Zo op het eerste gezicht niet, maar waar is ze gebleven?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:05 schreef Tokay het volgende:
Krijg je hier ook braakneigingen van, Scrut?
Braakneigingen is teveel gezegd maar ik vind dat wel een behoorlijk vervelend mensquote:Op zondag 31 juli 2005 00:30 schreef Tokay het volgende:
Ik zie dat tong het in het vorige topic op de valreep al had geraden, het is Jennifer Lopez.![]()
Sorry hoore ik ben ook maaar een normale userquote:Op zondag 31 juli 2005 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Braakneigingen is teveel gezegd maar ik vind dat wel een behoorlijk vervelend mens
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry hoore ik ben ook maaar een normale user
D'Angelo... lekker!quote:Op zondag 31 juli 2005 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou vooruit, is dit wat?
[afbeelding]
Sasha Baron Cohen, danwel zijn alter ego uit Kazachstan waarvan ik de naam niet weet.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal even een betere voor je zoeken.
How 'bout this fella?
[afbeelding]
He has many wife
Boratquote:Op zondag 31 juli 2005 01:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
Sasha Baron Cohen, danwel zijn alter ego uit Kazachstan waarvan ik de naam niet weet.
coool! jammer dat ik hier geen AT5 kan ontvangen.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Dries. Z'n reality-soap wordt herhaald op AT5
Ik geloof dat SBS 'm na de zomer gaat uitzenden. Vandaag zag ik Dries op een salontafel bij de kantine van een amateurvoetbalclub z'n optreden doen.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:18 schreef Lauzie het volgende:
[..]
coool! jammer dat ik hier geen AT5 kan ontvangen.![]()
Damn, die hadden we al eens gehadquote:Op zondag 31 juli 2005 01:52 schreef fotoloog het volgende:
Howard Melvin & the Blue Notes
Dat is het goede aan deze foto. Mevrouw is zeker géén rap-mevrouw en ze heeft vrijwel nooit "sexy shoes" aan. En dat is niet alleen omdat ze zo ongeveer 1,85 meter lang is.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:03 schreef Tokay het volgende:
Sexy shoes. En lange benen, zeg!
Is een rap-mevrouw zeker?
Venus iddquote:Op zondag 31 juli 2005 02:11 schreef Tokay het volgende:
Ach, dan moet het Venus zijn.
Dat meen je nietquote:Op zondag 31 juli 2005 18:49 schreef Modus het volgende:
Yes ma'am.
die sigaar?quote:
quote:
altijd hoorquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 19:11 schreef Bullpit het volgende:
[..]
altijd hoor, behalve 's ochtends en vaak overdag of s avonds
nederlandse comedy met carry tefsen, sjouke hooymaaier , john leddy en manfred de graafquote:
waar is tong als je hem nodig hebtquote:Op zondag 31 juli 2005 19:18 schreef Bullpit het volgende:
[..]
nederlandse comedy met carry tefsen, sjouke hooymaaier , john leddy en manfred de graaf![]()
Jij bent gek met je rare hintquote:
Ralph Fiennesquote:Op zondag 31 juli 2005 19:31 schreef Bullpit het volgende:
Ralph Fienes?
Heel goed gezien!quote:Op zondag 31 juli 2005 19:36 schreef twentemeisje het volgende:
Shania Twain?
huhquote:Op zondag 31 juli 2005 19:37 schreef twentemeisje het volgende:Ze lijkt zo ook wel een beetje op Taylor uit TB&TB...
... omdat je die mening niet deelt? Of omdat je niet wist dat TB&TB voor The Bold & The Beautiful staatquote:
het laatste , en daarom kan ik ook niet oordelen of ik die mening deelquote:Op zondag 31 juli 2005 19:43 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
... omdat je die mening niet deelt? Of omdat je niet wist dat TB&TB voor The Bold & The Beautiful staat
HINT: de foto is 30 jaar oud...quote:Op zondag 31 juli 2005 19:49 schreef Bullpit het volgende:
trouwens wel een stoere dame in je plaatje, komt me wel bekend voor
...voor wie dat nog niet had kunnen zien aan het lange haar met scheiding in het middenquote:
Had ook 28 jaar kunnen zijnquote:Op zondag 31 juli 2005 19:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
...voor wie dat nog niet had kunnen zien aan het lange haar met scheiding in het midden
En ik dacht dat ik 't er wel op kon wagen omdat ik je niet in dit topic zag reagerenquote:
Was niet mijn bedoeling om het voor je verpesten.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:39 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik 't er wel op kon wagen omdat ik je niet in dit topic zag reageren
Andy toch!
Het antwoord is uiteraard juist!
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:10 schreef Tokay het volgende:
Amerikaanse actrice?
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:44 schreef Tokay het volgende:
Amy Irving?
Of het is een maandagmorgen-foto. Hij is bassist met een erg herkenbaar geluid.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:11 schreef twentemeisje het volgende:
dan issie volgens mij niet zo happy met zijn beroepskeuze...
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:20 schreef pos het volgende:
geen mark king toch?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:41 schreef wyccie het volgende:
Ooooh, zie ik daar Ian Curtis, of lijkt dat alleen maar zo?
Peter Hook is goedquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:48 schreef wyccie het volgende:
Als het dezelfde was als in New Order dan is het Peter Hook (moest wel even zijn voornaam opzoeken, sorry), als het toen een andere bassist was, dan weet ik niet. Ik heb niet echt bijgehouden wie er wel mee zijn verhuisd naar New Order en of ondertussen de samenstelling veanderd is.
Die is ook alweer weg geloof ik.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:58 schreef wyccie het volgende:
Alleen Gillian is er dus bijgekomen?
Ik ken 'm alleen uit de media en daar komt ie altijd wel sympathiek over jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:59 schreef wyccie het volgende:
Die man lijkt op iemand die je gwoon kent. Zo'n buurman die altijd vriendelijk is.
Die gozer?! We hebben het hier wel over Mr. Sheffield uit The Nanny hoor!quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:29 schreef twentemeisje het volgende:
Is dat die gozer uit The Nanny?
Ik zap altijd verder als ik 'm zie omdat dat betekend dat ik elk moment kan worden geconfronteerd met die irritante stem van mevrouw Dresscher...quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:36 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die gozer?! We hebben het hier wel over Mr. Sheffield uit The Nanny hoor!![]()
Charles Shaughnessy, heet 'ie in het echt.
Terwijl het toch zo'n leuke serie is!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:37 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zap altijd verder als ik 'm zie omdat dat betekend dat ik elk moment kan worden geconfronteerd met die irritante stem van mevrouw Dresscher...![]()
Ja op zich wel, maar wordt wel een beetje (te) veel herhaald..... net als vele andere series trouwens.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Terwijl het toch zo'n leuke serie is!
Dank voor de tip !quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:02 schreef Z het volgende:
Een haast onuitputtelijke voorraad aan wetenschappers, en mooie verhalen over ze.
Nee, niet mijn genre.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:07 schreef Diaan73 het volgende:
Hey Tong! Er staat nog een plaatje open van Foto, maar jij hebt zeker ook geen idee...?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
Belinda Carlisle
Ja ja... mooie liedje he??quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft ze mooie... ehm liedjes he?!![]()
quote:
Leuk. Para ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en
ze bestaan nog, sterker nog, ze treden op 23 september a.s. zelfs op in Breda!
Was een beetje druk dit weekend.quote:
Maakt niet uit joh... wb!quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was een beetje druk dit weekend.
Je hebt mazzel... mijn geposte foto's staan er nogquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was een beetje druk dit weekend.
Hij leefde wel die snelle lifestyle. Mooie vrouwen, veel geld en veel publiciteit. Maar hij was een notoir onderwereldfiguur.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Acteur?
Die was niet zo'n prettyboy. Meneer stond bekend om zijn charme. Zijn nalatenis van aan de wereld bestaat nog steeds. De grootste poel van wansmaak en verderf op aarde.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:47 schreef Berkery het volgende:
De stichter van Las Vegas?
Moe Greene is niet zijn naam. Ook geen Hyman Roth of de Rosatobrothers.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:52 schreef Berkery het volgende:
In 'The Godfather' heet hij Moe Greene geloof ik
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:57 schreef Bullpit het volgende:
Bugsy siegel ?
Dat was een van zijn talenten. Meneer is begenadigd rapper en dichter. En een matig acteur.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
hmm weer een boef
Het is Tupac Shakur. Toen Andy nog een opstandige puber was, was zijn kamer een Tupactempelquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:08 schreef peaceman het volgende:
lijkt 2pac wel...
Really? Inderdaad shame on youquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is Tupac Shakur. Toen Andy nog een opstandige puber was, was zijn kamer een Tupactempel![]()
Andy kruipt in een hoekje.quote:
Kom er maar uit hoor, iedereen heeft zo zn jeugdzondes... alhoewel ik natuurlijk niet. :quote:
ik zeg niks....quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kom er maar uit hoor, iedereen heeft zo zn jeugdzondes... alhoewel ik natuurlijk niet. :![]()
Tja dat is ze.... inderdaad mooie vrouw.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Of is het Jenny Garth?
U kent mijn standaard reply.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja dat is ze.... inderdaad mooie vrouw.
Mijn favoriet was ze altijd... is ze nog altijd zo beeldschoon?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja dat is ze.... inderdaad mooie vrouw.
Damn gemist.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alicia zeker.... was gisteren nog op tv met Live8
jammer.... die andere foto is ze echt beeldschoon...quote:
Rust een vloek op mij en Alicia. Heb haar concert ook gemist. Ik had toen griep.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze speelde maar 1 liedje, dus het viel nog mee wat je gemist hebt....
Ow wat erg zeg... balen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Rust een vloek op mij en Alicia. Heb haar concert ook gemist. Ik had toen griep.![]()
steeltje noem je zo'n houtje.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:52 schreef tong80 het volgende:
Twin Peaks ze kon met haar tong een krul maken in het houtje dat er aan een kers zit.
Sherilyn Fenn idd.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:00 schreef Tokay het volgende:
Dat is Martin Lawrence. Geloof ik.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Lottie Hellingman?
En volgens mij doet ze ook de stem van Dora, maar dat weet ik niet zeker.... twijfel ik altijd over.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:05 schreef Tokay het volgende:
Diaan, die weet ik!
Lottie Hellingman!
Ik ben helemaal weg van haar stem, ze 'doet' ook Sandy van SpongeBob!
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:08 schreef Tokay het volgende:
Harrie van Raay toch?
Hoe kwam jij touwens op dat plaatje van Jort Kelder, mr_a?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is idd meneer verbaan.
Wou een wanstaltig figuur plaatsen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:26 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoe kwam jij touwens op dat plaatje van Jort Kelder, mr_a?
Door Harrie van Raay?
En omdat mevrouw Verbaan haar opgeblazen voorgevel haar Harries noemt?
Hoe gek kun je zijn....quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wou een wanstaltig figuur plaatsen.
Haar Harries?Wist ik niet.
Laat het JP maar niet horen, dan flipendo't hij zeker.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:27 schreef Tokay het volgende:
Ik vind Chris Burke een stuk aantrekkelijker dan Balkenende.
Wehehe.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Wou een wanstaltig figuur plaatsen.
Haar Harries?Wist ik niet.
Ik zag haar pas nog op tv en meen toen op haar voorhoofd een sticker gezien te hebben met buiten gebruik.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wehehe.
Ja, dat idiote mens noemt haar borsten 'Harries'.
Volgens mij hebben ze ook een hersenimplantatie bij haar verricht.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:34 schreef Diaan73 het volgende:
Rooney?
Dan is het goed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Zat je maar te plagen hoor Tokay.
Deels volg ik het.... moet welquote:
Om het goed te maken:quote:
Is dat Moffel?quote:
Wie ken jij niet van de kindertvseries?? hahaha Maar ja dat was idd Moffel. Van: ik koekeloer hier, ik koekeloer daar, ik koekeloer het hele jaarquote:
Nou, jij weet precies de juiste snaar te raken.... plííííínnnnggg!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Om het goed te maken:
[afbeelding]
Nee hoor ik zie haar nog on.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Post ik Tokay d'r hunk gaat ze off.![]()
Niet man!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Post ik Tokay d'r hunk gaat ze off.![]()
Volgens de berichten waarschijnlijk binnenkort weer single ook. Dus je maakt weer kans.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou, jij weet precies de juiste snaar te raken.... plííííínnnnggg!
Jude Law
Mannen ook altijd!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
Nee hoor ik zie haar nog on.
Sorry te vroeg geroepen.quote:
O, is dat zo?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens de berichten waarschijnlijk binnenkort weer single ook. Dus je maakt weer kans.
Hij is wel een notoire vreemdganger.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:50 schreef Tokay het volgende:
[..]
O, is dat zo?
Ik ga meteen echtscheiding aanvragen.![]()
Hehe da's cool, ik heb eindelijk een plaatje van foto goed geraden!quote:
Engelsman iddquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe da's cool, ik heb eindelijk een plaatje van foto goed geraden!
Als Faraday geen Fransman was, dan is hij zeker gewoon Brits? Vond het wel een mooie Franse naam eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |