quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:34 schreef crossover het volgende:
(Topics zijn gemerged, maar dat was waarschijnlijk al duidelijk.)
Misschien moet je je ook even bij de school aanmelden?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:39 schreef Stienn het volgende:
Zeg, hoelang duurt het voordat je een inschrijvings paket thuis gestuurt krijgt van de school waar je je voor hebt aangemeld bij ib groep
Maandnetkaart declareren bij je stage, is me vorig jaar ook geluktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Hij is vanaf 16 juli niet meer geldig terwijl de stage doorloopt, dik tyfus ding
Dat gaat via de IB..quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien moet je je ook even bij de school aanmelden?
Hm. Ik heb me destijds bij de opleiding ingeschreven en dat vervolgens aan IBG doorgegeven. Maar goed, dat is al ruim zes jaar geleden.quote:
Je wordt oud!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm. Ik heb me destijds bij de opleiding ingeschreven en dat vervolgens aan IBG doorgegeven. Maar goed, dat is al ruim zes jaar geleden.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien moet je je ook even bij de school aanmelden?
Ik ben ook al meer dan 3 week aan het wachten. Ga er aan het eind van de week even over bellen.quote:Dutch nationality students should first apply via the Informatie Beheer Groep (IBG) website at http://www.ib-groep.nl/. The IBG will then inform our enrolment office and you will be sent the official Dutch inscrijvingsformulier
Bel even naar die school en vraag gewoon om een inschrijvingspakket. Normaal is het zo dat je je bij de IBG inschrijft voor een opleiding en dat zij dat dan doorgeven aan de desbetreffende instelling zodat die op hun beurt weer een inschrijvingspakket naar jou kunnen sturen. Dat kun je wat versnellen door zelf al een inschrijvingspakket bij die instelling aan te vragen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:39 schreef Stienn het volgende:
Zeg, hoelang duurt het voordat je een inschrijvings paket thuis gestuurt krijgt van de school waar je je voor hebt aangemeld bij ib groep
die krijg je met ingang van het nieuwe kwartaal omdat je ouders nog tot dan kinderbijslag krijgen. Dus je OV-kaart krijg je vanaf 1 oktober. In de weken daarvoor zal je automatisch een afhaalbericht ontvangen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:26 schreef Najir het volgende:
Ik heb een vraagje over het feit wanneer ik mijn OV kaart krijg. In het volgend schooljaar ga ik naar de universiteit maar ik ben dan nog geen 18. Ik wordt pas 10 oktober 18, krijg ik mijn OV kaart pas nadat ik 18 ben geworden? of hoe zit dat? ik kon het niet echt vinden op de site van ib-groep.
euhm, volgens mij krijgt hji hem pas op 1 januari, 1 october begint het nieuwe kwartaal, en dan is hij nog GEEN 18, dus OV per nieuw kwartaal, is dus vanaf 1 januari.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
die krijg je met ingang van het nieuwe kwartaal omdat je ouders nog tot dan kinderbijslag krijgen. Dus je OV-kaart krijg je vanaf 1 oktober. In de weken daarvoor zal je automatisch een afhaalbericht ontvangen.
Ja, dat kan tegenwoordig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:59 schreef star_gazer het volgende:
Is het mogelijk om bij de IBG eenmalig een bedrag te lenen ter hoogte van je collegegeld? Waar moet ik dat dan doen bij mijn-IBGroep? Als ik het in termijnen moet doen: waar vind ik wat ik maximaal kan lenen?
Gaat automatisch door.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:43 schreef teletubbies het volgende:
Voor hbo/wo studenten, moet je studiefinanciering aanvragen voor de maanden juli en augustus?worden we automatisch doorbetaald?!
Thanks(F)
Inschrijvingspakketten worden ongeveer na 6 weken na inschrijving bij IBG toegestuurd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:33 schreef Addict89 het volgende:
Of je wacht gewoon even..volgens mij heeft nog bijna niemand een inschrijvingspakket?
Zeg, hoe zit dat, ik dacht dat je één maand in de zomer geen stufi kreeg. Is dat nou wel of niet zo?quote:
Ik kreeg het altijd de hele zomer door. Van september 2001 tot en met augustus 2006.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
eg, hoe zit dat, ik dacht dat je één maand in de zomer geen stufi kreeg. Is dat nou wel of niet zo?
Nee, in tegenstelling tot alle andere studenten krijg jij hem pas in februari volgend jaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 04:53 schreef Mirri het volgende:
Ik ga in september studeren in utrecht, krijg ik dan ook direct mn OV?
Djeezus, dat weet ik toch niet? Waarom denk je dat ik het vraagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:32 schreef hummus het volgende:
[..]
Nee, in tegenstelling tot alle andere studenten krijg jij hem pas in februari volgend jaar.
Woon ook in Amsterdam, nog steeds geen chipkaart gezien.. Maar wel al in januari aangevraagd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:05 schreef Kremers het volgende:
Heeft iemand die OV chipkaart eigenlijk al ontvangen? Ik woon in A'dam en reis met de metro. Steeds meer van die pportjes gaan dicht, en ik heb die kaart nog steeds niet
dan krijg je de OV per 1 oktober 2007, moet je natuurlijk wel op tijd je SF aanvragen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:36 schreef Mirri het volgende:
[..]
Djeezus, dat weet ik toch niet? Waarom denk je dat ik het vraag![]()
Ik hoorde van iemand dat ik hem idd niet direct zou krijgen. Maar later bedacht ik dat dat misschien wel eens zou kunnen omdat je 18 moet zijn voor een OV en dat word ik deze maand dus.
Nee, je moet het vóór de 1ste van de nieuwe maand aanvragen, en dan krijg je het die maand nog. Als je het nu aanvraagt, krijg je het op 24 augustus erbijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:19 schreef Stienn het volgende:
Mensen, ik wil extra geld bij lenen. Hoe doe ik dat bij de IB Groep. Als ik het vandaag nog aanvraag, heb ik het dan nog voor de 24ste?
Ehm, nou, da's een goeie vraagquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:53 schreef Stienn het volgende:
Oke, maar ik heb nu een overbrugging. Dus kan ik dan alleen maar de lening van het MBO krijgen? of gelijk die van het HBO?
http://ib-groep.nl/partic(...)ing_wel_OV-kaart.aspquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:27 schreef mrbombastic het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het aanvragen van een nullening?
Ik heb in oktober 2003 voor het eerst studiefinanciering gehad. Dit betekent dat ik in september 2007 voor het laatst studiefinanciering ontvang. Nu wil ik nog een jaar gaan studeren en mijn OV-kaart behouden. Hiervoor moet je een nullening aanvragen. Maar hoe doe je dit?
Gewoon via Mijn Gegevens --> Aangevraagd wijzigen
Dan datum 1 oktober 2007 kiezen en dan hoogte van mijn lening wijzigen?
En daarna gewoon 0 euro invullen? Of moet het via een andere weg?
Omdat je dan nog steeds niet in september op magische wijze 1600 euro op je rekening krijgt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:01 schreef Ici-Paris het volgende:
Waarom zou je collegegeld in termijnen moeten betalen? als je maximaal leent
Als je normaal typt kan ik je vraag misschien begrijpen en beantwoorden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:57 schreef Ici-Paris het volgende:
k heb die 1600 wel 5 jaar gespaard dus k betaal hem in 1 keer, maar leen wel maximaal. kan toch?
Kan k van die Maximale lening andere leuke dingen mee doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |