Gefeliciteerd. Je hebt de troffee gewonnen voor de Understatement van het Jaar.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:05 schreef RijstNatie het volgende:
Ajax is niet echt beter geworde, haha
Ga ff ergens anders de 14-jarige puber kleuter uithangen ofzo, je wordt nu al vervelend en het seizoen is nog niet eens begonnen.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hebt de troffee gewonnen voor de Understatement van het Jaar.![]()
![]()
The truth hurts, doesn't it.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders de 14-jarige puber kleuter uithangen ofzo, je wordt nu al vervelend en het seizoen is nog niet eens begonnen.
Pleur nou maar op als je niks hebt toe te voegen, dan mag je aan het eind van het seizoen wel weer even langs komen huilen. Ciaoquote:
Met andere woorden, hier mogen enkel pro-Ajax supporters komen?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pleur nou maar op als je niks hebt toe te voegen, dan mag je aan het eind van het seizoen wel weer even langs komen huilen. Ciao
Nee hoor, maar wel enkel mensen die iets nuttigs toe te voegen hebben. En dat heb jij duidelijk niet. Gelukkig zijn er in dit topic ook zat supporters van andere clubs die zich wel normaal weten te gedragen, daar heb ik dan ook veel meer respect voor.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Met andere woorden, hier mogen enkel pro-Ajax supporters komen?![]()
Ik zie nu op de tweede pagina al talloze 'nutteloze' reacties die binnen jouw criteria zouden vallen, en het enige wat ik doe, zijn de feiten benadrukken en kritiek leveren waar anderen dat ook doen.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel enkel mensen die iets nuttigs toe te voegen hebben. En dat heb jij duidelijk niet. Gelukkig zijn er in dit topic ook zat supporters van andere clubs die zich wel normaal weten te gedragen, daar heb ik dan ook veel meer respect voor.
Je mag best kritisch zijn, ik vind ook dat ze kut spelen, maar jij loopt altijd alleen maar uit te lokken en triest te doen en dat wordt na een tijdje gewoon irritant.
Je kunt er moeilijk op reageren inderdaad. 't Is al moeilijk genoeg om erachter te komen voor welk team Asskicker deze week nu weer is.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Negeren devv, gewoon negeren.
Het feit dat Ajax 0 keer scoort, en eigenlijk ook niks heeft gecreeerd behalve in de eerste minuut van dit toernooi, daarom wordt gefloten. Maar goed, je weet wat ze zeggen over een slechte generale. Twee achter elkaar nogalliefst, dus dan moet 't wel een buitengewoon goed seizoen wordenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:34 schreef fransie102 het volgende:
Werd Blind uitgefloten? Zou belachelijk zijn
Vroeg ik me ook af inderdaad. Volgens mij is dat gewoon vastgegroeidquote:Op zondag 31 juli 2005 22:34 schreef zjroentje het volgende:
Dat hield ook niet over zeg.....
En een sleutelbeen uit de kom? Kan dat uberhaupt wel?
Nee het teamquote:Op zondag 31 juli 2005 22:34 schreef fransie102 het volgende:
Werd Blind uitgefloten? Zou belachelijk zijn
Eensch. Erg zonde.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:36 schreef Kang-He het volgende:
Dat Trabelsi er even eruit ligt is het grootste verlies van het AT lijkt me.
Over Brondby maak ik me helemaal geen zorgen hoor.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:39 schreef D1 het volgende:
Waar ik me wel zorgen om maak is de wedstrijd tegen Brondby. Dat team blijft winnen in haar eigen competitie en Ajax moet echt met goed spel voor de dag komen om daar als winnaar uit te komen.
Inderdaad, ik heb altijd nog wel vertrouwen in Charisteas gehad, maar vanavond heb ik hem niks goed zien doen. Zelfs een simpele pass leverde balverlies op.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:44 schreef Bennie_K het volgende:
man...wat een drama. Charisteas, Escude en Sneijder moeten echt oprottenstelletje amateurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |