abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29285583
Er zijn ontzettend veel topics over de zgn New World Order, de nieuwe wereld orde die op handen schijnt te zijn. Hieronder wordt van alles verstaan, van het controleren van de (digitale) datastroom dmv het koppelen van electronische gegevens, en de tapverplichting en bewaarplicht van internet- en telecomproviders (stuk voor stuk dingen die momenteel daadwerkelijk gebeuren) tot aan minder geloofwaardige dingen als het ontstaan van een nieuwe wereldregering en het bestaan van een overkoepelend plan waar reptillians en andere buitenaardsen een hoofdrol spelen.

De onderliggende toon van dergelijke berichten is vaak: "we moeten er wat aan doen voor het te laat is!!" Maar wat valt er eigenlijk tegen te doen? Als het echt een wereldwijde beweging is, in gang gezet door de echte powers that be, is het dan wel iets dat gestopt kan worden, of is dat een futiele actie? Stel dat er echt een NWO beweging gaande is, is dit dan iets waar we ons tegen kunnen verzetten? Is het tij nog te keren? En hoe dan? Of is het meer slechts een kwestie van weten wat er toch wel gaat gebeuren, en ons erop voorbereiden zodat de klap niet zo hard aankomt?

Kortom, wat is de onderliggende beweegreden van de mensen die ons onophoudelijk op het gevaar van de NWO denken te moeten wijzen? Is de NWO wel iets waar we ons tegen moeten verzetten, of is het niet meer dan paniekzaaien, mensen bang maken met dingen die toch niet tegen te houden zijn? Valt dit niet gewoon onder verwarring en angst zaaien, iets dat een evt NWO alleen maar ten goede zou komen? Als er echt een schaduwregering zou bestaan die in staat zou zijn om een NWO te stichten, dan zou die toch genoeg macht moeten hebben om evt tegenstanders in hun eigen voordeel te gebruiken.... is het niet enorm naief om te denken dat je daar als individu enige invloed op hebt?
Unox, the worst operating system.
pi_29285837
FYI waar denk je dat we al in leven?
Free people own guns! Slaves do not!
  zondag 31 juli 2005 @ 04:05:04 #3
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29285854
nou het is echt zwaar simpel om er wat tegen te doen , maar moeilijk om mensen die schakel om te laten zetten om het te doen want het is een behoorlijk radicale verandering

allemaal stoppen met het mechanisme , de fabriek die de maatschappij in stand houd , en eten gaat verbouwen zelf op het land met zn allen , eten verbouwen om te leven ipv om geld te verdienen
luxe is een overbodige ziekte , en zou afgezworden moeten worden want het is nu de keuze tussen korte maar dodelijke luxe en geld
of langdurig harmonisch bestaan met de bal waar we op wonen.

zou simpel kunnen zijn , maar een radicale verandering.
zoals ik al zei
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 31 juli 2005 @ 04:07:53 #4
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29285872
quote:
Op zondag 31 juli 2005 04:02 schreef Vampier het volgende:
FYI waar denk je dat we al in leven?
en hier iets wat ik anders geformuleerd ook had gezegd , maar toch een wat meer constructievere post bedacht

in mijn woorden was dit geweest :

we zitten al in deze nieuwe orde , want kijk om ge heen en ziet er is niks dan wat het was
het is een elitaire verandering , een ge-alterde orde
dan kan men zeggen , er is altijd wel iets dat veranderd
maar dit is een globale verandering
een nieuwe wereld orde.
  zondag 31 juli 2005 @ 04:16:10 #5
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_29285940
De NWO hmm..wat zal k ervan zeggen. Er zal wel zoiets zijn jah, aangezien er op internet en in de normale wereld ook allerlei groeperingen danwel klein/groot min of meer de touwtjes in handen willen hebben. Om dan te denken aan een alles omvattende groepering die alles voor ons regelt: jah daar kan ik wel inkomen.

Persoonlijk houd ik niet zo van dit soort groepjes..dan ben ik eerder voorstander van een vrije wereld orde waar het enigsinds mogelijk is om geld tot een minimum te beperken danwel te doen laten verdwijnen. Het is een beetje moeilijk om naar zoiets toe te werken als de wereld al zover verwijdert is van dit maar toch zeker de moeite waard. Om dan alleen al degene op hun bek te zien vallen die dit totaal niet verwachten. Ik houd wel van shockeren JAH!

Persoonlijk ben ik dus geen voorstander van de NWO maar een voorstander van de vrije wereld orde..hoe deze eruit zou moeten zien..misschien wel wat vriendelijker als het nu is..

Maar heb ik nu gereageerd op je post schorpioen ik had helemaal niks gequoted..??
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 31 juli 2005 @ 04:21:57 #6
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29285987
even voor de duidelijkheid , als milde reactie op displission
NWO is geen groepering
het is letterlijk te nemen , een nieuwe wereld orde , een nieuwe macht die een bepaalde orde brengt
(in mijn ogen is Orde een behoorlijk negatief woord , het is bindend , beperkend , waar Chaos , als de extreme anderre kant , roekeloos is trouwens , duidelijk makend dat ik niet een keuze maak maar een mening geef heh

iig terug ontopic , NWO is geen groepering.
(op een wrestle federation na dan)
  zondag 31 juli 2005 @ 04:31:02 #7
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_29286079
Thx for pressing the issue BG. Wat weet ik ervan..??
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 31 juli 2005 @ 05:07:52 #8
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29286403
hoor steeds vaker mensen op de fp roepen JA HET ZIJN DE MENSE VAN DE NWO , GEHEIMEH ORGANISATZIE!

vandaar dat ik het even zo snel mogelijk wil toelichten.
  zondag 31 juli 2005 @ 06:27:03 #9
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29286734
quote:
Op zondag 31 juli 2005 03:30 schreef Schorpioen het volgende:Kortom, wat is de onderliggende beweegreden van de mensen die ons onophoudelijk op het gevaar van de NWO denken te moeten wijzen?

ehm .. bezorgdheid en plichtsgevoel ?
quote:
is het niet enorm naief om te denken dat je daar als individu enige invloed op hebt?
Het is naief om te denken dat je als 1 individu geen effect kan hebben.
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  zondag 31 juli 2005 @ 10:45:58 #10
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_29287631
Volgens mij is dit allang aan de gang, alleen niet helemaal op de manier waarop wij willen.
Misschien wordt de wereld over een tijdje wel geregeerd door moslimextremisten
Misschien is bush dalijk wel machthebber over de hele wereld
Misschien krijgen we weer een koude oorlog als rusland zich ermee komt bemoeien of china / japan.

Zo veel mogelijkheden, maar wat kun je er tegen doen als individu, of zelfs als land?
Vrij weinig volgens mij.
It's meant to be ...
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_29288735
quote:
Op zondag 31 juli 2005 03:30 schreef Schorpioen het volgende:
Er zijn ontzettend veel topics over de zgn New World Order, de nieuwe wereld orde die op handen schijnt te zijn. Hieronder wordt van alles verstaan, van het controleren van de (digitale) datastroom dmv het koppelen van electronische gegevens, en de tapverplichting en bewaarplicht van internet- en telecomproviders (stuk voor stuk dingen die momenteel daadwerkelijk gebeuren) tot aan minder geloofwaardige dingen als het ontstaan van een nieuwe wereldregering en het bestaan van een overkoepelend plan waar reptillians en andere buitenaardsen een hoofdrol spelen.

De onderliggende toon van dergelijke berichten is vaak: "we moeten er wat aan doen voor het te laat is!!" Maar wat valt er eigenlijk tegen te doen? Als het echt een wereldwijde beweging is, in gang gezet door de echte powers that be, is het dan wel iets dat gestopt kan worden, of is dat een futiele actie? Stel dat er echt een NWO beweging gaande is, is dit dan iets waar we ons tegen kunnen verzetten? Is het tij nog te keren? En hoe dan? Of is het meer slechts een kwestie van weten wat er toch wel gaat gebeuren, en ons erop voorbereiden zodat de klap niet zo hard aankomt?

Kortom, wat is de onderliggende beweegreden van de mensen die ons onophoudelijk op het gevaar van de NWO denken te moeten wijzen? Is de NWO wel iets waar we ons tegen moeten verzetten, of is het niet meer dan paniekzaaien, mensen bang maken met dingen die toch niet tegen te houden zijn? Valt dit niet gewoon onder verwarring en angst zaaien, iets dat een evt NWO alleen maar ten goede zou komen? Als er echt een schaduwregering zou bestaan die in staat zou zijn om een NWO te stichten, dan zou die toch genoeg macht moeten hebben om evt tegenstanders in hun eigen voordeel te gebruiken.... is het niet enorm naief om te denken dat je daar als individu enige invloed op hebt?
kerel je vergeet nog 1 ding, hoe meer oorlog en chaos in de wereld hoe beter dat voor de wereld orde is. Eerst oorlog en chaos (misschien in scene gezet of bijde oorlogs partijen worden gespekt met wapens) en daarna paranoide volks controle(orde).

En wat kunnen we er persoonlijk tegen doen? Helemaal niks behalve vertrouwen op god en de bijbel, want het schijnt volgens de bijbel inderdaad dat de wereld orde aan de macht gaatkomen(is een gevolg van de evolutie), maar als je even verder leest dan kan je ook lezen dat wij*(de mensen zonder merkteken van het wilde beest(biochip)) worden verlost door jezus christus.

De nieuwe wereld orde is gerelateerd aan buitenaardsleven(god & satan).

Amen

[ Bericht 1% gewijzigd door JohnDope op 31-07-2005 11:59:56 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_29288769
quote:
Op zondag 31 juli 2005 10:45 schreef Metro2005 het volgende:
Volgens mij is dit allang aan de gang, alleen niet helemaal op de manier waarop wij willen.
Misschien wordt de wereld over een tijdje wel geregeerd door moslimextremisten
Misschien is bush dalijk wel machthebber over de hele wereld
Misschien krijgen we weer een koude oorlog als rusland zich ermee komt bemoeien of china / japan.

Zo veel mogelijkheden, maar wat kun je er tegen doen als individu, of zelfs als land?
Vrij weinig volgens mij.
It's meant to be ...
De supermacht zal sowieso in de vs blijven, sowieso al door hun politiek en microsoft(grote kans dat microsoft de ruggegraat is van de nieuwe wereld orde).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 31 juli 2005 @ 13:44:59 #13
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_29291411
quote:
Op zondag 31 juli 2005 11:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De supermacht zal sowieso in de vs blijven, sowieso al door hun politiek en microsoft(grote kans dat microsoft de ruggegraat is van de nieuwe wereld orde).

Dat MOET een geintje zijn!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_29291455
quote:
Op zondag 31 juli 2005 11:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]
maar als je even verder leest dan kan je ook lezen dat wij*(de mensen zonder merkteken van het wilde beest(biochip)) worden verlost door jezus christus.

De nieuwe wereld orde is gerelateerd aan buitenaardsleven(god & satan).

Als er al een groep is waar we bang voor moeten zijn, dan is dat de steeds groter wordende groep mensen die zich krampachtig verzetten tegen technologische ontwikkeling, de meest wilde verhalen over reptielen verzinnen en de bijbel napluizen om verbanden te zoeken die er niet zijn.
  zondag 31 juli 2005 @ 13:48:55 #15
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29291541
quote:
Op zondag 31 juli 2005 13:44 schreef ChOas het volgende:

[..]

Ik denk eerder een gebrek aan inzicht in de "oude" orde.
Vampire Romance O+
pi_29292340
quote:
Op zondag 31 juli 2005 13:44 schreef ChOas het volgende:

[..]

Nouja kijk stel dat die wereld orde er is.... dan moeten ze toch een krachtige techologische ruggegraat hebben en aangezien er wereldwijd superveel met microsoftproducten wordt gewerkt heeft microsoft een grotemachtspositie.
pi_29292382
quote:
Op zondag 31 juli 2005 13:45 schreef spinor het volgende:

[..]

Als er al een groep is waar we bang voor moeten zijn, dan is dat de steeds groter wordende groep mensen die zich krampachtig verzetten tegen technologische ontwikkeling, de meest wilde verhalen over reptielen verzinnen en de bijbel napluizen om verbanden te zoeken die er niet zijn.
verzet tegen technologische ontwikkelingen is zonde van je energie.
pi_29292461
Het zijn de mensen zelf die de NWO hun macht geven.

Als iedereen wakker zou worden.......... dan kunnen we dat stinkende zaakje morgen opruimen.

Terrorisme = angst = controle = Overheid bescherm ons!

Overheid: Wij bieden veiligheid; iedereen een RFID chip en een camera in je huis
  zondag 31 juli 2005 @ 15:26:17 #19
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29294638
Zitten er ook nog goede kanten aan een NWO?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_29295415
quote:
Op zondag 31 juli 2005 15:26 schreef Hallulama het volgende:
Zitten er ook nog goede kanten aan een NWO?
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Zoals de zaken zich nu ontwikkelen is de NWO een resultaat en een voortbrengsel uit de Oude Wereld Orde. En aan de situatie te zien is dat niet veel soeps.

Je kunt een Nieuwe Wereld Orde dus ook omkeren en er iets ECHT nieuws van maken en dat positief doen.

Revolutionaire gedachte.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 31 juli 2005 @ 16:06:02 #21
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29295825
Ja, precies, veel zaken die ten goede van ons allen zouden kunnen komen kunnen nu niet worden doorgevoerd omdat zoiets centraal zou moeten geschieden, tegelijkertijd zou moeten worden ingevoerd, over de gehele wereld.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_29303501
Laatst hoorde ik iemand fluisteren dat mensen die waarschuwen voor de NWO goedbetaalde propagandisten voor de NWO zijn.
pi_29304518
quote:
Op zondag 31 juli 2005 20:44 schreef joshus_cat het volgende:
Laatst hoorde ik iemand fluisteren dat mensen die waarschuwen voor de NWO goedbetaalde propagandisten voor de NWO zijn.
Ik noem een David Icke!
Unox, the worst operating system.
  zondag 31 juli 2005 @ 21:19:20 #24
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_29304707
quote:
Op zondag 31 juli 2005 21:14 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Ik noem een David Icke!
Gelukkig kan David door de exploitatie van 'angsten' in een dikke auto rijden en in een vet huis zijn siliconen project neuken. Enig idee hoeveel die gozer verdiend aan zijn praktijken?
Free people own guns! Slaves do not!
pi_29306085
quote:
Op zondag 31 juli 2005 11:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan weten we iig vrij zeker dat er veel bugs in de NWO zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')