Die komt later ook in truth zijn verhaal doenquote:Op zondag 7 augustus 2005 09:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zoonlief heeft in zn dromen al zo vaak met opa gespeeld... Die kijkt er niet raar meer van op!
Yup!quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die komt later ook in truth zijn verhaal doen![]()
LOLquote:Op zondag 7 augustus 2005 09:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup!
Dochterlief had het hier ook.....
Toen ik zwanger was van de jonste had ze geregeld dat ze 's nachts wakker gemaakt werd door kinderen die uit de hoek van dr kamer kwamen en dr pestte of met dr wilde spelen...
Wat ze daar toch aan moest doen...
Heb gezegd dat ze maar moest vragen of ze overdag terug wilde komen, omdat ze 's nachts wilde slapen!
Niet genoeg voer voor een topic, denk ik. Zet het wel in ouwehoer voor het gemak.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:12 schreef Mirage het volgende:
Nokwanda, zei je nou laatst ergens dat jij (bewust) je kindje vorm had gegeven ?
Vertel daar eens wat meer over (als je genoeg voer hebt misschien in een topic) ?![]()
ik geloof dat je zoiets zei in het toic van Oversigt over "elkaar niets meer te vertellen hebben " oid.
oki nokwanda !quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:29 schreef nokwanda het volgende:
Ik had hier al een heel verhaal staan. Maar ik heb het gewist. Ik mail je wel. Ik wil het hier niet kwijt.
Ik ben eraan begonnen en heb het in drafts opgeslagen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
oki nokwanda !
Alle begrip![]()
ik ben benieuwd..
Dan open je mail maar want het verhaal staat er.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
oki nokwanda !
Alle begrip![]()
ik ben benieuwd..
Echt heeeel erg mooie foto´s.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:32 schreef Oversight het volgende:
Eerste Foto's van Mirage zwanger
Jouw kanjer,..Vriend/ vriendin/ relatie enz...
Poeh... meid (denk ik), ik zou haast zeggen: ga nou es eerst effe lekker onder een boom zitten en relax. Ga daarna eens in jezelf kijken. Je diepste gedachten een voor een onderzoeken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:39 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Gefeliciteerd Mirage (en Oversight en jullie kinderen natuurlijk ook!), wat geweldig voor jullie! Ik vind het trouwens ook mooie foto's ! Doen erg warm aan!
Ot: Ik worstel al een tijdje met een nogal 'brede' vraag, maar krijg het niet helder voor mezelf, misschien heeft iemand ideeen over het volgende:
Kan iemand me toevallig een tip geven hoe ik me het best kan gaan verdiepen in spirituele onderwerpen. Ik ben al jaren geinteresseerd in vanalles en nog wat, maar voor mijn gevoel kom ik 'niet verder' omdat het allemaal zo breed is. Ik zie door de bomen het bos niet meer en heb nog geen gevoel welk onderwerp me specifiek meer aantrekt dan andere onderwerpen. Informatie uit boeken blijft niet hangen (waarschijnlijk door verschillende redenen) en daarom begin ik er (helaas) vaak al niet meer aan. Ik voel dat ik me hier meer mee bezig moet gaan houden, heb het idee dat ik uit diverse hoeken hier signalen over krijg, maar ik heb geen idee waar ik nou het best kan beginnen... Heeft iemand bijv. ideeen welke workshops interessant zijn voor een beginneling als ik of wat ik nog meer zou kunnen doen?
Alle ideeen zijn welkom![]()
Mogguh Vamp.quote:Op maandag 8 augustus 2005 08:41 schreef vamperotica het volgende:
Mooie foto's Mirage!
Veel schilderwerk voor een kunstmarkt over 3 weken. Als ik er nu niet aan begin kan ik het gerust vergeten.quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:34 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen
Wat is de planning van vandaag? Ik moet ff flink mailen, rondbellen en huishouden doen![]()
Your welcomequote:Op maandag 8 augustus 2005 09:45 schreef nokwanda het volgende:
O ja, en huishouden. Thx for reminding me.![]()
Yeah, great....... was vergeten dat ik naar de dierenarts moet voor poezenvoer vor mijn 4 monstertjes. En dat moet op de fiets...... Ow...... Ik heb zo´n hekel aan fietsenquote:
Hoe laat moet de limo voorstaan?quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:14 schreef nokwanda het volgende:
Yeah, great....... was vergeten dat ik naar de dierenarts moet voor poezenvoer vor mijn 4 monstertjes. En dat moet op de fiets...... Ow...... Ik heb zo´n hekel aan fietsen![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoe laat moet de limo voorstaan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |