Ik bel haar op als ze weer thuis is en zodra ze opneemt zet ik het Israelische volkslied opquote:Op zondag 31 juli 2005 20:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
als Greta dood is gaat bij mij de Israelische vlag uit![]()
exact!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:19 schreef SunChaser het volgende:
Sja, zielig voor zn nabestaanden enzo, maar mensen van 70+ gaan nu eenmaal een keer dood. Ik zal me hem iig herinneren als een van de mensen die ons de voordelen van euro hebben voorgelogen.
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik bel haar op als ze weer thuis is en zodra ze opneemt zet ik het Israelische volkslied op
Dat is humor. Snap dat nou!quote:
Nou, op zn minst voor zn kapselquote:Op zondag 31 juli 2005 21:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Rust zacht Wim, je hoeft je nergens voor te schamen
Schaam jij je ook voor je kapsel? Nee toch? Waarom zou hij dat dan wel moeten doen? Iedereen z'n eigen kapsel, niet?quote:
ben benieuwd of hij het leestquote:Op zondag 31 juli 2005 21:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Rust zacht Wim, je hoeft je nergens voor te schamen
En voor het uiterlijk van zijn vrouwquote:
neequote:Op zondag 31 juli 2005 21:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Schaam jij je ook voor je kapsel? Nee toch? Waarom zou hij dat dan wel moeten doen? Iedereen z'n eigen kapsel, niet?
En die mag zich ook schamen voor haar kapsel.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
en een beetje om zijn vrouw natuurlijk
haha ze komt over als een doorgesnoven gek.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En die mag zich ook schamen voor haar kapsel.
[afbeelding]
Wat een mooi kapsel, ook zo'n natuurlijke kleurquote:Op zondag 31 juli 2005 21:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En die mag zich ook schamen voor haar kapsel.
[afbeelding]
Een lijk ziet er beter uit.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
zo lelijk is ze toch niet voor iemand van 63?
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:19 schreef SunChaser het volgende:
Ik zal me hem iig herinneren als een van de mensen die ons de voordelen van euro hebben voorgelogen.
Een lijk ziet er beter uit.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
Vergeet niet dat hij ook nog eens getrouwd was met de lelijkste jodin van Amsterdam die hem keer op keer voor lul zette .
was zij een jodin??? Dat wist ik niet.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
Vergeet niet dat hij ook nog eens getrouwd was met de lelijkste jodin van Amsterdam die hem keer op keer voor lul zette .
Geen idee, ze had een puntneus dus zou ook een heks kunnen zijn.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
was zij een jodin??? Dat wist ik niet.
heej Loeder waar is SpeedLoeder gebleven?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Geen idee, ze had een puntneus dus zou ook een heks kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |