Das niet cru, das wat eten is, beesten en planten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:15 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ondanks de massale aanwezigheid van sneeuwscootertjes schijnt het leven er nog behoorlijk traditioneel (hard) te zijn.
Ik heb (tijd geleden alweer) een diaserie gezien van iemand die een tijd op Groenland heeft gewoond (hij liever dan ik). Daar was het qua eten nog gewoon: gat in ijs hakken, zeehond opwachten, hersens inslaan, eten. Klinkt cru, maar het was dát of verhongeren.
Hmm... Opportunist lijkt me ook wel wat. Gewoon eten waar ik op dat moment zin in heb. Goed voor de afwisseling en dan kan ik tenminste wel een appeltje blijven eten zonder meteen voor halfzachte carnetariër uitgemaakt te wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:03 schreef TechXP het volgende:
Varken is een alleseter. Ook wel opportunist. Zal wel overmatig plantaardig eten denk ik.
Ach, zeehonden zelf zijn ook roofdieren van jewelste.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:15 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik heb (tijd geleden alweer) een diaserie gezien van iemand die een tijd op Groenland heeft gewoond (hij liever dan ik). Daar was het qua eten nog gewoon: gat in ijs hakken, zeehond opwachten, hersens inslaan, eten. Klinkt cru, maar het was dát of verhongeren.
Precies, net als die mensen die zeuren over Dolfijn vriendelijke tonijn vangst, Heee What about the f****** tuna??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:19 schreef ChrisJX het volgende:
Ach, zeehonden zelf zijn ook roofdieren van jewelste.
Dat is pas taalquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Precies, net als die mensen die zeuren over Dolfijn vriendelijke tonijn vangst, Heee What about the f****** tuna??
Nou, zeuren... De beessies schijnen niet zo prettig aan hun end te komen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Precies, net als die mensen die zeuren over Dolfijn vriendelijke tonijn vangst, Heee What about the f****** tuna??
Precies, we eten voornamelijk vegetariers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat te denken van beer, hond, en veel van de vissen die we eten, allemaal beesten die andere beesten eten. Kippen eten wormen en krabbelbeestjes met liefde op. Snip is een insecteneter, en verukkelijk. Eend eet echt graag slakjes en andere schaaldieren..
Piet zegt nu juist dat kippen, varkens en vissies helemaal niet vegetarisch zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Precies, we eten voornamelijk vegetariers.
kip, koe en varken. de rest zijn uitzonderingen hier in de supermarkt
Sja,quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn god!
2e hit op google wanneer ik op "seal meat" zoek:
http://www.albalagh.net/qa/seal_meat.shtml![]()
Ik kom niet meer bij van het lachen hier!![]()
Sinds wanneer wonen er islamieten bij de Inuit...!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn god!
Ik heb echt geen idee... maar wat een onzin zeg...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:39 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Sinds wanneer wonen er islamieten bij de Inuit...!
Misschien welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben een hopeloze vleeseter.
even bekennen dat ik niet het hele topic heb doorgelezen.
maar ik zou dus het liefst alleen maar vlees eten, maarja, dat kan niet he
Hmm ja ik ook... ik weet dat een ijsbeer een dodelijk hoeveelheid A bevat... C lijkt me vrij sterk... bron?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:29 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Sorry, maar... C?!? Geen A of D?
Ik zeg niet dat je geen gelijk hebt, hoor, maar ik sta hier even van te kijken! (maar een mens is nooit te oud om te leren!)
da's dan toch een veganist? Een vegetarier eet namelijk ook producten die van dieren afkomstig zijn (melk, kaas, boter, dat soort dingen)quote:Op zondag 31 juli 2005 21:16 schreef ChrisJX het volgende:
Maar een mens die alleen maar groente eet noem je geen herbivoor, die noem je een vegetariër. Dus iemand die geen groente eet, heet geen carnivoor maar een carnetariër. Dusch.
Okee, laat ik het anders zeggen: we eten behalve vissen hier in NL geen carnivoren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:09 schreef ChrisJX het volgende:
Piet zegt nu juist dat kippen, varkens en vissies helemaal niet vegetarisch zijn
Ze zijn wel lief voor walvissen dus, die islamietenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn god!
Ik heb een trend ontketentquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:20 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
Meer leuke matjes voor carnertariers op http://www.wurstteppich.de/![]()
Huh, wat apart, is dat een soort aandoening ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:33 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Mijn vriend is geboren met 1 1/2e meter kortere darm dan een ''normaal''' mens.
Mijn vriend is dus een genetische vleeseter, en kan dus ook geen bladgroen verteren. Van bijvoorbeeld andijvie, sla en spinazie word hij misselijk en krijgt hij darmkrampen en diarree. Hij vind de meeste groenten wel lekker, maar kan er absoluut niet tegen. Hij krijgt ook last van appels en bijvoorbeeld meloen, en dat vind hij écht niet leuk. Het beperkt hem in veel dingen.
Soms is dat dus wel lastig. Als ik zin heb om een lekker uitgebreide salade te maken, word het meestal toch iets anders omdat hij dan de rest van de avond ziek is. We eten dus zelden iets zonder vlees, en helemaal zelden een gerecht met de bovengenoemde groentensoorten. Dat maakt de keus soms wel beperkt, maar het is niet anders.
Je ziet het trouwens ook terug in zijn bouw. Hij heeft uiterst scherpe tanden, en een ''ingevallen'' buik (net zoals honden). Verder kan hij bot kauwen, en als hij sla eet heeft hij na een kwartier nog steeds hetzelfde stukje sla, alleen dan vol gaten. Vlees kan hij daarentegen zo doormidden ''knippen''.
COOL!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:20 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
Nooit van gehoord en eerlijk gezegd lijkt het me nogal onzin...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Huh, wat apart, is dat een soort aandoening ofzo?
Ik wou het ff voor je nakijken, maar volgens mij kan de site onze interesse niet aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:05 schreef BBQ-kip het volgende:
COOL!![]()
Aangezien ik geen Duits kan:
Wat kost het en waar te koop?
Lijkt me wel grappig![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:29 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik wou het ff voor je nakijken, maar volgens mij kan de site onze interesse niet aan
OMFG!!! Voor in mijn nieuwe huis!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:20 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:20 schreef dutch-mamma het volgende:
ben ook razend benieuwd naar prijs/bestelwijze/vertaling
Oftewel: de prijzen zijn afhankelijk van het model en de grootte (doorsnedes van 1 tot 5 meter zijn mogelijk). Meer informatie is te verkrijgen door te mailen of te bellen. Vooral aanvragen van handelaren hebben ze graag. Dat betekent dus dat als je zo'n tapijtje bestelt je iets unieks in huis hebtquote:Die Preise richten sich nach Modell und Grösse.
Bitte fordern Sie weitere Informationen oder ein Angebot an.
Händleranfragen sind erwünscht.
Flachbild
Ritterstrasse 12
50668 Köln
Telefon: 0221 / 250 84 38
info@flachbild.de
www.flachbild.de
Ik ook!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Die Mortadella vind ik wel cool, de 3e van links
Jij vindt dus de Bierschinken het leukst, lachen hoor!
Kaboutervleesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Misschien zit die er wel onder verstopt![]()
TadaaaaaaCadeautje!
Tja, je bent carnetariër of je bent het niet, maar kaboutervlees...quote:
Waarom zijn kabouters nou weer kleine oude mannekesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:28 schreef dutch-mamma het volgende:
Tja, je bent carnetariër of je bent het niet, maar kaboutervlees...![]()
(zijn vast van die kleine oude mannekes, hardstikke taai!)
Gewoon meerdere nemen en lang sudderen, dan komt het helemaal goedquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:28 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Tja, je bent carnetariër of je bent het niet, maar kaboutervlees...![]()
(zijn vast van die kleine oude mannekes, hardstikke taai!)
Ik heb zin in een echte wiener schnitzel, bedenk ik me netquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Prima
Gisteren weer een steak van een pond gegeten.
Heerlijk
Kalfsvlees, schijfje ei, ansjovisje, stukje citroen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:48 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb zin in een echte wiener schnitzel, bedenk ik me net
Ansjovisquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Kalfsvlees, schijfje ei, ansjovisje, stukje citroen...
Mmmmm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |