abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 augustus 2005 @ 08:27:21 #151
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_29315785
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:02 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ach, toch doelmannen zat
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  maandag 1 augustus 2005 @ 08:31:19 #152
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_29315813
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
uit protest.
Het seizoen is nog niet eens begonnen..
-
  maandag 1 augustus 2005 @ 08:37:48 #153
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_29315863
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 08:31 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het seizoen is nog niet eens begonnen..
het mopperen en zeiken moet natuurlijk ook geoefend worden!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  maandag 1 augustus 2005 @ 09:19:10 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29316185
Tja, ook al is het idd een oefentoernooi, zo slecht spelen kan je natuurlijk gewoon niet verkopen.

Er zal verschrikkelijk veel moeten gebeuren willen we niet weer gewoon "fijn" voor de 2de plek vechten en UEFA cup geploeter.. Dit team heeft ZO niets te zoeken in de top.

Lekker ingekocht jongens!!! .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 augustus 2005 @ 10:30:08 #155
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29317092
quote:
Op zondag 31 juli 2005 22:35 schreef twi het volgende:

[..]

't Is al moeilijk genoeg om erachter te komen voor welk team Asskicker deze week nu weer is.
Dat is nou juist wel weer makkelijk: je kijkt gewoon welk team het meest succesvol is.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:53:22 #156
67174 Dos37
Come on Twente
pi_29317544
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Tja, ook al is het idd een oefentoernooi, zo slecht spelen kan je natuurlijk gewoon niet verkopen.

Er zal verschrikkelijk veel moeten gebeuren willen we niet weer gewoon "fijn" voor de 2de plek vechten en UEFA cup geploeter.. Dit team heeft ZO niets te zoeken in de top.

ja idd je zou denken nu met een echt TD zal dat iig wel goed komen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_29317731
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 09:19 schreef HeatWave het volgende:

Alleen voor het publiek en het moreel van de spelers is dit toernooi wat minder geweest (toch hebben ze pluisje in levende lijve mogen aanschouwen), toch wa sop voorhand al duidelijk dat er met oefenwedstrijden weinig te winnen of te verliezen valt.
Als ze tweemaal met 1-0 hadden gewonnen waren ze misschien minder scherp gaan trainen naar de voorrondes voor de CL toe, zo kun je het ook uitleggen.
Nu is er duidelijk nog werk aan de winkel in elk geval.
Yeah baby Yeah!
  maandag 1 augustus 2005 @ 11:08:07 #158
15869 gr8w8
Better by design.
pi_29317948
Goed, ik ben niet altijd positief over Ajax, maar nu heb ik een beetje medelijden. Zoals er nu gespeeld werd, het klopt niet. Lijkt me inderdaad dat ze nog niet op de volle 100% speelde. Laten we het hopen, met de voorrondes in het verschiet.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_29318478
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:09 schreef F1Bas het volgende:
Trouwens een hersenschudding duurt volgens mij niet zolang om van te herstellen.
Ik neem aan dat Ajax geen enkel risico neemt mbt de voorronde-wedstrijden, het lijkt mij dat Stekelenburg en Trabelsi hopen dáár hun rentree te maken.
Yeah baby Yeah!
  maandag 1 augustus 2005 @ 11:32:58 #160
82589 S-Two
barba macacu
pi_29318565
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Ajax geen enkel risico neemt mbt de voorronde-wedstrijden, het lijkt mij dat Stekelenburg en Trabelsi hopen dáár hun rentree te maken.
Steek is 4 tot 6 week uitgeschakeld, dus die gaat dat echt niet redden hoor.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_29318583
De Steek is wel erg vaak geblesseerd ....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 1 augustus 2005 @ 11:47:16 #162
125320 -pinguin-
faster than a speeding ticket
pi_29318972
steek ging er weer is onbesuisd in
hij vloog weer aardig hoog de lucht in

gelukkig staat lobont er nou weer in want die vind ik samen met vermeer toch de beste
mitea moet vaste linkerspits worden en escude moet rugdekking hebben want anders is ajax kansloos
pi_29319004
Sneu voor die jongen...
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_29319065
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:32 schreef S-Two het volgende:

[..]

Steek is 4 tot 6 week uitgeschakeld, dus die gaat dat echt niet redden hoor.
Dat dacht ik ook, maar ik wist niet hoe erg de kwetsuur was en wist ook niet hoe lang voor een schouder-uit-de-kom stond.
Dat is wel een gigantische domper aan het begin van het seizoen zeg...
Maar Lobont is ervaren zat om zijn plaats in te nemen lijkt me
Yeah baby Yeah!
pi_29319078
Nu alweer paniek? Kom op, het is maar een oefentoernooitje... Het zag er niet goed uit, maar Blind heeft de boel binnen een paar weken wel weer redelijk op orde hoor.

Overigens mis je in dit soort duels nu al vd Vaart, die had het verschil wel kunnen maken.
  maandag 1 augustus 2005 @ 11:51:53 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29319103
Aha, de ziekenboeg is weer lekker vol aan het stromen zo .

Ik vraag het al jaren, wat IS er toch mis met de medische staf bij Ajax dat er zoveel blessures zijn? Het is echt tijd voor een rip-off van Milan-Lab hoor...
Get woke, go broke!
pi_29319166
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:51 schreef fransie102 het volgende:
Nu alweer paniek? Kom op, het is maar een oefentoernooitje... Het zag er niet goed uit, maar Blind heeft de boel binnen een paar weken wel weer redelijk op orde hoor.

Overigens mis je in dit soort duels nu al vd Vaart, die had het verschil wel kunnen maken.
Tja Ajax (ik heb slechts het laatste half uur gezien) mistte enige creativiteit op het middenveld, dat had van der Vaart wel, ik ben benieuwd hoe Sneider het houdt, nu alles van hem afhangt en zijn maatje is vertrokken, hij blonk al niet uit door volwassenheid namelijk en gisteren smeet ie volgens mij ook weer zo irritant die bal tegen een hoofd van Boca wat hem op geel kwam te staan.
Yeah baby Yeah!
pi_29319202
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Aha, de ziekenboeg is weer lekker vol aan het stromen zo .

Ik vraag het al jaren, wat IS er toch mis met de medische staf bij Ajax dat er zoveel blessures zijn? Het is echt tijd voor een rip-off van Milan-Lab hoor...
vergelijk het budget eens tussen Milanello en de medische en trainingsafdeling van Ajax...
Bij Milan zijn ze pioniers.
Maar dat er bij een botsing iets mis kan gaan lijkt me logisch, welke begeleiding je ook hebt.
Yeah baby Yeah!
pi_29319269
Ik wil Chivu
Porcupine Tee - Normal
pi_29319365
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:58 schreef StarGazer het volgende:
Ik wil Chivu
Volgens mij mag AS een tijdje niet meer transfereren.....

Chivu, de laatste echte verdediger van Ajax?
Yeah baby Yeah!
pi_29320277
Roma mag wel verkopen, niet kopen.

Maar als ze niet mogen kopen zullen ze niet zo gek zijn om 1 van hun beste spelers weg te doen lijkt me.

Anyway komop zeg niet zoo negatief, het is helemaal niet alleszeggend. Pas na de 1e pot tegen Brondby kun je pas echt oordelen, die schaal kan me namelijk ook gestolen worden
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_29320368
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:32 schreef Jajong het volgende:

Maar als ze niet mogen kopen zullen ze niet zo gek zijn om 1 van hun beste spelers weg te doen lijkt me.

Anyway komop zeg niet zoo negatief, het is helemaal niet alleszeggend. Pas na de 1e pot tegen Brondby kun je pas echt oordelen, die schaal kan me namelijk ook gestolen worden
Brondby wordt ook gewoon overleven, dat weet je op voorhand, het spel zal echt niet grandioos zijn.
Oefenwedstrijden zijn niet veelzeggend inderdaad, ze zijn vrijwel nietszeggend.

Kan die Johan Fruitschaal niet gewoon afgeschaft worden? Het is een volkomen nutteloze prijs tussen twee teams die een seizoen eerder aardig gepresteerd hebben, maar beiden een spuughekel hebben aan deze wedstrijd.

Ajax moet eerst uit tegen Brondby geloof ik en dat is een voordeel.
Yeah baby Yeah!
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:37:53 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29320406
Tja, het is natuurlijk zo dat he tpas echt belangrijk is als het ergens om gaat, maar je eigen toernooi voor eigen publiek en dan ZO spelen... Dan is OF echt de vorm er nog niet OF de juiste instelling......of beide .
Get woke, go broke!
pi_29320565
We hadden Coco gisteren goed kunnen gebruiken Blind....

Ik voorzie weer een kloteseizoen, ze zijn geen sodemieter opgeschoten. Ik hou mijn hart vast voor de wedstrijden tegen brondby.
Houd van een lijntje.
pi_29320632
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:32 schreef Jajong het volgende:

Tis al 2 jaar kutvoetbal. Het wordt gewoon tijd dat we weer AJAX te zien krijgen verdomme
Porcupine Tee - Normal
pi_29320647
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Tja, het is natuurlijk zo dat he tpas echt belangrijk is als het ergens om gaat, maar je eigen toernooi voor eigen publiek en dan ZO spelen... Dan is OF echt de vorm er nog niet OF de juiste instelling......of beide .
Ik weet ook niet of Ajax altijd blij is met dat toernooi hoor, het schept immers wél verwachtingen van Ajax op een moment dat ze er helemaal niet klaar voor zijn, dat vind ik ook oneerlijk van het publiek.
Ik had niet het idee (heb slechts 40 minuten gezien) dat Ajax er echt met de pet naar gooide, het was er nog niet, punt.
Maar wel een goede graadmeter in elk geval, er is duidelijk werk aan de winkel.
Bovendien is dit Blinds eerste échte seizoen als hoofdtrainer.
Yeah baby Yeah!
pi_29320656
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:44 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Tis al 2 jaar kutvoetbal. Het wordt gewoon tijd dat we weer AJAX te zien krijgen verdomme
Wat verwacht jij dan van AJAX tov dit Ajax?
Yeah baby Yeah!
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:48:05 #178
82589 S-Two
barba macacu
pi_29320710
Ik meende te herinneren dat Blind aan het eind van vorig seizoen zei dat de punten enzo niets uit maakten, maar dat ie naar iets toe aan het bouwen was. Ik had er toen ook erg veel vertrouwen in. Okay, zo'n voorbereidingstoernooitje zegt misschien vrij weinig, maar ik heb nu ook steeds meer het idee dat het weer een kutseizoen gaat worden, misschien halen we wel behoorlijk wat punten, maar goed voetbal zal er denk ik niet veel zijn.

Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:48:27 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29320721
Ik verwacht wel juiste spelers, dat ze die houden EN aankopen. En niet voor een paar grijpstuivers de besten laten gaan omdat er iets in de groep speelt.

Er is gewoon iets mis bij Ajax wat ze bij psv wel redelijk kunnen tegengaan mbt spelers.

WTF moesten we toch met Harry? Die had niets laten zien, speelde nooit en toch MOEST en zou hij komen... weg geld.... etc etc etc...
Get woke, go broke!
pi_29320767
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:46 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Wat verwacht jij dan van AJAX tov dit Ajax?
Ik weet het niet. Maar wat ik van gister kan concluderen is dat Blind er nog lang niet is. En ik vrees zelf dat hij de kwaliteit van de selectie heeft overschat, en het aantal versterkingen dus te weinig is. Maar goed, we zullen de wedstrijd tegen psv FF afwachten. Wat dit Ajax mist is een leider. Een leider die de jonkies kan sturen. Chivu was een leider, en in mindere mate waren dat Jari en Witschge ook in het seizoen dat we het zo goed deden in de CL. Zolang er geen ervaring is en er geen sprake is van leiderschap, dan ben ik bang dat het ook dit seizoen een harkgebied is binnen dit Ajax
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')