Waar wilt U foto's van hebben?quote:Op zondag 31 juli 2005 01:50 schreef SpanCo het volgende:
Ik heb van alle spullen foto's gemaakt, maar om deze allemaal te gaan resizen, uploaden en linken naar dit topic leek mij een beetje teveel werk. Dus... als je ergens interesse in hebt, vraag om de foto's en ze liggen zo snel mogelijk in je Inbox.
U heeft mail.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:09 schreef Furious het volgende:
Wil je een foto maken van de ATX kast die voor zowel Midi als Desktop gebruik geschikt is?
PCquote:Op zondag 31 juli 2005 15:00 schreef Zweefvliegje het volgende:
Kingston DIMM SDRAM 256MB (Incl. originel verpakking en garantiebewijs) 30 <--
Euhh, ik heb hier niet zoveel verstand van... is dit voor in een pc of laptop?
Je hebt mail.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:03 schreef master_X het volgende:
- CD-BOX Club Dance classics of the 90's (3 CD) 5
- Various Thunderdome 2003 II (Nieuw) 10
samem 12 euro inc verzenkosten mail me op driven_not_fast at hotmail dot com
Hoe lang is even? ben volgende week op vakantiequote:Op zondag 31 juli 2005 21:31 schreef SpanCo het volgende:
Zou je het heel erg vinden om nog even te wachten? Want anders moet ik totdat ik m'n nieuwe pc binnen heb continu op die van m'n pa werken (3 trappen naar beneden). Je bod staat in ieder geval genoteerd.
Ik vind altijd dat als het om dit soort spullen gaat je niet zoveel hebt aan van die kleine brakke foto's van webwinkels. Dus zodoendequote:Op zondag 31 juli 2005 21:10 schreef MewBie het volgende:
Je overdreef iig niet toen je zei dat de pics groot zijn
Aanstaande zaterdagquote:Op zondag 31 juli 2005 21:34 schreef SpanCo het volgende:
Weet ik niet exact, maar wanneer volgende week ga je weg?
Noem maar iets waar je interesse in hebt en zodoende foto's van wilt zien.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:13 schreef cerror het volgende:
Foto's maken a.u.b.
Dit geldt nog steeds.quote:De richtprijzen staan er dus echt alleen maar omdat het moet Dus roep maar wat en we komen er vast wel uit, maar blijf wel een beetje redelijk.
Hij heeft overal foto's van staat toch in de OP, maar omdat het er zoveel en ze zo groot zijn mailt hij je de foto's van het desbetreffende product als je interresse hebtquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:25 schreef Hanneke1983 het volgende:
foto's van alles is wel welkom voor de geïnteresseerden, veel werk, maar je krijgt er wel wat voor terug...kopers
Ik weet dat ik wellicht meer kopers zou kunnen verwachten als ik overal foto's van zou posten, maar aangezien je dan een OP van 6 pagina's zou krijgen denk ik dat dat aan de andere kant ook weer mensen af zal schrikken die niet eens de moeite zullen nemen om de hele OP door te lezen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:25 schreef Hanneke1983 het volgende:
foto's van alles is wel welkom voor de geïnteresseerden, veel werk, maar je krijgt er wel wat voor terug...kopers
Enige interesse van jou kant of blijft het bij een [GRATIS] tip?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:25 schreef Hanneke1983 het volgende:
Zou deze der ook nog bij kunnen -Real Hardcore 5quote:Op zondag 31 juli 2005 16:03 schreef master_X het volgende:
samem 12 euro inc verzenkosten mail me op driven_not_fast at hotmail dot com
die eheim, hoeveel mm slangaansluitingen en l/uur? en die evo 360, is dat de radiator of alleen de grill? als ie de rad is dan bied ik er 20e voor.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:50 schreef SpanCo het volgende:
Watercooling
- AquaComputer EVO 360 20 ?
- AquaComputer EVO 360 Alu Grill
- Eheim 12505 ?
- 12x Slangklemmen (Diameter 9,5-12mm) 4
Je zou me toch eens moeten wijzen op de winkels waar jij je spullen kooptquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:08 schreef Ubeydullah het volgende:
die eheim, hoeveel mm slangaansluitingen en l/uur? en die evo 360, is dat de radiator of alleen de grill? als ie de rad is dan bied ik er 20e voor.
Allereerst heb ik vandaag informatie ingewonnen over het versturen de cd's. Ze adviseerde mij op het Postkantoor te proberen of alles in een "bubbeltjes" envelop past. Dit zou bij een gewicht tot 500 gram neerkomen op 2,25 (+ 0,75).quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:34 schreef master_X het volgende:
Zou deze der ook nog bij kunnen -Real Hardcore 5
en voor de prijs van 15 Euro Incl
Dit geldt nog steeds.quote:De richtprijzen staan er dus echt alleen maar omdat het moet Dus roep maar wat en we komen er vast wel uit, maar blijf wel een beetje redelijk.
hoeveel wil je voor die radiator? 40euro is goed?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:17 schreef SpanCo het volgende:
[..]
Je zou me toch eens moeten wijzen op de winkels waar jij je spullen koopt, ik zei dan wel het hoeft allemaal geen kapitalen op te brengen, maar dit is ook een beetje overdreven.
Info
Eheim 1250 Centrifugal pump
Pump output 1200 l/h
Delivery head 2,00 m/wat.col.
Power consumption 28 W
Hose connection (suction side) Ø17mm (3/4")
Hose connection (pressure side) Ø13mm (1/2")
Dimensions: lenght x width x height 180 x 95 x 120
Het gaat hier dus om de op een na krachtigste pomp uit deze serie. De Eheim 1250 kost nieuw in de winkel op dit moment zo'n 70 Euro.
AquaComputer EVO 360Dimensions: 403 x 130 x 51mm (L x W x H)
Pipes: Copper with threaded ends 1/4" BSP (G1/4)
Casing: Galvanized steel, powder coated
Mounting: Pre- threaded M3 screws for fans & grills
Dit betreft een radiator met plaats voor 3 120mm fans, welke allen op lage snelheden kunnen draaien gezien het grote (passieve) koeloppervlak van de radiator zelf. De AquaComputer EVO 360 kost nieuw in de winkel op dit moment tussen de 70 en 80 Euro
AquaComputer EVO 360 Grill
In verschillende Web-Shops te koop voor pak 'm beet 20 Euro
Die combinatie sets van logitech heb je vanaf 34 euro voor een hele simpele tot ruim 200 euroquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:27 schreef SpanCo het volgende:
Ik weet niet wat ze tegenwoordig kosten, wel dat ik er anderhalf jaar gelden 105 Euro voor heb betaald. De aankoopbon, handleiding en batteijen zijn aanwezig. Doe maar een bod.
Ik heb nog niks gehoord, zal morgen maar eens bellen. 'll keep you posted.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:50 schreef MewBie het volgende:
Maar gaat het je lukken denk je met het geheugen? voor vrijdag?
Ik kan eventueel ook ruilen voor een Single Sided Kingston Valueram 256MB
Het mobo waar ik het in wil pakt namelijk maximaal 128MB aan 1 side
En voor je eigen pc zal het niet veel uitmaken aangezien die een stuk nieuwer is als die van mij
Maar ik ga er dan wel op achteruit zie ik, van PC133 naar PC100
Allereerst heb ik vandaag informatie ingewonnen over het versturen de cd's. Ze adviseerde mij op het Postkantoor te proberen of alles in een "bubbeltjes" envelop past. Dit zou bij een gewicht tot 500 gram neerkomen op 2,25 (+ 0,75).quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:32 schreef master_X het volgende:
Had je al nageken wat het kost ongeveer ?
Zijn het toetsenbord en de muis nog in goede staat, gezien het al 1,5 jaar oud is? (eventueel een foto, zie msn adres in profiel)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:27 schreef SpanCo het volgende:
Ik weet niet wat ze tegenwoordig kosten, wel dat ik er anderhalf jaar gelden 105 Euro voor heb betaald. De aankoopbon, handleiding en batteijen zijn aanwezig. Doe maar een bod.
Als je nog interesse hebt, graag even mailen of hier posten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:38 schreef master_X het volgende:
Heey sorry voor de late reactie maar ik wil die cd`s wel kopen 16 euro incl.
-Real Hardcore 5
Check je mail.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:35 schreef flappiewappie het volgende:
foto van die kast?
- AquaComputer EVO 360 ¤60,- (ongebruikt)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:40 schreef radjatoe het volgende:
Wat kost dat waterkoelingsetje bijelkaar?? Ben lui, is dit geschikt voor een athlon xp ?
mn mail kan niet volquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:27 schreef SpanCo het volgende:
@ flappiewappie
Je mailbox zit vol.
@ JeffereyMartin
Het ging mij er ook alleen om een beeld te geven van de huidige winkelprijzen waar men dan (gezien de nieuwstaat) een bod op kon baseren, bijvoorbeeld 70% van de huidige winkelwaarde.
- AquaComputer EVO 360 ¤60,- (ongebruikt)
- AquaComputer EVO 360 Alu Grill ¤20,- (ongebruikt)
- Eheim 1250 ¤30,-
Mocht je ergens foto's van willen, mail me op het adres uit m'n profiel.
Foto's verkleind.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:33 schreef flappiewappie het volgende:
mn mail kan niet voliets kleinere foto proberne ofzo? alvast bedankt
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:23 schreef De_Hertog het volgende:
Kun je me foto's van die waterkoelset sturen?
Ook jij hebt nu als het goed is de foto's.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:44 schreef Ubeydullah het volgende:
80e voor alle waterkoeling bij elkaar???
@Ubeydullah De complete waterkoelingset is al verkocht, enkel vergeten hier op FOK! te vermelden.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:59 schreef RC2 het volgende:
Is die logitech wireless desktop er nog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |