September.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:36 schreef Sabinee het volgende:
Ik snap er ook geen hout van. Ben 13 maart 18 geworden, zit nu in 6VWO. Heb studiefinanciering aangevraagd vanaf komende september. Wanneer krijg ik dan OV?
jouw topic is lekker dichtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:41 schreef veldmuis het volgende:
Zelf betalen! Je kunt 2x per jaar je geld terugkrijgen als je je OV vergeten bent, maar als je 'm kwijt bent heb je pech hallo viking alles goed tof topic groetjes veldmuis
18 wat doet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:49 schreef Najir het volgende:
Ik vraag het maar gelijk hier, geen zin om een nieuw topic te openen ;p. Krijg je je OV als je 18 doet, of eerder als je voor je 18e verjaardag begint met een WO opleiding?
als je hbo of uni doet vanaf het moment dat je begint.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:49 schreef Najir het volgende:
Ik vraag het maar gelijk hier, geen zin om een nieuw topic te openen ;p. Krijg je je OV als je 18 doet, of eerder als je voor je 18e verjaardag begint met een WO opleiding?
dit is een joke right?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:40 schreef Viking84 het volgende:
Een vriendin van mij is haar OV-jaarkaart kwijt en krijgt pas over 10 dagen een nieuwe. Moet ze in de tussentijd zelf haar kaartjes betalen of krijgt ze een vergoeding van de IB-groep? De site zegt hier niets over.
Bedankt, en inderdaad, mboquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als je hbo of uni doet vanaf het moment dat je begint.
als je mbo doet pas vanaf je 18e.
mbo.
je bent genaaid, man. Hoe oud ben je? 2 jaar lang zelf je reiskosten betalenquote:
Op de Uni krijg je hem pas in Oktober ipv September als je nog geen 18 bent.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als je hbo of uni doet vanaf het moment dat je begint.
als je mbo doet pas vanaf je 18e.
mbo.
Wie is er dan ook nog niet 18 als hij naar de uni gaat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:49 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Op de Uni krijg je hem pas in Oktober ipv September als je nog geen 18 bent.
Zit nog wel met wat redelijk wat gastjes op de Havo die 16 of 17 zijn. Maar dat komt omdat de Kinderbijslag op houdt in Oktober, dus dan kan de IB-groep pas gaan uitkeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:55 schreef hattricker het volgende:
[..]
Wie is er dan ook nog niet 18 als hij naar de uni gaat.
Ik ben nu nog steeds geen 18 en zit 7 maanden op de uni.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:55 schreef hattricker het volgende:
[..]
Wie is er dan ook nog niet 18 als hij naar de uni gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |