abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29482024
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 09:38 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Zoonlief heeft in zn dromen al zo vaak met opa gespeeld... Die kijkt er niet raar meer van op!
Die komt later ook in truth zijn verhaal doen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_29482070
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 09:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Die komt later ook in truth zijn verhaal doen
Yup!

Dochterlief had het hier ook.....

Toen ik zwanger was van de jonste had ze geregeld dat ze 's nachts wakker gemaakt werd door kinderen die uit de hoek van dr kamer kwamen en dr pestte of met dr wilde spelen...
Wat ze daar toch aan moest doen...

Heb gezegd dat ze maar moest vragen of ze overdag terug wilde komen, omdat ze 's nachts wilde slapen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_29482123
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 09:57 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Yup!

Dochterlief had het hier ook.....

Toen ik zwanger was van de jonste had ze geregeld dat ze 's nachts wakker gemaakt werd door kinderen die uit de hoek van dr kamer kwamen en dr pestte of met dr wilde spelen...
Wat ze daar toch aan moest doen...

Heb gezegd dat ze maar moest vragen of ze overdag terug wilde komen, omdat ze 's nachts wilde slapen!
LOL Heerlijk nuchtere reactie
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:12:25 #229
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29483777
Nokwanda, zei je nou laatst ergens dat jij (bewust) je kindje vorm had gegeven ?
Vertel daar eens wat meer over (als je genoeg voer hebt misschien in een topic) ?

ik geloof dat je zoiets zei in het toic van Oversigt over "elkaar niets meer te vertellen hebben " oid.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29483933
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:12 schreef Mirage het volgende:
Nokwanda, zei je nou laatst ergens dat jij (bewust) je kindje vorm had gegeven ?
Vertel daar eens wat meer over (als je genoeg voer hebt misschien in een topic) ?

ik geloof dat je zoiets zei in het toic van Oversigt over "elkaar niets meer te vertellen hebben " oid.
Niet genoeg voer voor een topic, denk ik. Zet het wel in ouwehoer voor het gemak.

whehehe... en waar zitten we nu??? Ik ben een sufkop. Dacht dat we in Droom zaten. Ik droom zeker.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29484069
Ik had hier al een heel verhaal staan. Maar ik heb het gewist. Ik mail je wel. Ik wil het hier niet kwijt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:45:31 #232
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29484334
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:29 schreef nokwanda het volgende:
Ik had hier al een heel verhaal staan. Maar ik heb het gewist. Ik mail je wel. Ik wil het hier niet kwijt.
oki nokwanda !
Alle begrip

ik ben benieuwd..
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29485426
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:45 schreef Mirage het volgende:

[..]

oki nokwanda !
Alle begrip

ik ben benieuwd..
Ik ben eraan begonnen en heb het in drafts opgeslagen.

het is nogal een trip down memory-lane. Ga nu eerst eens in bad inspiratie opdoen voor ik me weer in het verleden plunch.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29488397
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:45 schreef Mirage het volgende:

[..]

oki nokwanda !
Alle begrip

ik ben benieuwd..
Dan open je mail maar want het verhaal staat er.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 7 augustus 2005 @ 18:02:00 #235
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29489027
laters
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  zondag 7 augustus 2005 @ 19:32:57 #236
19194 Oversight
◢◤
pi_29490299
Eerste Foto's van Mirage zwanger

Jouw kanjer,..Vriend/ vriendin/ relatie enz...

(spammetje)....

Zal kijken of ik 1 centraal topic mag openen in Fotografie of ergens anders waarin ik de buikjesfoto's per week kan plaatsen...

[ Bericht 8% gewijzigd door Oversight op 08-08-2005 12:13:28 ]
◢◤
pi_29490514
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 19:32 schreef Oversight het volgende:
Eerste Foto's van Mirage zwanger

Jouw kanjer,..Vriend/ vriendin/ relatie enz...

Echt heeeel erg mooie foto´s.
Maar niet de eerste zwangere foto´s.

Ergens staan ook foto´s van vlak na het winti feest en toen was ze al zwanger, ook al wisten jullie dat nog niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29491677
Mooie foto's!
En als je ze niet in FOT kwijt kan openen we hier toch een sticky topicje daarvoor? Ze is hier mod tenslotte
pi_29493079
Gefeliciteerd Mirage (en Oversight en jullie kinderen natuurlijk ook!), wat geweldig voor jullie! Ik vind het trouwens ook mooie foto's ! Doen erg warm aan!

Ot: Ik worstel al een tijdje met een nogal 'brede' vraag, maar krijg het niet helder voor mezelf, misschien heeft iemand ideeen over het volgende:

Kan iemand me toevallig een tip geven hoe ik me het best kan gaan verdiepen in spirituele onderwerpen. Ik ben al jaren geinteresseerd in vanalles en nog wat, maar voor mijn gevoel kom ik 'niet verder' omdat het allemaal zo breed is. Ik zie door de bomen het bos niet meer en heb nog geen gevoel welk onderwerp me specifiek meer aantrekt dan andere onderwerpen. Informatie uit boeken blijft niet hangen (waarschijnlijk door verschillende redenen) en daarom begin ik er (helaas) vaak al niet meer aan. Ik voel dat ik me hier meer mee bezig moet gaan houden, heb het idee dat ik uit diverse hoeken hier signalen over krijg, maar ik heb geen idee waar ik nou het best kan beginnen... Heeft iemand bijv. ideeen welke workshops interessant zijn voor een beginneling als ik of wat ik nog meer zou kunnen doen?
Alle ideeen zijn welkom
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_29493334
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 22:39 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Gefeliciteerd Mirage (en Oversight en jullie kinderen natuurlijk ook!), wat geweldig voor jullie! Ik vind het trouwens ook mooie foto's ! Doen erg warm aan!

Ot: Ik worstel al een tijdje met een nogal 'brede' vraag, maar krijg het niet helder voor mezelf, misschien heeft iemand ideeen over het volgende:

Kan iemand me toevallig een tip geven hoe ik me het best kan gaan verdiepen in spirituele onderwerpen. Ik ben al jaren geinteresseerd in vanalles en nog wat, maar voor mijn gevoel kom ik 'niet verder' omdat het allemaal zo breed is. Ik zie door de bomen het bos niet meer en heb nog geen gevoel welk onderwerp me specifiek meer aantrekt dan andere onderwerpen. Informatie uit boeken blijft niet hangen (waarschijnlijk door verschillende redenen) en daarom begin ik er (helaas) vaak al niet meer aan. Ik voel dat ik me hier meer mee bezig moet gaan houden, heb het idee dat ik uit diverse hoeken hier signalen over krijg, maar ik heb geen idee waar ik nou het best kan beginnen... Heeft iemand bijv. ideeen welke workshops interessant zijn voor een beginneling als ik of wat ik nog meer zou kunnen doen?
Alle ideeen zijn welkom
Poeh... meid (denk ik), ik zou haast zeggen: ga nou es eerst effe lekker onder een boom zitten en relax. Ga daarna eens in jezelf kijken. Je diepste gedachten een voor een onderzoeken.

Kauw daar lekker op en laat dat eens inwerken. En stel jezelf daarna de vragen: wat zijn mijn sociale talenten. Waar merk ik dat ik spiritueel goed op reageer. Heb ik op dat gebied gevoeligheden? Heb ik bepaalde talenten met mensen? Met dieren? Weet ik veel wat je kunt bedenken.

Maar eerst..... rust
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29499130
Mooie foto's Mirage!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_29499449
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 08:41 schreef vamperotica het volgende:
Mooie foto's Mirage!
Mogguh Vamp.

Beetje opgeschoten gister?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 8 augustus 2005 @ 09:34:26 #243
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29499536
Goedemorgen
Wat is de planning van vandaag? Ik moet ff flink mailen, rondbellen en huishouden doen
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29499651
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 09:34 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen
Wat is de planning van vandaag? Ik moet ff flink mailen, rondbellen en huishouden doen
Veel schilderwerk voor een kunstmarkt over 3 weken. Als ik er nu niet aan begin kan ik het gerust vergeten.

O ja, en huishouden. Thx for reminding me.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:02:15 #245
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29499812
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 09:45 schreef nokwanda het volgende:
O ja, en huishouden. Thx for reminding me.
Your welcome
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29499965
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 10:02 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Your welcome
Yeah, great....... was vergeten dat ik naar de dierenarts moet voor poezenvoer vor mijn 4 monstertjes. En dat moet op de fiets...... Ow...... Ik heb zo´n hekel aan fietsen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:21:06 #247
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29500103
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 10:14 schreef nokwanda het volgende:
Yeah, great....... was vergeten dat ik naar de dierenarts moet voor poezenvoer vor mijn 4 monstertjes. En dat moet op de fiets...... Ow...... Ik heb zo´n hekel aan fietsen
Hoe laat moet de limo voorstaan?
pi_29500134
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 10:21 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Hoe laat moet de limo voorstaan?
Tussen 13.00 en 15.00 kan ik bij de dierenarts terecht
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29500370
Dank je wel !
en Oversight... mompel mompel..

myxomatosekonijn; oei wat moeilijk !
Ik denk inderdaad dat nokwanda's advies een heel goed advies is.
En loop eens een spirituele shop/boekenwinkel binnen.... niet ver bij jou vandaan heb je b.v. Lotus ( in Rotterdam). Ik denk dat je je daar wel thuis zou voelen. Het wordt gerund door volgens mij een moeder en dochter. Neus daar eens rond op je gemak en kijk wat je mooi/leul/interessant vind.
Neem dat mee naar huis en ga vanaf daar verder.
Misschien is het een steen, een kaartendeck, een boek over het één of het ander, er is van alles van kaarsen tot ... . Het is een vrij rustig winkeltje (vandaar ook dat je er lekker rond kan neuzen denk ik) en zowel moeder als dochter nemen de tijd om te antwoorden op vragen.
Sir Winston Churchill
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:51:37 #250
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_29500578
Goedemorgen iedereen!!
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')