abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29307222
quote:
Op zondag 31 juli 2005 21:54 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dan weten we iig vrij zeker dat er veel bugs in de NWO zitten.
bugz zijn goed voor de economie, ze zijn ook niet gek bij M$
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 31 juli 2005 @ 23:40:35 #27
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29310044
Als we het spelletje nou eens meespelen, en die NWO lekker laten komen, terwijl we gewoon onze ogen openhouden, zou dat niet prima werken?

Dan zeggen we gewoon tegen de regering: "Jongens, luister eens, die NWO he, daar hebben wij nog wel wat goede ideeën over, schrijft u even mee?"

Afzender: NWO Citizens Integration Front (NCIF)

Beat them at their own game, wees ze een stap voor, met andere woorden, laat al die conspiracies rusten, en zet je in voor een goede implementatie van de NWO.

We're not going WITH the flow, we're surfing ON the flow!

Oh, wat klinkt dat Engels toch altijd weer prachtig.

Een van de eerste agendapunten van het NCIF zal dan ook zijn: "One language for improved communications: English", en hoe we het daarna ook doen verder, slechter zal het in iedergeval nooit meer gaan.

Maar goed, zo bewandel je dus namens de NWO het pad richting vrede, terwijl anderen namens het NWO het pad richting controle bewandelen, echter, als wij nou eerder met ons pad klaar zijn, dan kunnen we tegen die anderen zeggen: "Dames, heren, bedankt, maar dat waar jullie nu mee bezig zijn is al niet meer nodig, het is inmiddels namelijk vrede."

Uitstekend, ik droom nog wel effe verder, morgen eens even ncif.org registreren
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  zondag 31 juli 2005 @ 23:45:52 #28
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29310226
Son of a..., okay, deze stap waren zij voor: http://www.ncif.org/
pi_29310284
Jaja. If you can't beat them, join'em.

One reason why Conspiracy Theorists are idiots: you don't *need* a conspiracy, because people are quite willing to go along with terrible things carried out in a public manner. -- Darrell in bofh.general
  zondag 31 juli 2005 @ 23:51:28 #30
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29310433
Daarom, en ook omdat conspiracies de kritische mensch afleidt van dat wat werkelijk belangrijk is.
pi_29310615
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:40 schreef Hallulama het volgende:
Als we het spelletje nou eens meespelen, en die NWO lekker laten komen, terwijl we gewoon onze ogen openhouden, zou dat niet prima werken?
Ik denk het wel.
Sowieso denk ik dat we weinig andere keus hebben, en eigenlijk vind ik het wel prima. Laat die NWO maar komen, ik ben er wel klaar voor hoor! Ik zal toch wel altijd een onafhankelijke individualist blijven.
Unox, the worst operating system.
pi_29310682
Als er een beetje goed te verdienen valt aan die NWO, dan ben ik er wel voor te porren hoor. En dan wil ik zelfs wel met vieze oude mannetjes een malle handdruk uitwisselen terwijl ik een trechter op m'n kop heb
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2005 @ 00:02:57 #33
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_29310784
quote:
Op zondag 31 juli 2005 03:30 schreef Schorpioen het volgende:

Kortom, wat is de onderliggende beweegreden van de mensen die ons onophoudelijk op het gevaar van de NWO denken te moeten wijzen?
De NWO is niks anders dan herstel van de oude. Terug naar de situatie dat een kleine onschendbare elite totale controle had over de massa.

De meeste mensen " die ons onophoudelijk op het gevaar van de NWO denken te moeten wijzen" willen denk ik alleen maar een bewustwordingsproces op gang brengen. Een appel doen op de massa om de ogen open te doen en volwassen te worden. De massa's onwetendheid en onverschilligheid bepaalt namelijk het lot van ons allemaal. Als individu kun je nu eenmaal weinig.

Of de strijd voor herstel (NWO) in feite al is beslist kan niemand zeggen denk ik. Maar waarschijnlijk de uitkomst wel.

"Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens."
pi_29310894
NWO klinkt wel mooi, maar wat is in godsnaam de oude wereld orde, er is nog nooit orde in de wereld geweest in de geschiedenis. Orde heb je pas wanneer je totaal controle over het volk hebt.

Zullen we het vanaf nu gewoon EWO eerste Wereld Orde of WereldOrde noemen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2005 @ 00:09:03 #35
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_29310938
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:07 schreef JohnDope het volgende:
NWO klinkt wel mooi, maar wat is in godsnaam de oude wereld orde, er is nog nooit orde in de wereld geweest in de geschiedenis.

Zullen we het vanaf nu gewoon EWO eerste Wereld Orde of WereldOrde noemen.
De oude wereldorde was de onschendbaarheid van de elite (koningen en priesterklasse)
pi_29310980
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:09 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

De oude wereldorde was de onschendbaarheid van de elite (koningen en priesterklasse)
Ik kan geen orde constateren. het is tot nu toe 1 groot zooitje geweest. Orde heb je pas wanneer je misdadigers kan oppakken wanneer de misdadiger alleen de criminaliteit in zijn hoofd heeft, alleen nog niet gepleegd heeft.

!totale_controle != orde;
  maandag 1 augustus 2005 @ 00:11:28 #37
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29311005
Kijk, dit is wat ik bedoel:

Als we telkens achter de feiten aan blijven lopen, dan doen we eigenlijk niets anders dan achter de NWO aan rennen, in de hoop dat we ze ooit kunnen inhalen en kunnen laten struikelen, en de vraag is dus of dat werkt.

De tweede grafiek laat een "eigen pad" zien, al dan niet via integratie (of noem het infiltratie, dat klinkt spannender) in de NWO, waardoor we ze mee in onze richting trekken om er zo voor te zorgen dat zij hun doel nooit bereiken, en wij wel, waarna ze kunnen ophouden met hun spelletjes.
pi_29311044
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:11 schreef Hallulama het volgende:

[afbeelding]

Als we telkens achter de feiten aan blijven lopen, dan doen we eigenlijk niets anders dan achter de NWO aan rennen, in de hoop dat we ze ooit kunnen inhalen en kunnen laten struikelen, en de vraag is dus of dat werkt.

De tweede grafiek laat een "eigen pad" zien, al dan niet via integratie (of noem het infiltratie, dat klinkt spannender) in de NWO, waardoor we ze mee in onze richting trekken om er zo voor te zorgen dat zij hun doel nooit bereiken, en wij wel, waarna ze kunnen ophouden met hun spelletjes.
als je de bijbel er op na leest is er geen ontkomen aan de EWO. FF de barre jaren uitzitten en de verlossing is nabij
pi_29311122
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:11 schreef Hallulama het volgende:
The first rule of the NWO is you don't talk about the NWO.
pi_29311141
quote:
Op zondag 31 juli 2005 11:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

kerel je vergeet nog 1 ding, hoe meer oorlog en chaos in de wereld hoe beter dat voor de wereld orde is. Eerst oorlog en chaos (misschien in scene gezet of bijde oorlogs partijen worden gespekt met wapens) en daarna paranoide volks controle(orde).

En wat kunnen we er persoonlijk tegen doen? Helemaal niks behalve vertrouwen op god en de bijbel, want het schijnt volgens de bijbel inderdaad dat de wereld orde aan de macht gaatkomen(is een gevolg van de evolutie), maar als je even verder leest dan kan je ook lezen dat wij*(de mensen zonder merkteken van het wilde beest(biochip)) worden verlost door jezus christus.

De nieuwe wereld orde is gerelateerd aan buitenaardsleven(god & satan).

Amen
Het fictieve persoon dat voor het grootste gedeelte een antropomorf is van de zon en vrijwel een exacte kloon is van 16 andere gekruisigde verlossers(waar jij vast nog nooit van gehoord hebt omdat je niet verder leest dan de bijbel) zal ons niet gaan verlossen. Religies verbergen waarheid en alleen de waarheid zal ons verlossen.
pi_29311171
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik kan geen orde constateren. het is tot nu toe 1 groot zooitje geweest. Orde heb je pas wanneer je misdadigers kan oppakken wanneer de misdadiger alleen de criminaliteit in zijn hoofd heeft, alleen nog niet gepleegd heeft.

!totale_controle != orde;
Echte orde heb je pas wanneer de misdadiger geen reden heeft voor misdaad omdat de hebzucht en negatieve instelling niet langer een voorbeelden zijn die de zogenaamde wereldleiders tentoon spreiden om vervolgens een andere groep als zondebok te torpederen. En als die andere groep de noodzaak niet ziet om als zondebok te fungeren en zich niet langer laat uitdagen tot dualiteit waardoor bijvoorbeels terrorisme al geen voedingsbodem meer krijgt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 1 augustus 2005 @ 00:17:09 #42
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29311175
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:15 schreef joshus_cat het volgende:

The first rule of the NWO is you don't talk about the NWO.
Uitstekend, we gaan er voor, maar nu even niet, ik ga nu mooi naar m'n nest

(en ZO gaat de maatschappij nou naar de klote, omdat mensen liever naar hun NEST gaan)

pi_29311178
ik denk dat de EWO mensen als ik vreest. Ik werk erg vaak met getallen en als ik een getal moet nemen is het altijd een 7 of 777 of iets met 7
De 6 vind ik zo'n smerig getal ( de 9 gebruik ik ook nooit maar de 6 is erger als ik moet kiezen)
  maandag 1 augustus 2005 @ 00:19:52 #44
6941 APK
Factual, I think.
pi_29311246
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:16 schreef ELblack het volgende:

[..]

Het fictieve persoon dat voor het grootste gedeelte een antropomorf is van de zon en vrijwel een exacte kloon is van 16 andere gekruisigde verlossers(waar jij vast nog nooit van gehoord hebt omdat je niet verder leest dan de bijbel) zal ons niet gaan verlossen. Religies verbergen waarheid en alleen de waarheid zal ons verlossen.
Euh, right.

Enlighten us.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 1 augustus 2005 @ 00:20:51 #45
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29311270
Overigens, die grafiek is dus precies wat men in de wereld van spiritualiteit probeert duidelijk te maken he, gebruik je energie niet om negatieve zaken te volgen, te bekritiseren, of te analyseren, nee, gebruik je energie om positieve zaken te bewerkstelligen, dan verdwijnen die negatieve zaken vanzelf.

Daarom nogmaals:

pi_29311306
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Echte orde heb je pas wanneer de misdadiger geen reden heeft voor misdaad omdat de hebzucht en negatieve instelling niet langer een voorbeelden zijn die de zogenaamde wereldleiders tentoon spreiden om vervolgens een andere groep als zondebok te torpederen. En als die andere groep de noodzaak niet ziet om als zondebok te fungeren en zich niet langer laat uitdagen tot dualiteit waardoor bijvoorbeels terrorisme al geen voedingsbodem meer krijgt.
Je zal altijd fouten hebben. God heeft immers ook fouten gemaakt, zo heb je ook onder andere homofielen en andere gehandicapten die op aarde geboren worden.

Dus zal je ook niet iedereen onder controle hebben en wanneer je niet iedereen onder controle hebt en diegenes gedachten neigt naar criminele neigingen dan moet je hem oppakken en dan heb je toch wereld orde.
pi_29311313
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:20 schreef Hallulama het volgende:
Overigens, die grafiek is dus precies wat men in de wereld van spiritualiteit probeert duidelijk te maken he, gebruik je energie niet om negatieve zaken te volgen, te bekritiseren, of te analyseren, nee, gebruik je energie om positieve zaken te bewerkstelligen, dan verdwijnen die negatieve zaken vanzelf.

Daarom nogmaals:

[afbeelding]

Waar lullen we hier dan over ?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29311317
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:19 schreef APK het volgende:

Enlighten us.
Doe maar niet . Wij van de Nieuwe NWO vinden dat Geen Goed Plan.

Tenslotte moeten ook wij onze scapegoats hebben.
  maandag 1 augustus 2005 @ 00:23:35 #49
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29311346
quote:
Op zondag 31 juli 2005 20:44 schreef joshus_cat het volgende:
Laatst hoorde ik iemand fluisteren dat mensen die waarschuwen voor de NWO goedbetaalde propagandisten voor de NWO zijn.
in dat geval wil ik mijn achterstallig loon graag uitbetaald zien
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_29311434
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:23 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

in dat geval wil ik mijn achterstallig loon graag uitbetaald zien
Dan heb idd behoorlijk wat tegoed.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')