Ochja...och maar tegen de tijd dat jij hier bent proef je het verschil toch niet meer...hihihquote:Op zondag 31 juli 2005 21:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm oke, ik maak me wel weer zelf wat![]()
In die zin hoort toch geen komma?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen komma staat ook wel eens raar.![]()
wat doe je dan voor werk?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:27 schreef Gizmore het volgende:
Moet ik morgen gewoon gaan werken van 6 tot 12 in de ochtend en ik heb er echt 0 zin inZo vroeg en dan is het nog hersenloos saai werk ook, maar er was niks anders meer te vinden
![]()
*zucht*
Verdelen van verkochte bloemen op een bloemenveiling, beetje heen en weer rijden in een zaal en bakken met bloemen op de goede kar zettenquote:
tjeetje...maar dat is maar 6 uurtjesquote:Op zondag 31 juli 2005 21:27 schreef Gizmore het volgende:
Moet ik morgen gewoon gaan werken van 6 tot 12 in de ochtend en ik heb er echt 0 zin inZo vroeg en dan is het nog hersenloos saai werk ook, maar er was niks anders meer te vinden
![]()
*zucht*
Aalsmeer?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Verdelen van verkochte bloemen op een bloemenveiling, beetje heen en weer rijden in een zaal en bakken met bloemen op de goede kar zetten![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:26 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ochja...och maar tegen de tijd dat jij hier bent proef je het verschil toch niet meer...hihih
Het is wel vrij vroeg en het is echt verschrikkelijk saai, dat het maar 6 uurtjes is maakt dan wel weer íets goedquote:
"Velen zullen u benijden, opdat u werk heeft, trouwens"quote:Op zondag 31 juli 2005 21:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Verdelen van verkochte bloemen op een bloemenveiling, beetje heen en weer rijden in een zaal en bakken met bloemen op de goede kar zetten![]()
Zoiets heb ik ook. Alleen dan 8 uurquote:Op zondag 31 juli 2005 21:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is wel vrij vroeg en het is echt verschrikkelijk saai, dat het maar 6 uurtjes is maakt dan wel weer íets goed
ik ken eigenlijk alleen maar die in aalsmeerquote:Op zondag 31 juli 2005 21:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee gewoon hier in Rijnsburg (bij Flora Holland)
quote:
Tot straksquote:Op zondag 31 juli 2005 21:30 schreef D.Rose het volgende:
*ff wat nuttigs doet
Das waar, maar ik wil best ruilen hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 21:31 schreef passie66 het volgende:
[..]
"Velen zullen u benijden, opdat u werk heeft, trouwens"
Sorrie...nee, zo bedoelde ik het natuurlijk niet, maar ik zie dat je in Bengelshaven woont, dat is volgens mij ver van Arnhem vandaan?quote:
Dit is geloof ik de op 2 na grootste van het land, nou ja, lekker belangrijk eigenlijkquote:Op zondag 31 juli 2005 21:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ken eigenlijk alleen maar die in aalsmeer
Grinnikquote:Op zondag 31 juli 2005 21:32 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik meende het zeker te weten. Totdat jij dat postte
Hij is inderdaad wel een grote speler in de veilingenquote:Op zondag 31 juli 2005 21:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dit is geloof ik de op 2 na grootste van het land, nou ja, lekker belangrijk eigenlijk
Best wel een stukje rijden idd.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:33 schreef passie66 het volgende:
[..]
Sorrie...nee, zo bedoelde ik het natuurlijk niet, maar ik zie dat je in Bengelshaven woont, dat is volgens mij ver van Arnhem vandaan?
Doe datquote:Op zondag 31 juli 2005 21:30 schreef D.Rose het volgende:
*ff wat nuttigs doet
Mzzlquote:
Maar moet het ook taalkundig gezien?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Grinnik![]()
ik zou een komma na jawel hebben geplaatst![]()
Doei doei en schod um loag of soiets!quote:
ow...quote:Op zondag 31 juli 2005 21:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dit is geloof ik de op 2 na grootste van het land, nou ja, lekker belangrijk eigenlijk
Je bent nooit te oud om te lerenquote:
Och, wat niet is kan ooit nog komen!quote:Op zondag 31 juli 2005 21:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Best wel een stukje rijden idd.![]()
Dat wordt dus geen koffie leuten samen![]()
![]()
Ga je??quote:
was dit je 52.000e post?quote:
dat gaat wel erg snel bij jou!quote:
Mwoa de rek is er voor vandaag wel weer uit, heb ff helemaal geen zin meer in fok eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |