Maar vijf dagen is wel heel erg kort.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:09 schreef F1Bas het volgende:
Trouwens een hersenschudding duurt volgens mij niet zolang om van te herstellen.
Het gaat mij om de CL voorronde. Vrijdag kan me gestolen worden.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar vijf dagen is wel heel erg kort.
Overigens ben ik ervoor om Nigel de Jong rechtsachter te zetten, alles beter dan Obodai.
En dan Pienaar naar het middenveld.
Okee.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het gaat mij om de CL voorronde. Vrijdag kan me gestolen worden.
Ik was gewoon ff erg teleurgesteld in Escude op de linksback. Het hele team was trouwens drama, damn wat een saaie wedstrijd. Gewoon helemaal niets gecreëerd.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja Coco was echt de reddende engel geweest, wedstrijdfit en in vorm. Vooral de laatste paar seizoenen wedstrijd na wedstrijd klasse gespeeld
Tja, na zo'n avond moet je heel ver zoeken naar positieve puntenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:57 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat kan zeker zo maar gebeuren. PSV heeft mij ook niet kunnen overtuigen bij de Peace Cup.
En de aanwezige spelers van PSV + Hiddink hebben nu natuurlijk een teleurstellend Ajax gezien. Onderschatting kan dus wel degelijk aanwezig zijn.
Hiddink zeg maar dag met je o zo gewenste underdog positie
Heb je Diego nog gezien?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
Het was dramatisch slecht vanavond en ik ben voor het eerst van mijn leven in de rust bij een wedstrijd van mijn cluppie vertrokken uit protest.
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
Het was dramatisch slecht vanavond en ik ben voor het eerst van mijn leven in de rust bij een wedstrijd van mijn cluppie vertrokken uit protest.
begrijpelijkquote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
Had je Blind niet mee kunnen nemen?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
Mwah toch zou ik bij mijn club blijven zitten, hoe slecht het ook gaat.quote:
Precies,anders had ik 10 minuten na het begin van Arsenal v Porto al weg kunnen gaan.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mwah toch zou ik bij mijn club blijven zitten, hoe slecht het ook gaat.
Lijkt me ook.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik vind het intressanter hoe jij binnen 40 minuten weer in Den Bosch stondquote:Op zondag 31 juli 2005 23:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies,anders had ik 10 minuten na het begin van Arsenal v Porto al weg kunnen gaan.
Ik reed met iemand mee,ik had wat alcohol opquote:Op zondag 31 juli 2005 23:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind het intressanter hoe jij binnen 40 minuten weer in Den Bosch stond
woehahahquote:Op zondag 31 juli 2005 23:42 schreef Jajong het volgende:
Mijn vriendin kwam thuis van vakantie vandaag dus ik lig met haar in bed naar Ajax te kijken, heb t gewoon uit gezet om me met haar bezig te houden, en geloof dat zegt heel erg veel. Gelukkig is t een niks zeggende oefenpot. Dat met die inschuivende Maduro kan Blind beter doorstrepen en Escude mag van opbokken, Obodai daarentegen vond ik niet eens zo slecht spelen, net als vrijdag. Mitea viel redelijk in, en dat onze spitsen niet presteren ligt NIET aan de spitsen zelf, de aanvoer is ontzettend kut. Pienaar en Babel kunnen beter panna knockout gaan doen met Wooter ze vinden hun actie belangrijker dan t rendement. Lindenbergh mag t passen wel aan iemand anders overlaten en Maduro moet gewoon op t middenveld. Doe es gek blind, speel 442 want buitenspelers hebben we niet helaas.
Is ze zo lelijk?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:42 schreef Jajong het volgende:
om me met haar bezig te houden, en geloof dat zegt heel erg veel.
Bij zo een toernooi wil je vermaakt wordenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
quote:Blessures voor Trabelsi en Stekelenburg
Amsterdam, 31 juli 2005
Trainer Danny Blind van Ajax kan voorlopig geen beroep doen op Hatem Trabelsi en Maarten Stekelenburg. Het duo kwam tijdens de door hun club verloren wedstrijd tegen Boca Juniors (0-1) op het Amsterdam Tournament hard met elkaar in botsing.
Trabelsi moest het veld verlaten met een hersenschudding. De verwachting is dat hij een week tot tien dagen aan de kant moet blijven. Stekelenburg raakte geblesseerd aan zijn schouder. Trainer Danny Blind verklaarde dat zijn doelman waarschijnlijk minimaal vier tot zes weken uit de roulatie is. De geblesseerde Rosenberg en Grygera ontbraken tijdens de wedstrijd tegen de Argentijnse ploeg. Rosenberg had last van zijn knie. Grygera klaagde over pijn bij zijn achillespees.
Haha leuke grap, maar nee normaal gaat Ajax voor t meisje.quote:
Lekker dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |