Hangt ervanaf welke van de 2 je bedoeltquote:Op zondag 31 juli 2005 21:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
heej Loeder waar is SpeedLoeder gebleven?

PepLoederquote:Op zondag 31 juli 2005 21:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hangt ervanaf welke van de 2 je bedoelt
(wie mis je het meest?)

Ga dan eens kijken hoe Palestijnenquote:Op zondag 31 juli 2005 21:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het niveau van zieligheid heeft in dit topic een dieptepunt bereikt. Mensen die zelfs dit soort gelegenheden moeten aangrijpen om hun politieke onkunde en afkeer van een bepaalde richting menen te moeten ventileren op deze wijze. En daarbij niet schromen om teksten als die van mevrouw Milagro in een topic te gooien. Hoe zielig kun je zijn? Als je een probleem met Duisenberg hebt, blijf lekker weg uit dit topic. Als je een probleem met mw. Duisenberg hebt, blijf lekker weg uit dit topic. Open een KLB topic, ga lekker op het Nieuw rechts Forum elkaar zitten bevredigen, maar heb tenminste een beetje respect voor een overleden staatsman.

We moeten allemaal RIP zeggen en een witte roos als icon nemen? Het is nog altijd een discussieforum. Voor respectvol afscheid verwijs ik iedereen naar http://www.condoleance.nl/quote:Op zondag 31 juli 2005 21:33 schreef gelly het volgende:
Verder een weinig respectvol topic dit.

Dan moet je ver kotsen, je kan het dan beter in een boterhammenzakkie opvangen en dan gooien.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik kots op de Nederlandse vlag als jij de Nederlandse vlag dan uithangt.

Waarschijnlijk hetzelfde hoe Amerikanen zullen reageren op de dood van Sadam Hussein?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ga dan eens kijken hoe Palestijnenzullen reageren op bijvoorbeeld de dood van Bush.

Ja.. de John Dopes en de Milagros van Nederland is een onderdrukte groep mensen hoor...quote:Op zondag 31 juli 2005 21:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ga dan eens kijken hoe Palestijnenzullen reageren op bijvoorbeeld de dood van Bush.

wel ja, joh , pik mij er maar weer uitquote:Op zondag 31 juli 2005 21:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het niveau van zieligheid heeft in dit topic een dieptepunt bereikt. Mensen die zelfs dit soort gelegenheden moeten aangrijpen om hun politieke onkunde en afkeer van een bepaalde richting menen te moeten ventileren op deze wijze. En daarbij niet schromen om teksten als die van mevrouw Milagro in een topic te gooien. Hoe zielig kun je zijn? Als je een probleem met Duisenberg hebt, blijf lekker weg uit dit topic. Als je een probleem met mw. Duisenberg hebt, blijf lekker weg uit dit topic. Open een KLB topic, ga lekker op het Nieuw rechts Forum elkaar zitten bevredigen, maar heb tenminste een beetje respect voor een overleden staatsman.

Bush zal nooit sterven! die zal slechts vervangen worden door een nieuwe Bushquote:Op zondag 31 juli 2005 21:38 schreef BabeWatcher het volgende:

Ja. En dat verpest je dan (en meer dan dat) met je gezever over de vrouw van Duisenberg..quote:Op zondag 31 juli 2005 21:40 schreef milagro het volgende:
[..]
wel ja, joh , pik mij er maar weer uit
heb je wel gelezen wat ik over Duisenberg zelf neergezet heb?

* Heb even teruggelezen ...en je hebt gelijk (ja, ook ik was plaatster van een posting die eigenlijk niet kanquote:Op zondag 31 juli 2005 21:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
JIJ ben mod, doe er dan GVD wat aan. Ik vind het van totale onkunde getuigen hoe je dit topic laat ontsporen.

Neen alleen wiet.quote:

Nou, ergste opmerking in dit topic, idd.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja. En dat verpest je dan (en meer dan dat) met je gezever over de vrouw van Duisenberg..
"Wat doet ze voor de kost?"
En mw. Milagro, heel grappig:
"Joden haten."
Nee, dan heb je het helemaal begrepen. Dan ben je de getapte meid van het forum, hoor. Dan ben je mrs. tactvol herself...

Humzz okquote:

Het was notabene een normale vraag wat ik stelde.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, ergste opmerking in dit topic, idd.
Stel je toch niet zo aan, joh.

Gezllig om ruzie te gaan maken en te gaan lopen vloeken in een overlijdingstopicquote:Op zondag 31 juli 2005 21:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, ergste opmerking in dit topic, idd.
Stel je toch niet zo aan, joh.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |