excuus !!!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Volkskrant doet ook mee met stemmingmakerij en jij ook
AD ja, maar niet de Volkskrant.quote:AD is hiervoor aangesproken door de raad

oow Volkskrant komt dan nog maar ik ben blij dat de AD hiervoor in de vingers zijn getiktquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:31 schreef R@b het volgende:
[..]
Ooh, jij doet aan stemmingmakerij, want de Raad heeft over de Volkskrant en mij niet geoordeeld. Ik eis excuus !!!!!![]()
[..]
AD ja, maar niet de Volkskrant.

die doet ook mee met stemmingmakerij maar zal op een keer aangesproken wordenquote:

quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:49 schreef Calella het volgende:
Meki, verkoop je shop en begin een krant.![]()

Maar GeenStijl, wat jij een goede site vindt, is het wel eens met het AD.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:50 schreef Meki het volgende:
[..]
die doet ook mee met stemmingmakerij maar zal op een keer aangesproken worden![]()

De TeleMeki.quote:

maar het is dus niet waar dat heeft de raad besloten en ik geloof de raad en de onderzoekquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:53 schreef R@b het volgende:
[..]
Maar GeenStijl, wat jij een goede site vindt, is het wel eens met het AD.
--> Criminelen gestigmatiseerd!
......Het AD had namelijk als enige krant een verslaggever gestuurd, alle andere kranten namen het "het is hier fantastisch" bericht van het ANP over.......

met geen enkele nieuws over marokkanen alleen positief en alleen over Nederlandersquote:

Zoiets.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:01 schreef Meki het volgende:
[..]
met geen enkele nieuws over marokkanen alleen positief en alleen over Nederlanders![]()

quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:04 schreef Calella het volgende:
[..]
Zoiets.![]()
Ik zie een gigantische business-opportunity.

zei ik dat ??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:38 schreef ArieDeKnaller het volgende:
Zeg meki, dat verhaal over marrokanen die voetbalden met herdenkingskransen(4 mei) is zeker ook niet waar?![]()

Scherp Meki.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:30 schreef Meki het volgende:
[..]
zei ik dat ??
het is voor jou nooit goed ze moesten zich wandragen dan pas het goed geweest

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |