bugz zijn goed voor de economie, ze zijn ook niet gek bij M$quote:Op zondag 31 juli 2005 21:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan weten we iig vrij zeker dat er veel bugs in de NWO zitten.
Ik denk het wel.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:40 schreef Hallulama het volgende:
Als we het spelletje nou eens meespelen, en die NWO lekker laten komen, terwijl we gewoon onze ogen openhouden, zou dat niet prima werken?
De NWO is niks anders dan herstel van de oude. Terug naar de situatie dat een kleine onschendbare elite totale controle had over de massa.quote:Op zondag 31 juli 2005 03:30 schreef Schorpioen het volgende:
Kortom, wat is de onderliggende beweegreden van de mensen die ons onophoudelijk op het gevaar van de NWO denken te moeten wijzen?
De oude wereldorde was de onschendbaarheid van de elite (koningen en priesterklasse)quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:07 schreef JohnDope het volgende:
NWO klinkt wel mooi, maar wat is in godsnaam de oude wereld orde, er is nog nooit orde in de wereld geweest in de geschiedenis.
Zullen we het vanaf nu gewoon EWO eerste Wereld Orde of WereldOrde noemen.
Ik kan geen orde constateren. het is tot nu toe 1 groot zooitje geweest. Orde heb je pas wanneer je misdadigers kan oppakken wanneer de misdadiger alleen de criminaliteit in zijn hoofd heeft, alleen nog niet gepleegd heeft.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De oude wereldorde was de onschendbaarheid van de elite (koningen en priesterklasse)
als je de bijbel er op na leest is er geen ontkomen aan de EWO. FF de barre jaren uitzitten en de verlossing is nabijquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:11 schreef Hallulama het volgende:
Kijk, dit is wat ik bedoel:
[afbeelding]
Als we telkens achter de feiten aan blijven lopen, dan doen we eigenlijk niets anders dan achter de NWO aan rennen, in de hoop dat we ze ooit kunnen inhalen en kunnen laten struikelen, en de vraag is dus of dat werkt.
De tweede grafiek laat een "eigen pad" zien, al dan niet via integratie (of noem het infiltratie, dat klinkt spannender) in de NWO, waardoor we ze mee in onze richting trekken om er zo voor te zorgen dat zij hun doel nooit bereiken, en wij wel, waarna ze kunnen ophouden met hun spelletjes.
The first rule of the NWO is you don't talk about the NWO.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:11 schreef Hallulama het volgende:
Kijk, dit is wat ik bedoel:
Het fictieve persoon dat voor het grootste gedeelte een antropomorf is van de zon en vrijwel een exacte kloon is van 16 andere gekruisigde verlossers(waar jij vast nog nooit van gehoord hebt omdat je niet verder leest dan de bijbel) zal ons niet gaan verlossen. Religies verbergen waarheid en alleen de waarheid zal ons verlossen.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
kerel je vergeet nog 1 ding, hoe meer oorlog en chaos in de wereld hoe beter dat voor de wereld orde is. Eerst oorlog en chaos (misschien in scene gezet of bijde oorlogs partijen worden gespekt met wapens) en daarna paranoide volks controle(orde).
En wat kunnen we er persoonlijk tegen doen? Helemaal niks behalve vertrouwen op god en de bijbel, want het schijnt volgens de bijbel inderdaad dat de wereld orde aan de macht gaatkomen(is een gevolg van de evolutie), maar als je even verder leest dan kan je ook lezen dat wij*(de mensen zonder merkteken van het wilde beest(biochip)) worden verlost door jezus christus.
De nieuwe wereld orde is gerelateerd aan buitenaardsleven(god & satan).
Amen
Echte orde heb je pas wanneer de misdadiger geen reden heeft voor misdaad omdat de hebzucht en negatieve instelling niet langer een voorbeelden zijn die de zogenaamde wereldleiders tentoon spreiden om vervolgens een andere groep als zondebok te torpederen. En als die andere groep de noodzaak niet ziet om als zondebok te fungeren en zich niet langer laat uitdagen tot dualiteit waardoor bijvoorbeels terrorisme al geen voedingsbodem meer krijgt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik kan geen orde constateren. het is tot nu toe 1 groot zooitje geweest. Orde heb je pas wanneer je misdadigers kan oppakken wanneer de misdadiger alleen de criminaliteit in zijn hoofd heeft, alleen nog niet gepleegd heeft.
!totale_controle != orde;
Uitstekend, we gaan er voor, maar nu even niet, ik ga nu mooi naar m'n nestquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:15 schreef joshus_cat het volgende:
The first rule of the NWO is you don't talk about the NWO.
Euh, right.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:16 schreef ELblack het volgende:
[..]
Het fictieve persoon dat voor het grootste gedeelte een antropomorf is van de zon en vrijwel een exacte kloon is van 16 andere gekruisigde verlossers(waar jij vast nog nooit van gehoord hebt omdat je niet verder leest dan de bijbel) zal ons niet gaan verlossen. Religies verbergen waarheid en alleen de waarheid zal ons verlossen.
Je zal altijd fouten hebben. God heeft immers ook fouten gemaakt, zo heb je ook onder andere homofielen en andere gehandicapten die op aarde geboren worden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Echte orde heb je pas wanneer de misdadiger geen reden heeft voor misdaad omdat de hebzucht en negatieve instelling niet langer een voorbeelden zijn die de zogenaamde wereldleiders tentoon spreiden om vervolgens een andere groep als zondebok te torpederen. En als die andere groep de noodzaak niet ziet om als zondebok te fungeren en zich niet langer laat uitdagen tot dualiteit waardoor bijvoorbeels terrorisme al geen voedingsbodem meer krijgt.
Waar lullen we hier dan over ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:20 schreef Hallulama het volgende:
Overigens, die grafiek is dus precies wat men in de wereld van spiritualiteit probeert duidelijk te maken he, gebruik je energie niet om negatieve zaken te volgen, te bekritiseren, of te analyseren, nee, gebruik je energie om positieve zaken te bewerkstelligen, dan verdwijnen die negatieve zaken vanzelf.
Daarom nogmaals:
[afbeelding]
Doe maar nietquote:
in dat geval wil ik mijn achterstallig loon graag uitbetaald zienquote:Op zondag 31 juli 2005 20:44 schreef joshus_cat het volgende:
Laatst hoorde ik iemand fluisteren dat mensen die waarschuwen voor de NWO goedbetaalde propagandisten voor de NWO zijn.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:23 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
in dat geval wil ik mijn achterstallig loon graag uitbetaald zien![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |