Moet je zelf doen, je moet je handtekening zetten op het afgiftebewijs. Bewijsje goed bewaren, IB-groep mag en geloof ik een aantal jaar na dato nog om vragen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:07 schreef snowqueen911 het volgende:
k moet binnenkort mijn OV kaart inleveren omdat ik naar het buitenland ga en dan OV vergoeding krijg. maar moet je die per se zelf inleveren of mag je een ander hem laten inleveren?
Je moet het bonnetje 5 jaar bewaren. Daarna mag het in de papierbak.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:36 schreef mousemicky het volgende:
Moet je zelf doen, je moet je handtekening zetten op het afgiftebewijs. Bewijsje goed bewaren, IB-groep mag en geloof ik een aantal jaar na dato nog om vragen.
ik heb mijn vader gemachtigd om ene half jaar lang mijn IB-groep zaken te regelen, kan hij die kaart dan inleveren en tekenen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:36 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Moet je zelf doen, je moet je handtekening zetten op het afgiftebewijs. Bewijsje goed bewaren, IB-groep mag en geloof ik een aantal jaar na dato nog om vragen.
Dat weet ik niet, ff bellen dan maar?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:43 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ik heb mijn vader gemachtigd om ene half jaar lang mijn IB-groep zaken te regelen, kan hij die kaart dan inleveren en tekenen?
ik snao niet wat je helemaal bedoelt.....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg! hoi! Als ik me aanmeld voor het nieuwe schooljaar gaat de IBG aanmelding dan voor de verandering eens automatisch mee?
nouja als je dezelfde opleiding nog doet, dan hoef je niks te doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja ik heb me al ingeschreven bij de IBG, ik meldt me gewoon weer aan voor een nieuw jaar HBO en moet ik dan ook weer de IBG aanschrijven of kan ik gewoon lekker laten staan hoe het nu staat?
als je nu een andere opleiding doet dan moet je dat denk ik wel melden aan de IB-groep. je zal waarsch. sowieso wel je stufi doorbetaald krijgen, maar ik denk wel dat zij de studiewisselinh horen te weten....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb vorig jaar een studie gedaan maar ben daar vroeg tijdig mee gestopt. Ben toen in Februari een nieuwe studie begonnen en bij die andere niet meer ingeschreven. Ik krijg gewoon nog stufi en dit jaar schrijf ik me weer in. Alleen een andere school. In Theorie klopt het dan toch gewoon?
Dat geef ik dan aan vanaf dit nieuwe jaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:06 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
als je nu een andere opleiding doet dan moet je dat denk ik wel melden aan de IB-groep. je zal waarsch. sowieso wel je stufi doorbetaald krijgen, maar ik denk wel dat zij de studiewisselinh horen te weten....
September. Tenzij net 18, maar dat hele verhaal heb ik nooit begrepenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:03 schreef Ici-Paris het volgende:
wanneer krijg je nou studiefinanciering in september of oktober?
Beetje zoeken mag ook wel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:56 schreef Ici-Paris het volgende:
enne nog iets klopt het dat je voor de aanvullende beurs nog een bericht krijgt? k krijg nu iets van 90 euro en dat fucking weinig! en mn ouders zijn ook niet eens rijk!
Ik zou gewoon de achterkant van je kaart eens bekijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:22 schreef snowqueen911 het volgende:
over de vakantie periode:
id 16 augustus nou de laatste dag dat je OV niet geldig is,
of de eerste dag dat ie weer wel geldig is?
oftewel kan ik weer gratis reizen op de 16e of op de 17e?
heb ik natuurlijk gelezen maar ik vond het nou niet echt duidelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de achterkant van je kaart eens bekijken.
Vanaf 16 aug. 04.00 is 'ie geldig.
Moet je van tevoren eigenlijk nog zeggen of je zo'n weekkaart of weekendkaart wil?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:14 schreef Marurk het volgende:
Wanneer ongeveer krijgen we de OV-kaart of kunnen we de OV-kaart ophalen?
Ok, dank u.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:30 schreef Kremers het volgende:
Je krijgt een ophalpas thuis, daar kruis je an welke je wilt.
Jaaaa vrijdag weer!! na een maand van elke week 4 keer een kaartje kopen van Amsterdam -Rijssen á 10.90 ( en na het jatten van mijn portemenee 18.40) weer gratis!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:22 schreef snowqueen911 het volgende:
over de vakantie periode:
id 16 augustus nou de laatste dag dat je OV niet geldig is,
of de eerste dag dat ie weer wel geldig is?
oftewel kan ik weer gratis reizen op de 16e of op de 17e?
Donderdag idd weer..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:37 schreef Smeej het volgende:
[..]
Jaaaa vrijdag weer!! na een maand van elke week 4 keer een kaartje kopen van Amsterdam -Rijssen á 10.90 ( en na het jatten van mijn portemenee 18.40) weer gratis!!!
wtf!! ik kon na 5 dagn mijn nieuwe ov al afhalen (snelheidforthewin) en nu kan ik vanmiddag ook mijn portemnee ophalen
Vanaf 1 september.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:02 schreef Cyclonist het volgende:
Oh en wanneer kunnen *nieuwe* studenten hun OV-kaart verwachten..?
Heb begrepen dat ik er niet op hoef te rekenen dat ik 'm tijdens de intro al heb..
Nee, dan krijg je het in Oktober. Ongeacht wanneer je 18 wordt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mits je dan al achttien bent, trouwens. Wordt je pas in of na oktober 18, dan krijg je pas vanaf het kwartaal waarin je achttien wordt.
Hoe krijgen ze het verzonnenquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:14 schreef Addict89 het volgende:
Nee, dan krijg je het in Oktober. Ongeacht wanneer je 18 wordt.
Maar dat is dus het punt: ik ga geen nieuwe studie doenquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:39 schreef HuubTuub het volgende:
Als je in het verleden stufie hebt gehad dan kun je met een wijziging doorgeven dat je een nieuwe studie gaat doen en dat je vanaf dat moment ook weer studiefinanciering wilt.
Dus: het formulier 'Wijziging Studiefinanciering'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |