quote:
pagina 2 van dit topic.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:48 schreef mvdlubbe het volgende:
Godverdomme yvonne.
o gelukkig maar, we dachten dat je aan het werk wasquote:
en dan nog steeds een gemiddelde van 18 post per dag .quote:Op maandag 23 januari 2006 08:47 schreef Dave het volgende:
Dat ben ik ook. Maar dat valt op het moment goed te combineren..
Dat komt door m'n hoogtijdagen.quote:Op maandag 23 januari 2006 08:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en dan nog steeds een gemiddelde van 18 post per dag .![]()
check je pm.quote:Op maandag 23 januari 2006 08:52 schreef Dave het volgende:
Maar nu ik je toch spreek. Van wie ben jij een kloon?
Ik geloof dat ik je niet eens meer op m'n MSN heb, dus wat dat betreft zou je wel eens gelijk kunnen hebben...quote:Op maandag 23 januari 2006 08:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Door bepaalde personen op bepaalde chatprogramma's.
Het is niet MSN.quote:Op maandag 23 januari 2006 08:59 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je niet eens meer op m'n MSN heb, dus wat dat betreft zou je wel eens gelijk kunnen hebben...Maar geblocked heb ik je zeker niet!
Hallo, ik ben Dave. Ik heb een naamtopic.quote:Op maandag 23 januari 2006 08:58 schreef tuut84 het volgende:
goeindag
Ja, dat. En voor stronkjes en sliertjes.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
voor pms moet je bij yvonne zijn
I see. You too?quote:Op maandag 23 januari 2006 09:02 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Niet MSN?Dan sta ik op dit moment ff voor een raadsel...
![]()
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 09:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, dat. En voor stronkjes en sliertjes.
Ja, of het is iemand die op je lijkt en dezelfde nick gebruikt natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:06 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ow!!! Dan moet ik toch eens beter op gaan letten. *schaam*
Tja, jij weet hoe ik er uit zie, andersom is dat niet echt het geval... Maar er begint me nu wat te dagen...quote:Op maandag 23 januari 2006 09:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, of het is iemand die op je lijkt en dezelfde nick gebruikt natuurlijk.
Grijze boxerbriefs.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:09 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, jij weet hoe ik er uit zie, andersom is dat niet echt het geval... Maar er begint me nu wat te dagen...
amber forrester? Die was ook gelijktijdig met jou verdwenen. wat een toevalquote:Op maandag 23 januari 2006 09:07 schreef Dave het volgende:
Amber? Aaaaaaaaaaaaamber?
Denk er maar van wat je wilt.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
amber forrester? Die was ook gelijktijdig met jou verdwenen. wat een toeval
En tja, op zich ben ik gewoon niet veel meer op Fok te vinden. [HOMO] vind ik niet leuk meer, Enschede woon ik niet meer (en nieuwe plaats-topics mogen niet). Eigenlijk kom ik vooral nog in het Whisk(e)y topic.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:12 schreef Dave het volgende:
Bingo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |