Vind ik ook.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
4-3-3 blijkt nog steeds geen optie, tenminste niet op deze manier.
Erg domme zet wel om Coco te laten schieten, zonder hem te laten testen. Hij zat in Amsterdam, laat hem dan wat medische tests doen en contracteer hem daarna dan eventueel niet. Nu vind ik het erg arrogant om een Italiaans international en WK-ganger zo te laten schieten. Zal je zien dat ie naar Engeland gaat en 30 duels speelt. Lekker Van Geel!
Idd, Urby was een van de weinige pluspunten gisteren.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:18 schreef keijz het volgende:
[..]
Die gok kunnen ze niet nemen!
ik vond Urby het niet eens zo slecht doen gister trouwens...
je kan hem op z'n minst testen lijkt mij. maar zoals ik het nu zie is er wel heel weinig moeite gedaan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind de beslissing wel een juiste, als je zo weinig speelt en een dubieus medisch rapport hebt moet je er niet veel geld aan spenderen.
Wie dan? Heitinga? Of Grygera? Toch niet Obodai hé...quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:04 schreef Jajong het volgende:
De Jong op rechtsback? Neeneenenneneneee.
Ik zou eerder Heitinga doen, De Jong terughalen van t middenveld is in mijn ogen een te groot gemis, en Lobont; Heitinga SQD Grygera Lindenbergh; Sneijder Maduro De Jong; Mitea Babel en De Ridder.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wie dan? Heitinga? Of Grygera? Toch niet Obodai hé...
Ja zo zou ik t ook doen, jammer dat Ajax never nooit niet 442 speelt, switch alleen Vonk met Lobont en Lindenbergh <-> SQDquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Vonk
Heitinga - Grygera - Lindenbergh - Escudé
De Jong - Pienaar - Maduro - Sneijder (Boukhari)
Babel - Rosenberg
Dat geloof ik nooit, een prestatiecontract. Die gast had wel flink betaald willen worden hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Hij mocht gratis weg en had heus wel ingestemd met een prestatiecontract, aangezien hij zelf graag naar Ajax wilde.
Dat argument gaat bij profvoetballers niet echt op, hè!quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:30 schreef methodmich het volgende:
Alsof Coco nog veel centen nodig heeft.
Beetje een drogreden, dat zou je bij Davids ook kunnen zeggen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:30 schreef methodmich het volgende:
Alsof Coco nog veel centen nodig heeft. Die is sowieso blij als ie weer kan ballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |