Nu word ik wel erg nieuwsgierigquote:Op zondag 31 juli 2005 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee, dat was het. Veel plezier met dat kloteforum hier, ik ben weg. De mazzel
tot zoquote:Op zondag 31 juli 2005 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee, dat was het. Veel plezier met dat kloteforum hier, ik ben weg. De mazzel
prima, niet bijzonders hoor, al lust jij het volgens mij nietquote:Op zondag 31 juli 2005 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is wel erg lief van je![]()
Lekker gegeten ?
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
prima, niet bijzonders hoor, al lust jij het volgens mij niet
tartaartjesquote:Op zondag 31 juli 2005 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]blijf niet bezig over dat wat ik niet lust.
Wat was het ?
No problemo... Bij de damestour ben ik langzaam maar zeker bezig de schade van Roland Garros in te lopen en bij de herentour heb ik hopelijk over 2 weken de top-10 in zichtquote:
"DE" Mannen? Welke? Arty, begrijp ik, maar wie nog ?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:00 schreef Duderinnetje het volgende:
De mannen zitten op de tafel te rammen hier, en lachen met louter gebaren en zonder verder te komen dan "Ja maar moejje weten.......whahahahaaaaaa... god nee mwahaaaaaaaaah.... kijk dan effe wachten tot ik uitgelachen be... wahahaaaaaaaa".
Ze zijn melig
uh, jahquote:Op zondag 31 juli 2005 21:00 schreef Duderinnetje het volgende:
De mannen zitten op de tafel te rammen hier, en lachen met louter gebaren en zonder verder te komen dan "Ja maar moejje weten.......whahahahaaaaaa... god nee mwahaaaaaaaaah.... kijk dan effe wachten tot ik uitgelachen be... wahahaaaaaaaa".
Ze zijn melig
Whehe, das altijd wel grappigquote:Op zondag 31 juli 2005 21:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze zijn melig
Hoi!quote:Op zondag 31 juli 2005 21:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
"DE" Mannen? Welke? Arty, begrijp ik, maar wie nog ?
Hai Dude
Dood beestquote:
Hoiquote:
Ze zitten naar 'Sukkels op Marktplaats' te kijken en naar die achterpagina van Onze Taal. En die zijn beide inderdaad wel garpig ja, op zich.quote:
waarschijnlijk moet je erbij zijn om het te snappenquote:Op zondag 31 juli 2005 21:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze zitten naar 'Sukkels op Marktplaats' te kijken en naar die achterpagina van Onze Taal. En die zijn beide inderdaad wel garpig ja, op zich.Maar ze laten zich nogal luidkeels gaan
![]()
Stomme jongens hiero
Ik vind het zo ook wel hilarischquote:Op zondag 31 juli 2005 21:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze zitten naar 'Sukkels op Marktplaats' te kijken en naar die achterpagina van Onze Taal. En die zijn beide inderdaad wel garpig ja, op zich.Maar ze laten zich nogal luidkeels gaan
![]()
Stomme jongens hiero
Goedenavondquote:Op zondag 31 juli 2005 21:10 schreef passie66 het volgende:
goeienavond allen...wat zal het alzo wezen?
Het zit je mee, dus wie weetquote:Op zondag 31 juli 2005 21:02 schreef Khalein het volgende:
[..]
No problemo... Bij de damestour ben ik langzaam maar zeker bezig de schade van Roland Garros in te lopen en bij de herentour heb ik hopelijk over 2 weken de top-10 in zichtMoet het me wel heel erg meezitten, maar ach...
Ehm, niet in huis alleen bier water koffie of thee...graag!quote:
Doe dan maar een thee'tjequote:Op zondag 31 juli 2005 21:12 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ehm, niet in huis alleen bier water koffie of thee...graag!
Ze IS natuurlijk al mod op FHZ. Meer mannelijk als dit wordt het nietquote:Op zondag 31 juli 2005 21:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey gezellig![]()
Je kan niet met ze mee doen, mannen dingen ?![]()
Capp .quote:Op zondag 31 juli 2005 21:12 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ehm, niet in huis alleen bier water koffie of thee...graag!
wat voor een smaakje mag het zijn?quote:
Nou heeft niet zo zeer met mannendingen te maken denk ik, ze hebben elkaar alleen te pakken in een lachsalvo. Het is vooral komisch om te zienquote:Op zondag 31 juli 2005 21:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey gezellig![]()
Je kan niet met ze mee doen, mannen dingen ?![]()
Daar hoef je niet mannelijk voor te zijn, je laat wat tiet zien en de mannen doen alles voor jequote:Op zondag 31 juli 2005 21:15 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ze IS natuurlijk al mod op FHZ. Meer mannelijk als dit wordt het niet
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:15 schreef passie66 het volgende:
Was gisternavondnacht bij een vrind geweest...pfoei...gezellie...ook veel gelachen met 4 ander vrinden...daarna naar de stad...daarna naar vrind weer...tjeez om half zes lag ik in mijn mand; de hele dag heel brak maarja wat wil je ook als je 39 bent?
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:15 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ze IS natuurlijk al mod op FHZ. Meer mannelijk als dit wordt het niet
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar hoef je niet mannelijk voor te zijn, je laat wat tiet zien en de mannen doen alles voor je
neeneenee ik heb wel een DE apparaat (gespaart van de welbekende punten) maar niet met al die liflafjes...koffie moet zijn als een echte man: sterk, goed en warm!quote:
jij weet ook niet wat je wilquote:Op zondag 31 juli 2005 21:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die combinatie samen is dan weer wel lekker![]()
Je kent het topic niet en ook het tijdschrift van de Taalunie niet?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarschijnlijk moet je erbij zijn om het te snappen
Och nou, je weet toch wat ik bedoel?quote:
beide nooit gelezenquote:Op zondag 31 juli 2005 21:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je kent het topic niet en ook het tijdschrift van de Taalunie niet?
quote:Op zondag 31 juli 2005 21:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je kent het topic niet en ook het tijdschrift van de Taalunie niet?
Jawel maar het staat zo raarquote:Op zondag 31 juli 2005 21:22 schreef passie66 het volgende:
[..]
Och nou, je weet toch wat ik bedoel?
Uhm oke, ik maak me wel weer zelf watquote:Op zondag 31 juli 2005 21:18 schreef passie66 het volgende:
[..]
neeneenee ik heb wel een DE apparaat (gespaart van de welbekende punten) maar niet met al die liflafjes...koffie moet zijn als een echte man: sterk, goed en warm!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |