Dan watquote:Op zondag 31 juli 2005 02:49 schreef SolidasRock het volgende:
wie nog 1 keer HOER zegt he....
Maak me niet kwaad, want ik heb weinig plaats om een lijk te verbergen,quote:Op zondag 31 juli 2005 02:49 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
of je gaat een boom knuffelen....of een hoogspanningskabel...
Dump je em toch gewoon achter in je tuin?quote:Op zondag 31 juli 2005 02:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maak me niet kwaad, want ik heb weinig plaats om een lijk te verbergen,
Weltrustenquote:Op zondag 31 juli 2005 02:56 schreef PrintScreen het volgende:
Mensen ik ben ervandoor
HeyFreak en SpeedyGJ trusten voor zometeen
Mazuru ook natuurlijk
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:56 schreef PrintScreen het volgende:
Mensen ik ben ervandoor
HeyFreak en SpeedyGJ trusten voor zometeen
Mazuru ook natuurlijk
dacht ik. mensen zoals jij zouden een fokverbod moeten krijgen. Kijk om speedy maak ik me geen zorgen aangezien hij mannen neukt en de kans op nakomelingen 0,0 is. Jij moet gewoon even je leidingen door laten knippen zodat de wereld na een paar jaar (of minder hopelijk) van jou verlost is.quote:
Ik heb een balkonquote:Op zondag 31 juli 2005 02:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dump je em toch gewoon achter in je tuin?
wat wil je doen, mij doodjanken? hou toch je bek, greppelkut...quote:Op zondag 31 juli 2005 02:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maak me niet kwaad, want ik heb weinig plaats om een lijk te verbergen,
Ik neuk iig geen mannenquote:Op zondag 31 juli 2005 02:57 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
dacht ik. mensen zoals jij zouden een fokverbod moeten krijgen. Kijk om speedy maak ik me geen zorgen aangezien hij mannen neukt en de kans op nakomelingen 0,0 is. Jij moet gewoon even je leidingen door laten knippen zodat de wereld na een paar jaar (of minder hopelijk) van jou verlost is.
Nou dan dump je em over het balkon heenquote:
Denk eens gauw na danquote:Op zondag 31 juli 2005 02:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
zover was ik nog niet met nadenken...![]()
Een ban aanvraag is snel gedaanquote:Op zondag 31 juli 2005 02:57 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
dacht ik. mensen zoals jij zouden een fokverbod moeten krijgen. Kijk om speedy maak ik me geen zorgen aangezien hij mannen neukt en de kans op nakomelingen 0,0 is. Jij moet gewoon even je leidingen door laten knippen zodat de wereld na een paar jaar (of minder hopelijk) van jou verlost is.
we kunnen enkel hopenquote:Op zondag 31 juli 2005 02:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Een ban aanvraag is snel gedaan
En met een beetje goeie wil krijg ik baarmoederkanker en sterf ik een pijnlijke dood zonder nageslacht.
nee, tis veel te laat om na te kunnen denkenquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:59 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
vrouwen met piemels zijn geen vrouwen...ik zeg het maar even...
Okequote:Op zondag 31 juli 2005 03:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
nee, tis veel te laat om na te kunnen denken. ennuh... ik ga ook maar slapen.
trusten allemaal
Ik heb een slechte reputatie, als er een mannelijk lijk onder mijn balkon ligt, dan staat binnen drie tellen de politie bij me binnen.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou dan dump je em over het balkon heen
jogyquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 03:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb een slechte reputatie, als er een mannelijk lijk onder mijn balkon ligt, dan staat binnen drie tellen de politie bij me binnen.
Toen ik me van mijn exen bevrijdde, deden ze dat in ieder geval wel![]()
We..............we?quote:
Ja, maar door wat wordt je hier doodgewenst?quote:Op zondag 31 juli 2005 03:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
jogy
In BeF is het dood
Hier word ik doodgewenst dus het verschil is bijna niet te zien
Hehehe, nee, eerder die van mijn benedenburenquote:Op zondag 31 juli 2005 03:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]omg
![]()
Nou 1 ding: het is mijn zorg gelukkig niet
Het wat is een user die k sowieso niet serieus neemquote:Op zondag 31 juli 2005 03:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar door wat wordt je hier doodgewenst?
Dat neem je toch niet serieus!!![]()
Dat zou volgens mij ook strafbaar zijn.quote:Op zondag 31 juli 2005 03:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het wat is een user die k sowieso niet serieus neem
En ik NEEM hem echt niet serieus
Het idee dat ik doorgezaagd ga worden door mijn connecties met hemquote:Op zondag 31 juli 2005 03:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou volgens mij ook strafbaar zijn.
Dat mag niet zomaar met mensen die niet toerekeningsvatbaar zijn![]()
Daarom, dus wat let jequote:Op zondag 31 juli 2005 03:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hehehe, nee, eerder die van mijn benedenburen![]()
OPGENEUKT DANquote:Op zondag 31 juli 2005 03:27 schreef Party_P het volgende:
IK BEN NOG NIET WEG HOOR. OWJA CAPSLOCK HE, KAN MIJ AAN ME REET ROESTEN
DUS IK ZEI DOEI
Nou ja zeg !!!quote:TS zei ooit eens het volgende....
Erg hequote:
Best wel.....quote:
Snap niet wat er mis is met DUD maar okequote:
Inderdaad !quote:Op zondag 31 juli 2005 04:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Snap niet wat er mis is met DUD maar oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |