quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:39 schreef jpjedi het volgende:
Nou mijn geld is overgemaakt hoor. Mag ik in het lijstje??
Nou ging weer lekker op die non-ranked server gistermiddag. Kom ik de eerste keer in het spel juist voor een heli. Ik wil erna toelopen en ik word ge teamkilled door iemand die daarna snel erin springt. Hij heet misterfox en ik was me toch kwaad op die knakker zeg. @#@#%%&^&
Maar in het algemeen was het niet echt spannend en ben ik eruit gegaan en naar een andere server gegaan. `savonds nog wel gespeeld met bowbownl en mrwheels maar met zijn drieen ben je ook uitgekeken op die server.
Zeg kan ik mijn accountnaam wijzigen met fok ervoor ofzo?? Wie weet hoe dat gaat?
AUB http://www.mijnalbum.nl/Foto=W3ANG3K4quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:35 schreef Umm-Qasr het volgende:
[afbeelding]
Kan er iemand ipv BoB er Band of Fok!kers van maken? Dat zou een mooie server logo zijn ...![]()
Netjesquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:09 schreef jazza het volgende:
[..]
AUB http://www.mijnalbum.nl/Foto=QH4OXWZO
Haha. Onze eigen fotootjes erbij??quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:09 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Netjes
[afbeelding]
Volgens mij werkt dit ook...
LOL dat zag ik gebeuren, ik lag helemaal in een deuk!quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:39 schreef jpjedi het volgende:
. Kom ik de eerste keer in het spel juist voor een heli. Ik wil erna toelopen en ik word ge teamkilled door iemand die daarna snel erin springt. Hij heet misterfox en ik was me toch kwaad op die knakker zeg. @#@#%%&^&
Dat ziet er gelikt uit ...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:09 schreef jazza het volgende:
[..]
AUB http://www.mijnalbum.nl/Foto=QH4OXWZO
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:28 schreef Ash het volgende:
[..]
LOL dat zag ik gebeuren, ik lag helemaal in een deuk!ik dacht WTF gebeurt daar nou!
We waren zondag op de helft, ik check vanavond m'n rekening. Ben nu nml aan t lerenquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:32 schreef escape_nl het volgende:
voor zover ik weet zijn we op de helft ongeveer, kan niet lang meer duren
Onze mascotte, wie maakt er een Misterfox teddybeertje ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:58 schreef Droopie het volgende:
MisterFox, moeten we gewoon zien als ons kleine broertje.
Aardige jongen, alleen als we hem zat zijn, geven we hem gewoon
een trap onder zijn reet. Maar hij is wel fucking goed!!
Teringmannetje.
Je kan je oude account toch gewoon blijven gebruiken?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan niet. Moet je een nieuw account aan maken.
En misterfox zit ook in de FOK! Clan
Maar goed dan ben je dus wel al je *blingbling* kwijt. Daarnaast hebben maar heel weinig mensen |Fok| voor de naam staan en als we nu over gaan naar BOF dan heeft helemaal niemand dat nogquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan je oude account toch gewoon blijven gebruiken?
Inderdaad ik hoop ook dat dat mogelijk is in de toekomst. Bij bijvoorbeeld America's Army wat ook met een gigantische database werkt is het gewoon mogelijk om elke dag (mocht je dat willen) je username te veranderen. En trouwens als clantag stem ik dan voor [FOK!]quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maar goed dan ben je dus wel al je *blingbling* kwijt. Daarnaast hebben maar heel weinig mensen |Fok| voor de naam staan en als we nu over gaan naar BOF dan heeft helemaal niemand dat nogHopelijk geeft patch 1.03 de mogelijkheid om dat er voor te zetten
wat blief?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan niet. Moet je een nieuw account aan maken.
En misterfox zit ook in de FOK! Clan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |