altijdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:20 schreef jan_onbekend het volgende:
Volgens mij wel je moet het bewijs mee nemen (of ff printen en een geldig id bewijs enzo) Pasfoto ook niet vergeten![]()
(waneer ga jij nu nog met de bus of trein)
Idemquote:
Hangt ervanaf welke maand je hebt ingevuld bij Begin Opleiding (ooit eens heel lang geleden voor de IB-groep).. De meeste van ons sukkels natuurlijk gewoon september gedaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Idem, nu hoorde ik echter van iemand die hem al had opgehaald dat haar kaart van Augustus 2005 t/m December 2005 geldig was, lijkt me niet helemaal te kloppen
![]()
Lijkt me niet; dat SEPT staat er wel verdraaid groot opquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:54 schreef Toeps het volgende:Ik heb hem!
Ik twijfel alleen nog of ik hem illegaal zal gebruiken voor september...
SEPT-DEC? Is ie alleen dan geldigquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:11 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik heb hem ook al, heel jammer dat er SEPT-DEC op staat alleen.. Maar goed het is niet anders.
Daarna krijg je een andere die je het hele jaar moet gebruiken, dan staat er JAN-DEC op.quote:
Ahjah okquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daarna krijg je een andere die je het hele jaar moet gebruiken, dan staat er JAN-DEC op..
Daar zat ik ook aan te denken, maar denk het niet. Want hij is pas in september geldig, dus ook dan pas geldig als kortingskaart.quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:39 schreef VoreG het volgende:
kan je nu al met korting een kaartje kopen of dat dan weer niet?.
Klopt.quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:45 schreef Ri-Klain het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, maar denk het niet. Want hij is pas in september geldig, dus ook dan pas geldig als kortingskaart.
Laatste keer dan: voor 1 sept mag je je OV *ook* niet gebruiken als kortingskaart. Dat ding is voor wat-dan-ook, be it korting of gratis, pas van sept tot dec geldig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:48 schreef Brembo het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het zit, ik zat dus op Maandag morgen in de trein naar nijmegen cs. Ik liet dus braaf een kaartje met korting zien, ov-jaarkaart (sep - dec versie). De lieve doch argwanige conductrice vroeg naar de kortingspas. Ik liet dus mijn OV zien, toen werd mij er gezegd dat me OV pas geldig is op 1 September, noch als kortingskaart.
Excuses voor het niet lezen van de bovenstaande posts, was een beetje snel te werk gegaan. Sorriequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:51 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Laatste keer dan: voor 1 sept mag je je OV *ook* niet gebruiken als kortingskaart. Dat ding is voor wat-dan-ook, be it korting of gratis, pas van sept tot dec geldig.
In sept-dec is ie als kortingskaart door de week ook alleen na 9 uur 's ochtends geldig. (Werkt als voordeelurenkaart, buiten jul-aug mag je geen mensen op jouw kaart met korting laten reizen. Je mag zelf wel altijd met korting reizen.)
Waarschuwing, kreeg ik. Meer zo van, kan je ook niet weten en zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:08 schreef Raven_ het volgende:
Heb je wel een boete gekregen? Of alleen waarschuwing? Want dan ga ik mezelf ook van de domme spelen.. heb niet zoveel zin in volle pond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |