Haha inderdaad, ik had deze al niet gezien. Nuongirl had er 1 geopend maar dies alweer dicht zo te zien.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:50 schreef fs180 het volgende:
nu zijn ze allemaal de weg naar het nieuw topic kwijt
Donequote:Op maandag 1 augustus 2005 13:28 schreef Jaguarized het volgende:
PUB Slowchat #65: wat doe je op een saaie maandag....
Mag in de TT van 64 wel 65 worden gemaakt?
En nog wat... zowat ieder topic in PUB komt ook in andere subfora voor. Is dit niet erg overdreven?quote:Uit erotisch oogpunt genomen beeldtenissen van minderjarigen of links daarnaar (wettelijk momenteel jonger dan 18 jaar).
Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen. Licht-erotische foto's of tekeningen zijn slechts toegestaan in het Babes & Hunks forum.
Persoonlijk ben ik niet blij met dat topic en heb ik het gesloten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:03 schreef Shirley het volgende:
Conflict verwees mij hier heen.Naar aanleiding van dit topic: [V] Pubers Sexy & Gewaagd
Dit mag toch niet volgens de policy?
Ik quote:
[..]
En nog wat... zowat ieder topic in PUB komt ook in andere subfora voor. Is dit niet erg overdreven?
En ja, ik ben geen puber meer, en nee, ik heb het nog niet uit m'n AT gehaald...
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:05 schreef Jaguarized het volgende:
PUB Slowchat #66: Brechtje op ActionRadio in string :|:R
Dubbel, mag dicht.
Ik heb het gezien.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:55 schreef Conflict het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik niet blij met dat topic en heb ik het gesloten.
Het topic is heropend en zal door danny goed in de gaten gehouden worden.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:13 schreef Jaguarized het volgende:
Imberr doet het nu met Eix!
Daar dus
volgens mij wordt het niks met dat topic.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:48 schreef Jaguarized het volgende:
[V] Pubers Sexy & Gewaagd
Kunnen daar de offtopic reacties worden weggehaald? Misschien dat er dan wel door het vrouwelijk schoon op PUB wordt gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |