abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 juli 2005 @ 22:07:24 #129
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29306602
quote:
Op zondag 31 juli 2005 22:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Het gaat er hier eigenlijk om dat de intellectuele elite de mensen zijn die behoren te bepalen wat er gebeurd. Nu hebben we democratie uitgevonden en krijgt de (domme) gemiddelde massa) de meeste macht en zeggenschap. Dat terwijl die gemiddelde massa er is om uit te voeren. Zij staan op het tactische en operationele niveau. Laat de intellectuele elite het strategische niveau nou maar aanpakken.

Wat gebeurt er als je fabrieksmedewerkers een onderneming laat leiden. Dat gaat die onderneming sneller kapot dan wanneer je dat soort werk laat doen door gekwalificeerde medewerkers.
Het gevaar van systeem is dat er een groot gat ontstaat tussen bevolking en elite )volgens mij bestaat er ook een aparte term voor, maar ik em even kwijt). Ik ben het in grote lijnen overigens wel met je eens. Een goede onderneming laat zijn beslissingen mede afhangen van de ervaringen op de werkvloer (bijvoorbeeld aanschaf van nieuwe systemen).
pi_29306669
in de tijd van onze opa's kostte een pilsje nog 2 cent ! dat waren nog eens prijzen.
skallemapattes
  zondag 31 juli 2005 @ 22:09:01 #131
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_29306672
quote:
Op zondag 31 juli 2005 22:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Het gaat er hier eigenlijk om dat de intellectuele elite de mensen zijn die behoren te bepalen wat er gebeurd. Nu hebben we democratie uitgevonden en krijgt de (domme) gemiddelde massa) de meeste macht en zeggenschap. Dat terwijl die gemiddelde massa er is om uit te voeren. Zij staan op het tactische en operationele niveau. Laat de intellectuele elite het strategische niveau nou maar aanpakken.

Wat gebeurt er als je fabrieksmedewerkers een onderneming laat leiden. Dat gaat die onderneming sneller kapot dan wanneer je dat soort werk laat doen door gekwalificeerde medewerkers.
Leuk, zo'n organisatorische kenner
Maar helemaal gelijk, het (domme) volk heeft geen idee wat er allemaal speelt om iedereen tevreden te stellen. Het is namelijk makkelijker om te zeiken dan om problemen op te lossen. Als het volk net als werknemers in een huidige onderneming, met goede oplossingen komt opdragen zou hun stem eventueel meegenomen kunnen worden in het strategische beleid van de overheid/bedrijf.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_29306681
quote:
Op zondag 31 juli 2005 22:07 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Het gevaar van systeem is dat er een groot gat ontstaat tussen bevolking en elite )volgens mij bestaat er ook een aparte term voor, maar ik em even kwijt). Ik ben het in grote lijnen overigens wel met je eens. Een goede onderneming laat zijn beslissingen mede afhangen van de ervaringen op de werkvloer (bijvoorbeeld aanschaf van nieuwe systemen).
Precies maar als arbeiders op de werkvloer moeten kiezen voor een systeem kiezen ze voor een systeem dat voor hun het best werkt. Zelfs als de investering in dat systeem op de lange termijn te duur is en de onderneming kapot maakt. Het moet in samenspraak gebeuren, waarbij de top de knopen doorhakt.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 31 juli 2005 @ 22:12:04 #133
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29306777
quote:
Op zondag 31 juli 2005 22:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Precies maar als arbeiders op de werkvloer moeten kiezen voor een systeem kiezen ze voor een systeem dat voor hun het best werkt. Zelfs als de investering in dat systeem op de lange termijn te duur is en de onderneming kapot maakt. Het moet in samenspraak gebeuren, waarbij de top de knopen doorhakt.
Aan de andere kant heb je de situatie dat de werknemers in het geheel niet worden geraadpleegd en er een systeem komt dat uiteindelijk niet goed werkt, niet compatible is of whatever. Met je laatste zin ben ik het dan ook roerend eens.

De top beslist en draagt de verantwoordelijkheid.
pi_29307071
quote:
Op zondag 31 juli 2005 19:57 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Niet waar is langzamer gegaan. Eerst stond de prijs er in guldens en euro's op zodat je goed kon vergelijken. Toen was 1 gulden echt geen 1 euro.
Hahahahaha dat was om mensen te bedotten die erin gingen geloven zoals jij

Je bent gewoon een goedkope pauper en als je nou zou zorgen voor een fatsoenlijke baan dan zat je hier ook niet zo te huilen met je truien van 10 gulden in de uitverkoop.

Tuurlijk ben ik een goedkope pauper
met een kind en een partime baan..
Wat nuil jij nu over oordelen over wie wat waar koopt , het was een voorbeeld dude.
Lekker niveau hier zeg..
Ik denk dat jij een bekakte rukker bent met de dure trui van je stinkend rijke pa over je schouders als jij je broek naar beneden trekt voor je webcam , duh!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 31 juli 2005 @ 22:23:53 #135
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_29307206
quote:
Op zondag 31 juli 2005 22:08 schreef De_Loet het volgende:
in de tijd van onze opa's kostte een pilsje nog 2 cent ! dat waren nog eens prijzen.
nu de cent niet meer bestaat is 2 cent gelijk aan 0 cent. Gratis bier !!!
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')