abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29285583
Er zijn ontzettend veel topics over de zgn New World Order, de nieuwe wereld orde die op handen schijnt te zijn. Hieronder wordt van alles verstaan, van het controleren van de (digitale) datastroom dmv het koppelen van electronische gegevens, en de tapverplichting en bewaarplicht van internet- en telecomproviders (stuk voor stuk dingen die momenteel daadwerkelijk gebeuren) tot aan minder geloofwaardige dingen als het ontstaan van een nieuwe wereldregering en het bestaan van een overkoepelend plan waar reptillians en andere buitenaardsen een hoofdrol spelen.

De onderliggende toon van dergelijke berichten is vaak: "we moeten er wat aan doen voor het te laat is!!" Maar wat valt er eigenlijk tegen te doen? Als het echt een wereldwijde beweging is, in gang gezet door de echte powers that be, is het dan wel iets dat gestopt kan worden, of is dat een futiele actie? Stel dat er echt een NWO beweging gaande is, is dit dan iets waar we ons tegen kunnen verzetten? Is het tij nog te keren? En hoe dan? Of is het meer slechts een kwestie van weten wat er toch wel gaat gebeuren, en ons erop voorbereiden zodat de klap niet zo hard aankomt?

Kortom, wat is de onderliggende beweegreden van de mensen die ons onophoudelijk op het gevaar van de NWO denken te moeten wijzen? Is de NWO wel iets waar we ons tegen moeten verzetten, of is het niet meer dan paniekzaaien, mensen bang maken met dingen die toch niet tegen te houden zijn? Valt dit niet gewoon onder verwarring en angst zaaien, iets dat een evt NWO alleen maar ten goede zou komen? Als er echt een schaduwregering zou bestaan die in staat zou zijn om een NWO te stichten, dan zou die toch genoeg macht moeten hebben om evt tegenstanders in hun eigen voordeel te gebruiken.... is het niet enorm naief om te denken dat je daar als individu enige invloed op hebt?
Unox, the worst operating system.
pi_29285837
FYI waar denk je dat we al in leven?
Free people own guns! Slaves do not!
  zondag 31 juli 2005 @ 04:05:04 #3
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29285854
nou het is echt zwaar simpel om er wat tegen te doen , maar moeilijk om mensen die schakel om te laten zetten om het te doen want het is een behoorlijk radicale verandering

allemaal stoppen met het mechanisme , de fabriek die de maatschappij in stand houd , en eten gaat verbouwen zelf op het land met zn allen , eten verbouwen om te leven ipv om geld te verdienen
luxe is een overbodige ziekte , en zou afgezworden moeten worden want het is nu de keuze tussen korte maar dodelijke luxe en geld
of langdurig harmonisch bestaan met de bal waar we op wonen.

zou simpel kunnen zijn , maar een radicale verandering.
zoals ik al zei
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 31 juli 2005 @ 04:07:53 #4
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29285872
quote:
Op zondag 31 juli 2005 04:02 schreef Vampier het volgende:
FYI waar denk je dat we al in leven?
en hier iets wat ik anders geformuleerd ook had gezegd , maar toch een wat meer constructievere post bedacht

in mijn woorden was dit geweest :

we zitten al in deze nieuwe orde , want kijk om ge heen en ziet er is niks dan wat het was
het is een elitaire verandering , een ge-alterde orde
dan kan men zeggen , er is altijd wel iets dat veranderd
maar dit is een globale verandering
een nieuwe wereld orde.
  zondag 31 juli 2005 @ 04:16:10 #5
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_29285940
De NWO hmm..wat zal k ervan zeggen. Er zal wel zoiets zijn jah, aangezien er op internet en in de normale wereld ook allerlei groeperingen danwel klein/groot min of meer de touwtjes in handen willen hebben. Om dan te denken aan een alles omvattende groepering die alles voor ons regelt: jah daar kan ik wel inkomen.

Persoonlijk houd ik niet zo van dit soort groepjes..dan ben ik eerder voorstander van een vrije wereld orde waar het enigsinds mogelijk is om geld tot een minimum te beperken danwel te doen laten verdwijnen. Het is een beetje moeilijk om naar zoiets toe te werken als de wereld al zover verwijdert is van dit maar toch zeker de moeite waard. Om dan alleen al degene op hun bek te zien vallen die dit totaal niet verwachten. Ik houd wel van shockeren JAH!

Persoonlijk ben ik dus geen voorstander van de NWO maar een voorstander van de vrije wereld orde..hoe deze eruit zou moeten zien..misschien wel wat vriendelijker als het nu is..

Maar heb ik nu gereageerd op je post schorpioen ik had helemaal niks gequoted..??
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 31 juli 2005 @ 04:21:57 #6
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29285987
even voor de duidelijkheid , als milde reactie op displission
NWO is geen groepering
het is letterlijk te nemen , een nieuwe wereld orde , een nieuwe macht die een bepaalde orde brengt
(in mijn ogen is Orde een behoorlijk negatief woord , het is bindend , beperkend , waar Chaos , als de extreme anderre kant , roekeloos is trouwens , duidelijk makend dat ik niet een keuze maak maar een mening geef heh

iig terug ontopic , NWO is geen groepering.
(op een wrestle federation na dan)
  zondag 31 juli 2005 @ 04:31:02 #7
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_29286079
Thx for pressing the issue BG. Wat weet ik ervan..??
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 31 juli 2005 @ 05:07:52 #8
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29286403
hoor steeds vaker mensen op de fp roepen JA HET ZIJN DE MENSE VAN DE NWO , GEHEIMEH ORGANISATZIE!

vandaar dat ik het even zo snel mogelijk wil toelichten.
  zondag 31 juli 2005 @ 06:27:03 #9
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29286734
quote:
Op zondag 31 juli 2005 03:30 schreef Schorpioen het volgende:Kortom, wat is de onderliggende beweegreden van de mensen die ons onophoudelijk op het gevaar van de NWO denken te moeten wijzen?

ehm .. bezorgdheid en plichtsgevoel ?
quote:
is het niet enorm naief om te denken dat je daar als individu enige invloed op hebt?
Het is naief om te denken dat je als 1 individu geen effect kan hebben.
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  zondag 31 juli 2005 @ 10:45:58 #10
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_29287631
Volgens mij is dit allang aan de gang, alleen niet helemaal op de manier waarop wij willen.
Misschien wordt de wereld over een tijdje wel geregeerd door moslimextremisten
Misschien is bush dalijk wel machthebber over de hele wereld
Misschien krijgen we weer een koude oorlog als rusland zich ermee komt bemoeien of china / japan.

Zo veel mogelijkheden, maar wat kun je er tegen doen als individu, of zelfs als land?
Vrij weinig volgens mij.
It's meant to be ...
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_29288735
quote:
Op zondag 31 juli 2005 03:30 schreef Schorpioen het volgende:
Er zijn ontzettend veel topics over de zgn New World Order, de nieuwe wereld orde die op handen schijnt te zijn. Hieronder wordt van alles verstaan, van het controleren van de (digitale) datastroom dmv het koppelen van electronische gegevens, en de tapverplichting en bewaarplicht van internet- en telecomproviders (stuk voor stuk dingen die momenteel daadwerkelijk gebeuren) tot aan minder geloofwaardige dingen als het ontstaan van een nieuwe wereldregering en het bestaan van een overkoepelend plan waar reptillians en andere buitenaardsen een hoofdrol spelen.

De onderliggende toon van dergelijke berichten is vaak: "we moeten er wat aan doen voor het te laat is!!" Maar wat valt er eigenlijk tegen te doen? Als het echt een wereldwijde beweging is, in gang gezet door de echte powers that be, is het dan wel iets dat gestopt kan worden, of is dat een futiele actie? Stel dat er echt een NWO beweging gaande is, is dit dan iets waar we ons tegen kunnen verzetten? Is het tij nog te keren? En hoe dan? Of is het meer slechts een kwestie van weten wat er toch wel gaat gebeuren, en ons erop voorbereiden zodat de klap niet zo hard aankomt?

Kortom, wat is de onderliggende beweegreden van de mensen die ons onophoudelijk op het gevaar van de NWO denken te moeten wijzen? Is de NWO wel iets waar we ons tegen moeten verzetten, of is het niet meer dan paniekzaaien, mensen bang maken met dingen die toch niet tegen te houden zijn? Valt dit niet gewoon onder verwarring en angst zaaien, iets dat een evt NWO alleen maar ten goede zou komen? Als er echt een schaduwregering zou bestaan die in staat zou zijn om een NWO te stichten, dan zou die toch genoeg macht moeten hebben om evt tegenstanders in hun eigen voordeel te gebruiken.... is het niet enorm naief om te denken dat je daar als individu enige invloed op hebt?
kerel je vergeet nog 1 ding, hoe meer oorlog en chaos in de wereld hoe beter dat voor de wereld orde is. Eerst oorlog en chaos (misschien in scene gezet of bijde oorlogs partijen worden gespekt met wapens) en daarna paranoide volks controle(orde).

En wat kunnen we er persoonlijk tegen doen? Helemaal niks behalve vertrouwen op god en de bijbel, want het schijnt volgens de bijbel inderdaad dat de wereld orde aan de macht gaatkomen(is een gevolg van de evolutie), maar als je even verder leest dan kan je ook lezen dat wij*(de mensen zonder merkteken van het wilde beest(biochip)) worden verlost door jezus christus.

De nieuwe wereld orde is gerelateerd aan buitenaardsleven(god & satan).

Amen

[ Bericht 1% gewijzigd door JohnDope op 31-07-2005 11:59:56 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_29288769
quote:
Op zondag 31 juli 2005 10:45 schreef Metro2005 het volgende:
Volgens mij is dit allang aan de gang, alleen niet helemaal op de manier waarop wij willen.
Misschien wordt de wereld over een tijdje wel geregeerd door moslimextremisten
Misschien is bush dalijk wel machthebber over de hele wereld
Misschien krijgen we weer een koude oorlog als rusland zich ermee komt bemoeien of china / japan.

Zo veel mogelijkheden, maar wat kun je er tegen doen als individu, of zelfs als land?
Vrij weinig volgens mij.
It's meant to be ...
De supermacht zal sowieso in de vs blijven, sowieso al door hun politiek en microsoft(grote kans dat microsoft de ruggegraat is van de nieuwe wereld orde).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 31 juli 2005 @ 13:44:59 #13
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_29291411
quote:
Op zondag 31 juli 2005 11:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De supermacht zal sowieso in de vs blijven, sowieso al door hun politiek en microsoft(grote kans dat microsoft de ruggegraat is van de nieuwe wereld orde).

Dat MOET een geintje zijn!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_29291455
quote:
Op zondag 31 juli 2005 11:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]
maar als je even verder leest dan kan je ook lezen dat wij*(de mensen zonder merkteken van het wilde beest(biochip)) worden verlost door jezus christus.

Als er al een groep is waar we bang voor moeten zijn, dan is dat de steeds groter wordende groep mensen die zich krampachtig verzetten tegen technologische ontwikkeling, de meest wilde verhalen over reptielen verzinnen en de bijbel napluizen om verbanden te zoeken die er niet zijn.
  zondag 31 juli 2005 @ 13:48:55 #15
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29291541
quote:
Op zondag 31 juli 2005 13:44 schreef ChOas het volgende:

[..]

Ik denk eerder een gebrek aan inzicht in de "oude" orde.
Vampire Romance O+
pi_29292340
quote:
Op zondag 31 juli 2005 13:44 schreef ChOas het volgende:

[..]

Nouja kijk stel dat die wereld orde er is.... dan moeten ze toch een krachtige techologische ruggegraat hebben en aangezien er wereldwijd superveel met microsoftproducten wordt gewerkt heeft microsoft een grotemachtspositie.
pi_29292382
quote:
Op zondag 31 juli 2005 13:45 schreef spinor het volgende:

[..]

Als er al een groep is waar we bang voor moeten zijn, dan is dat de steeds groter wordende groep mensen die zich krampachtig verzetten tegen technologische ontwikkeling, de meest wilde verhalen over reptielen verzinnen en de bijbel napluizen om verbanden te zoeken die er niet zijn.
verzet tegen technologische ontwikkelingen is zonde van je energie.
pi_29292461
Het zijn de mensen zelf die de NWO hun macht geven.

Als iedereen wakker zou worden.......... dan kunnen we dat stinkende zaakje morgen opruimen.

Terrorisme = angst = controle = Overheid bescherm ons!

Overheid: Wij bieden veiligheid; iedereen een RFID chip en een camera in je huis
  zondag 31 juli 2005 @ 15:26:17 #19
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29294638
Zitten er ook nog goede kanten aan een NWO?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_29295415
quote:
Op zondag 31 juli 2005 15:26 schreef Hallulama het volgende:
Zitten er ook nog goede kanten aan een NWO?
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Zoals de zaken zich nu ontwikkelen is de NWO een resultaat en een voortbrengsel uit de Oude Wereld Orde. En aan de situatie te zien is dat niet veel soeps.

Je kunt een Nieuwe Wereld Orde dus ook omkeren en er iets ECHT nieuws van maken en dat positief doen.

Revolutionaire gedachte.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 31 juli 2005 @ 16:06:02 #21
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29295825
Ja, precies, veel zaken die ten goede van ons allen zouden kunnen komen kunnen nu niet worden doorgevoerd omdat zoiets centraal zou moeten geschieden, tegelijkertijd zou moeten worden ingevoerd, over de gehele wereld.
pi_29303501
Laatst hoorde ik iemand fluisteren dat mensen die waarschuwen voor de NWO goedbetaalde propagandisten voor de NWO zijn.
pi_29304518
quote:
Op zondag 31 juli 2005 20:44 schreef joshus_cat het volgende:
Laatst hoorde ik iemand fluisteren dat mensen die waarschuwen voor de NWO goedbetaalde propagandisten voor de NWO zijn.
Ik noem een David Icke!
  zondag 31 juli 2005 @ 21:19:20 #24
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_29304707
quote:
Op zondag 31 juli 2005 21:14 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Ik noem een David Icke!
Gelukkig kan David door de exploitatie van 'angsten' in een dikke auto rijden en in een vet huis zijn siliconen project neuken. Enig idee hoeveel die gozer verdiend aan zijn praktijken?
Free people own guns! Slaves do not!
pi_29306085
quote:
Op zondag 31 juli 2005 11:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan weten we iig vrij zeker dat er veel bugs in de NWO zitten.
pi_29307222
quote:
Op zondag 31 juli 2005 21:54 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dan weten we iig vrij zeker dat er veel bugs in de NWO zitten.
bugz zijn goed voor de economie, ze zijn ook niet gek bij M$
  zondag 31 juli 2005 @ 23:40:35 #27
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29310044
Als we het spelletje nou eens meespelen, en die NWO lekker laten komen, terwijl we gewoon onze ogen openhouden, zou dat niet prima werken?

Dan zeggen we gewoon tegen de regering: "Jongens, luister eens, die NWO he, daar hebben wij nog wel wat goede ideeën over, schrijft u even mee?"

Afzender: NWO Citizens Integration Front (NCIF)

Beat them at their own game, wees ze een stap voor, met andere woorden, laat al die conspiracies rusten, en zet je in voor een goede implementatie van de NWO.

We're not going WITH the flow, we're surfing ON the flow!

Oh, wat klinkt dat Engels toch altijd weer prachtig.

Een van de eerste agendapunten van het NCIF zal dan ook zijn: "One language for improved communications: English", en hoe we het daarna ook doen verder, slechter zal het in iedergeval nooit meer gaan.

Maar goed, zo bewandel je dus namens de NWO het pad richting vrede, terwijl anderen namens het NWO het pad richting controle bewandelen, echter, als wij nou eerder met ons pad klaar zijn, dan kunnen we tegen die anderen zeggen: "Dames, heren, bedankt, maar dat waar jullie nu mee bezig zijn is al niet meer nodig, het is inmiddels namelijk vrede."

Uitstekend, ik droom nog wel effe verder, morgen eens even ncif.org registreren
  zondag 31 juli 2005 @ 23:45:52 #28
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29310226
Son of a..., okay, deze stap waren zij voor: http://www.ncif.org/
pi_29310284
Jaja. If you can't beat them, join'em.

One reason why Conspiracy Theorists are idiots: you don't *need* a conspiracy, because people are quite willing to go along with terrible things carried out in a public manner. -- Darrell in bofh.general
  zondag 31 juli 2005 @ 23:51:28 #30
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29310433
Daarom, en ook omdat conspiracies de kritische mensch afleidt van dat wat werkelijk belangrijk is.
pi_29310615
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:40 schreef Hallulama het volgende:
Als we het spelletje nou eens meespelen, en die NWO lekker laten komen, terwijl we gewoon onze ogen openhouden, zou dat niet prima werken?
Ik denk het wel.
Sowieso denk ik dat we weinig andere keus hebben, en eigenlijk vind ik het wel prima. Laat die NWO maar komen, ik ben er wel klaar voor hoor! Ik zal toch wel altijd een onafhankelijke individualist blijven.
pi_29310682
Als er een beetje goed te verdienen valt aan die NWO, dan ben ik er wel voor te porren hoor. En dan wil ik zelfs wel met vieze oude mannetjes een malle handdruk uitwisselen terwijl ik een trechter op m'n kop heb
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2005 @ 00:02:57 #33
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_29310784
quote:
Op zondag 31 juli 2005 03:30 schreef Schorpioen het volgende:

Kortom, wat is de onderliggende beweegreden van de mensen die ons onophoudelijk op het gevaar van de NWO denken te moeten wijzen?
De NWO is niks anders dan herstel van de oude. Terug naar de situatie dat een kleine onschendbare elite totale controle had over de massa.

De meeste mensen " die ons onophoudelijk op het gevaar van de NWO denken te moeten wijzen" willen denk ik alleen maar een bewustwordingsproces op gang brengen. Een appel doen op de massa om de ogen open te doen en volwassen te worden. De massa's onwetendheid en onverschilligheid bepaalt namelijk het lot van ons allemaal. Als individu kun je nu eenmaal weinig.

Of de strijd voor herstel (NWO) in feite al is beslist kan niemand zeggen denk ik. Maar waarschijnlijk de uitkomst wel.

"Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens."
pi_29310894
NWO klinkt wel mooi, maar wat is in godsnaam de oude wereld orde, er is nog nooit orde in de wereld geweest in de geschiedenis. Orde heb je pas wanneer je totaal controle over het volk hebt.

Zullen we het vanaf nu gewoon EWO eerste Wereld Orde of WereldOrde noemen.
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2005 @ 00:09:03 #35
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_29310938
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:07 schreef JohnDope het volgende:
NWO klinkt wel mooi, maar wat is in godsnaam de oude wereld orde, er is nog nooit orde in de wereld geweest in de geschiedenis.

Zullen we het vanaf nu gewoon EWO eerste Wereld Orde of WereldOrde noemen.
De oude wereldorde was de onschendbaarheid van de elite (koningen en priesterklasse)
pi_29310980
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:09 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

De oude wereldorde was de onschendbaarheid van de elite (koningen en priesterklasse)
Ik kan geen orde constateren. het is tot nu toe 1 groot zooitje geweest. Orde heb je pas wanneer je misdadigers kan oppakken wanneer de misdadiger alleen de criminaliteit in zijn hoofd heeft, alleen nog niet gepleegd heeft.

!totale_controle != orde;
  maandag 1 augustus 2005 @ 00:11:28 #37
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29311005
Kijk, dit is wat ik bedoel:

Als we telkens achter de feiten aan blijven lopen, dan doen we eigenlijk niets anders dan achter de NWO aan rennen, in de hoop dat we ze ooit kunnen inhalen en kunnen laten struikelen, en de vraag is dus of dat werkt.

De tweede grafiek laat een "eigen pad" zien, al dan niet via integratie (of noem het infiltratie, dat klinkt spannender) in de NWO, waardoor we ze mee in onze richting trekken om er zo voor te zorgen dat zij hun doel nooit bereiken, en wij wel, waarna ze kunnen ophouden met hun spelletjes.
pi_29311044
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:11 schreef Hallulama het volgende:

[afbeelding]

Als we telkens achter de feiten aan blijven lopen, dan doen we eigenlijk niets anders dan achter de NWO aan rennen, in de hoop dat we ze ooit kunnen inhalen en kunnen laten struikelen, en de vraag is dus of dat werkt.

De tweede grafiek laat een "eigen pad" zien, al dan niet via integratie (of noem het infiltratie, dat klinkt spannender) in de NWO, waardoor we ze mee in onze richting trekken om er zo voor te zorgen dat zij hun doel nooit bereiken, en wij wel, waarna ze kunnen ophouden met hun spelletjes.
als je de bijbel er op na leest is er geen ontkomen aan de EWO. FF de barre jaren uitzitten en de verlossing is nabij
pi_29311122
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:11 schreef Hallulama het volgende:
The first rule of the NWO is you don't talk about the NWO.
pi_29311141
quote:
Op zondag 31 juli 2005 11:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

kerel je vergeet nog 1 ding, hoe meer oorlog en chaos in de wereld hoe beter dat voor de wereld orde is. Eerst oorlog en chaos (misschien in scene gezet of bijde oorlogs partijen worden gespekt met wapens) en daarna paranoide volks controle(orde).

En wat kunnen we er persoonlijk tegen doen? Helemaal niks behalve vertrouwen op god en de bijbel, want het schijnt volgens de bijbel inderdaad dat de wereld orde aan de macht gaatkomen(is een gevolg van de evolutie), maar als je even verder leest dan kan je ook lezen dat wij*(de mensen zonder merkteken van het wilde beest(biochip)) worden verlost door jezus christus.

Amen
Het fictieve persoon dat voor het grootste gedeelte een antropomorf is van de zon en vrijwel een exacte kloon is van 16 andere gekruisigde verlossers(waar jij vast nog nooit van gehoord hebt omdat je niet verder leest dan de bijbel) zal ons niet gaan verlossen. Religies verbergen waarheid en alleen de waarheid zal ons verlossen.
pi_29311171
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik kan geen orde constateren. het is tot nu toe 1 groot zooitje geweest. Orde heb je pas wanneer je misdadigers kan oppakken wanneer de misdadiger alleen de criminaliteit in zijn hoofd heeft, alleen nog niet gepleegd heeft.

!totale_controle != orde;
Echte orde heb je pas wanneer de misdadiger geen reden heeft voor misdaad omdat de hebzucht en negatieve instelling niet langer een voorbeelden zijn die de zogenaamde wereldleiders tentoon spreiden om vervolgens een andere groep als zondebok te torpederen. En als die andere groep de noodzaak niet ziet om als zondebok te fungeren en zich niet langer laat uitdagen tot dualiteit waardoor bijvoorbeels terrorisme al geen voedingsbodem meer krijgt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 1 augustus 2005 @ 00:17:09 #42
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29311175
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:15 schreef joshus_cat het volgende:

The first rule of the NWO is you don't talk about the NWO.
Uitstekend, we gaan er voor, maar nu even niet, ik ga nu mooi naar m'n nest

(en ZO gaat de maatschappij nou naar de klote, omdat mensen liever naar hun NEST gaan)

pi_29311178
ik denk dat de EWO mensen als ik vreest. Ik werk erg vaak met getallen en als ik een getal moet nemen is het altijd een 7 of 777 of iets met 7
De 6 vind ik zo'n smerig getal ( de 9 gebruik ik ook nooit maar de 6 is erger als ik moet kiezen)
  maandag 1 augustus 2005 @ 00:19:52 #44
6941 APK
Factual, I think.
pi_29311246
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:16 schreef ELblack het volgende:

[..]

Het fictieve persoon dat voor het grootste gedeelte een antropomorf is van de zon en vrijwel een exacte kloon is van 16 andere gekruisigde verlossers(waar jij vast nog nooit van gehoord hebt omdat je niet verder leest dan de bijbel) zal ons niet gaan verlossen. Religies verbergen waarheid en alleen de waarheid zal ons verlossen.
Euh, right.

Enlighten us.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 1 augustus 2005 @ 00:20:51 #45
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29311270
Overigens, die grafiek is dus precies wat men in de wereld van spiritualiteit probeert duidelijk te maken he, gebruik je energie niet om negatieve zaken te volgen, te bekritiseren, of te analyseren, nee, gebruik je energie om positieve zaken te bewerkstelligen, dan verdwijnen die negatieve zaken vanzelf.

Daarom nogmaals:

pi_29311306
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Echte orde heb je pas wanneer de misdadiger geen reden heeft voor misdaad omdat de hebzucht en negatieve instelling niet langer een voorbeelden zijn die de zogenaamde wereldleiders tentoon spreiden om vervolgens een andere groep als zondebok te torpederen. En als die andere groep de noodzaak niet ziet om als zondebok te fungeren en zich niet langer laat uitdagen tot dualiteit waardoor bijvoorbeels terrorisme al geen voedingsbodem meer krijgt.
Je zal altijd fouten hebben. God heeft immers ook fouten gemaakt, zo heb je ook onder andere homofielen en andere gehandicapten die op aarde geboren worden.

Dus zal je ook niet iedereen onder controle hebben en wanneer je niet iedereen onder controle hebt en diegenes gedachten neigt naar criminele neigingen dan moet je hem oppakken en dan heb je toch wereld orde.
pi_29311313
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:20 schreef Hallulama het volgende:
Overigens, die grafiek is dus precies wat men in de wereld van spiritualiteit probeert duidelijk te maken he, gebruik je energie niet om negatieve zaken te volgen, te bekritiseren, of te analyseren, nee, gebruik je energie om positieve zaken te bewerkstelligen, dan verdwijnen die negatieve zaken vanzelf.

Daarom nogmaals:

[afbeelding]

Waar lullen we hier dan over ?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29311317
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:19 schreef APK het volgende:

Enlighten us.
Doe maar niet . Wij van de Nieuwe NWO vinden dat Geen Goed Plan.

Tenslotte moeten ook wij onze scapegoats hebben.
  maandag 1 augustus 2005 @ 00:23:35 #49
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29311346
quote:
Op zondag 31 juli 2005 20:44 schreef joshus_cat het volgende:
in dat geval wil ik mijn achterstallig loon graag uitbetaald zien
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_29311434
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:23 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

in dat geval wil ik mijn achterstallig loon graag uitbetaald zien
Dan heb idd behoorlijk wat tegoed.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')