Ze IS natuurlijk al mod op FHZ. Meer mannelijk als dit wordt het nietquote:Op zondag 31 juli 2005 21:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey gezellig![]()
Je kan niet met ze mee doen, mannen dingen ?![]()
Capp .quote:Op zondag 31 juli 2005 21:12 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ehm, niet in huis alleen bier water koffie of thee...graag!
wat voor een smaakje mag het zijn?quote:
Nou heeft niet zo zeer met mannendingen te maken denk ik, ze hebben elkaar alleen te pakken in een lachsalvo. Het is vooral komisch om te zienquote:Op zondag 31 juli 2005 21:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey gezellig![]()
Je kan niet met ze mee doen, mannen dingen ?![]()
Daar hoef je niet mannelijk voor te zijn, je laat wat tiet zien en de mannen doen alles voor jequote:Op zondag 31 juli 2005 21:15 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ze IS natuurlijk al mod op FHZ. Meer mannelijk als dit wordt het niet
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:15 schreef passie66 het volgende:
Was gisternavondnacht bij een vrind geweest...pfoei...gezellie...ook veel gelachen met 4 ander vrinden...daarna naar de stad...daarna naar vrind weer...tjeez om half zes lag ik in mijn mand; de hele dag heel brak maarja wat wil je ook als je 39 bent?
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:15 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ze IS natuurlijk al mod op FHZ. Meer mannelijk als dit wordt het niet
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar hoef je niet mannelijk voor te zijn, je laat wat tiet zien en de mannen doen alles voor je
neeneenee ik heb wel een DE apparaat (gespaart van de welbekende punten) maar niet met al die liflafjes...koffie moet zijn als een echte man: sterk, goed en warm!quote:
jij weet ook niet wat je wilquote:Op zondag 31 juli 2005 21:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die combinatie samen is dan weer wel lekker![]()
Je kent het topic niet en ook het tijdschrift van de Taalunie niet?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarschijnlijk moet je erbij zijn om het te snappen
Och nou, je weet toch wat ik bedoel?quote:
beide nooit gelezenquote:Op zondag 31 juli 2005 21:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je kent het topic niet en ook het tijdschrift van de Taalunie niet?
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je kent het topic niet en ook het tijdschrift van de Taalunie niet?
Jawel maar het staat zo raarquote:Op zondag 31 juli 2005 21:22 schreef passie66 het volgende:
[..]
Och nou, je weet toch wat ik bedoel?
Uhm oke, ik maak me wel weer zelf watquote:Op zondag 31 juli 2005 21:18 schreef passie66 het volgende:
[..]
neeneenee ik heb wel een DE apparaat (gespaart van de welbekende punten) maar niet met al die liflafjes...koffie moet zijn als een echte man: sterk, goed en warm!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |