Die 'vrienden voor het leven' kan ik op 1 hand houden. De rest zijn 'casual mates' of kennissen...quote:Op zondag 31 juli 2005 15:10 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ze zeggen wel:
Vrienden voor het leven, een relatie duurt maar even
Ik zou me als vriendje dan heel erg tweede keus voelenquote:Op zondag 31 juli 2005 15:10 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ze zeggen wel:
Vrienden voor het leven, een relatie duurt maar even
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:06 schreef Overlast het volgende:
Hehe, Ik Wou Zeggen Schopje Naar Pub Maar Daar Staat Ie Al.
Waarom Schreeuw Je Steeds De Eerste Letter Eigenlijk?
Heheh... ik zeg ook niet dat ik het ermee eens benquote:Op zondag 31 juli 2005 15:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zou me als vriendje dan heel erg tweede keus voelen![]()
En als ze elkaar nou niet mogen wie kies je dan...?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:35 schreef boekenworm het volgende:
Aandacht eerlijk verdelen. Mijn lief hoeft mijn vrienden niet aardig te vinden, mijn vrienden haar niet. Alleen ik wil wel dat ze beiden elkaar gewoon accepteren. Ze hoeven niet eens met elkaar om te gaan, als ik maar niet met haar vrienden aan de haal hoef.
Dat hangt van de relatie af. Je hoeft toch niet 24 uur op een dag bij je lief te zijn? Ik kan ook wel eens naar de jongens gaan, en dan naar de ander? Ze hoeven niet samen te zijn als ze niet willen. En als ze niet wilt dat ik mijn vrienden zie of jaloers op ze is. Dan verkies ik mijn vrienden.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En als ze elkaar nou niet mogen wie kies je dan...?
leuke relaties heb jij. allemaal slechts neuqertjes?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:47 schreef chelle-piep het volgende:
vriendjes snappen toch niks van me..
succes.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:46 schreef Spiller het volgende:
Bro's before ho's.
En jij komt uit de Ghetto ?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:46 schreef Spiller het volgende:
Bro's before ho's.
zou hij de park al gechecked hebben?quote:
ben 13 en heb een eigen wil...en da's wat ze niet leuk vinden aan me:)quote:Op zondag 31 juli 2005 16:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
leuke relaties heb jij. allemaal slechts neuqertjes?
Dertien ja dan kan je ook nog niet spreken over echt relatie'squote:Op zondag 31 juli 2005 19:17 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
ben 13 en heb een eigen wil...en da's wat ze niet leuk vinden aan me:)
misschien jij toen niet maar ik nu wel...quote:Op zondag 31 juli 2005 19:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dertien ja dan kan je ook nog niet spreken over echt relatie's![]()
En wat noem jij echte relaties danquote:Op zondag 31 juli 2005 19:22 schreef chelle-piep het volgende:
[..]
misschien jij toen niet maar ik nu wel...
tijd is alles
mijn vriendinnen zijn er dus echt letterlijk altijd voor me...quote:Op zondag 31 juli 2005 19:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En wat noem jij echte relaties dan?
quote:Op zondag 31 juli 2005 19:31 schreef chelle-piep het volgende:
Ik heb nu al vriendjes gehad maar die hadden het altijd te druk met gamen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |