febo, gemm sncakbar, allemaal 1,50 + voor een bakje friet met satesaus.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:27 schreef cheqy het volgende:
[..]
Geef me even het adres dan van waar jij het haalt.![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:18 schreef darkskedar het volgende:
[..]
godverdomme wat een trieste klootzak ben jij
je voelt je aangesprokenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:18 schreef darkskedar het volgende:
[..]
godverdomme wat een trieste klootzak ben jij
Was iedereen maar zo slim als jullie beiden...quote:Op zondag 31 juli 2005 20:10 schreef McCarthy het volgende:
helemaal met de TS eens
he is idd vooral gezeik van domme onwetende mensen
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch, TS is waarschijnlijk ook zo'n voorstander van 1 Europa![]()
Dat is op de lange duur ook beter voor ons, maar wel nadat de oost-europeanen, met name Polen, hier al aardig hebben huisgehouden![]()
je hoeft het niet te kopen, mensen doen het echter wel dus de vraagcurve is gelijk gebleven en uiteindelijk is dus zowel het consumenten surplus als het producenten surplus met een factor 2.2 toegenomenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:41 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
[Horeca]
feit is dat er ipv het florijn teken een euro teken is gekomen. Dat kun je niet ontkennen.
[/Horeca]
Hoi Remyquote:Op zondag 31 juli 2005 17:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik word een beetje moe van die mensen die maar blijven zeuren over de euro. Ja het is duurder geworden sinds de invoering van de euro, maar deze werd ook ingevoerd toen de magere jaren alweer voor de deur stonden.
Daarnaast is het gezeur over de euro korte termijn denken. Op de langere termijn hebben we er waarschijnlijk allemaal wel profijt van. Misschien ook niet, maar tot die tijd gewoon je bek houden.
Alsof de gemiddelde mens ook maar iets van economie afweet. De gemiddelde mens is dom en heeft oogkleppen op. Kijk maar naar het referendum rond de europese grondwet. Gaat de politiek de normale man vragen te oordelen over iets wat zijn pet te boven gaat![]()
Dus STFU gemiddelde normale domme mensjes
En dat heeft ook maar iets met de Euro te maken?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
DVD spelers kosten voor de euro klauwen met geld, nu koop je ze onder de 50 Euro, en die spelen dan ook nog xvid en divx af
quote:
dat was hij daarvoor ook al hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 20:43 schreef nonzz het volgende:
Met TS eens! De inflatie is ook mega laag nu! Lang leve de euro!!
Ja, goed hèquote:
Precies! Sinds de Euro hebben we eindelijk weer veel sneeuw gehad...quote:Op zondag 31 juli 2005 20:47 schreef nonzz het volgende:
[..]
Ja, goed hè![]()
Ik zeg ook niet dat hij laag is door de euro. Hij is laag ook nu de euro er is
Hebben prijsstijgingen dat wel?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
En dat heeft ook maar iets met de Euro te maken?![]()
Een patatje voor een gulden vijfentwintig?!quote:Op zondag 31 juli 2005 18:12 schreef BaajGuardian het volgende:
patatje met > 1gulden 25 cent
patatje met > 2 euro 50 eurocent
hoezo duurder?
lul toch niet man , halve balkenende
mensen die de euro zo wauw vinden hebben de oogkleppen op.
In times of change, parts of society suffer from mass amnesia...quote:Op zondag 31 juli 2005 20:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Een patatje voor een gulden vijfentwintig?!
In 1960 ofzo misschien?
Ik zeg niet dat het hier goedkoop is, alleen dat ik het bij jouw duur vind, 2 fucking 50? als ik hier bij de snackbar 2 patat + 2 frikandellen haal ben ik voor 4 euro klaar...En ik woon niet in een dorp voor de duidelijkheid...quote:Op zondag 31 juli 2005 18:25 schreef TeRRoRiTe het volgende:
[..]
Oh, dus in plaats van eentoename in prijs van 300% een toename van maar 100% bij jou in't dorp? Nee, het is niks duurder geworden hoor
maar sneeuw heeft (zover ik weet) geen verband met de euro, en de inflatie welquote:Op zondag 31 juli 2005 20:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Precies! Sinds de Euro hebben we eindelijk weer veel sneeuw gehad...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |