de mail die je altijd krijgt als er een GP aanstaande is.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:35 schreef Arcee het volgende:
Wat voor mail ging dat nou over in 't vorige topic?
Hoe kan dat nou? Je opent nota bene altijd een topic.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:37 schreef JPM01 het volgende:
de mail die je altijd krijgt als er een GP aanstaande is.
door dat mailtje heb ik niet kunnen wisselen![]()
omdat ik zo druk met werk bezig ben nooit meer aangedacht![]()
ja, ik dacht er nog aan voordat ik naar m'n werk ging smiddags, en na afloop even naar de kroeg geweest en na 00:00 dacht ik shit weer vergeten team aan te passenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Je opent nota bene altijd een topic.
precies.quote:
Aha.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:51 schreef Undergod het volgende:
Met Renault + kimi heb je 408 puntjes
Ik ben geschoktquote:Op zondag 31 juli 2005 15:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Heb Kimi en Alonso in mijn manager..
ik loop weer in op jequote:Op zondag 31 juli 2005 16:08 schreef MrX1982 het volgende:
477 volgens http://5gtt.com/f1/punten.php
Wat weinig
Raikkonen met een gebruikte motor, misschien toch maar wisselenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:34 schreef HPoi het volgende:
GP van Turkije, wie heeft er oude of nw. motor??
Oude of nw. motor?
voor montoya met een nieuwe motorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Raikkonen met een gebruikte motor, misschien toch maar wisselen![]()
Je had dan beter Button kunnen doen. Ik heb zelf Alonso gewisseld voor Montoya.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:10 schreef Arcee het volgende:
Mijn ludieke Alonso eruit voor Michael Schumacher-wissel is voorlopig vooral ludiek.
Ja dat zijn niet de meest verstandige keuzesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:10 schreef Arcee het volgende:
Mijn ludieke Alonso eruit voor Michael Schumacher-wissel is voorlopig vooral ludiek.
Ik dacht 222, maar ik zal het nog eens gaan narekenen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:43 schreef JPM01 het volgende:
ik heb all mclaren team dus wat is mijn score??
ben een beetje lui![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:44 schreef MrX1982 het volgende:
Ja dat zijn niet de meest verstandige keuzes
Mooi, dan zit ik daar nog iets boven met Alonso ipv Montoya.quote:
Je hebt dan 225 punten. Scheelt dus voorlopig nog niet echt veel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi, dan zit ik daar nog iets boven met Alonso ipv Montoya.
bedank die portugees danquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:04 schreef Undergod het volgende:
met dank aan montoya die niet 3 seconden voorsprong houd in 2 rondjes
Inderdaad, hij rijdt zélf rechtdoor in die bocht.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:04 schreef Undergod het volgende:
met dank aan montoya die niet 3 seconden voorsprong houd in 2 rondjes
Ik heb precies hetzelfde gedaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:10 schreef Arcee het volgende:
Alonso had net iets beter uitgepakt, hè?quote:
Heel klein beetje maar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Alonso had net iets beter uitgepakt, hè?
Ja, maar ja, je moet wat. Iedere keer datzelfde team dat iedereen heeft schiet ook niet op.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Alonso had net iets beter uitgepakt, hè?
Precies, ik had ook 725 punten.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens de persoonlijke pagina 725 punten
Net als bijna iedereen
Dan heb je toch 722!? Of heb ik ergens 10 puntjes misgeteld??quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:21 schreef ElmarO het volgende:
Ik heb 712, maar ik had Montoya in plaats van Alonso.
Volgens de persoonlijke pagina heb ik er 712. Klopt ook wel, want zonder de 2 bandenwissels van Williams kwam ik uit op 732.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:39 schreef SloMo het volgende:
[..]
Dan heb je toch 722!? Of heb ik ergens 10 puntjes misgeteld??
Ja inderdaad. Een paar ronden voor het einde zag het er nog zo goed uit. Maar goed het kan niet altijd feest zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:44 schreef SloMo het volgende:
ow jah...ik had die ene bandenwissel niet meegerekend...... In ieder geval, jammer van montoya...
quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:53 schreef SloMo het volgende:
Het is de laatste tijd sowieso niet echt feest in het team van SchlomoF1..... Ondanks het feit dat ik hoog sta. Ik heb best afwijkende teams continu, maar ik kan maar geen afstand nemen...... Volgende race maar gokken op minardi en de hoge snelheden die zij ongetwijfeld gaan halen op monza
:P
All Mclaren! Dus meneer op numero 1 zal wat puntjes uitlopen, aangezien ik denk dat hij Alonso heeft ipv Montoya. Ach.....Nog een paar races te gaan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je moet het op het moment inderdaad meer hebben van een eventuele uitschieter van Schumacher, Toyota of BAR.
Mag ik vragen wat voor team je deze race had?
Ja stomme gele tracktor... als die nou ff uit zijn doppen had gekeken bij montoya had me dat weer een stuk meer punten op geleverd...quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:01 schreef SloMo het volgende:
[..]
All Mclaren! Dus meneer op numero 1 zal wat puntjes uitlopen, aangezien ik denk dat hij Alonso heeft ipv Montoya. Ach.....Nog een paar races te gaan.
745quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:24 schreef Undergod het volgende:
*725 hebber meld
maar ik win wel een plekkie in de subleague.![]()
Kan inderdaad nog van alles gebeuren. Maar veel succes in de strijd om de 1e plekquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:01 schreef SloMo het volgende:
[..]
All Mclaren! Dus meneer op numero 1 zal wat puntjes uitlopen, aangezien ik denk dat hij Alonso heeft ipv Montoya. Ach.....Nog een paar races te gaan.
So what? Gewoon strafpunten voor die banden hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:31 schreef Atreidez het volgende:
Zijn er strafpunten voor Michelin berekentHet was toch duidelijk een probleem van Williams en niet van Michelin, ook al deed het zich voor aan de banden
wat zal ik eens doen met mijn 61 miljoenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:30 schreef APK het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen, met mijn 43 miljoen?
Tja weinig..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:27 schreef Giem het volgende:
Pfff 712 punten en dan nog 500ste
Ja wat zal ik eens gaan doen met mijn 55 miljoen...
Monza de komende race, ik hou Schumi in het oogquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja weinig..
de top combinatie is wel duidelijk..
Of Dhr Button / Schumi moet opeens super goed gaan rijden..
Die reden niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:18 schreef Undergod het volgende:
Ik mis een aantal namen, wat is daarmee dan?
Nou heb ik in dit topic (of het vorige) al gesuggereerd dat kimi zijn test werk moet laten doen door de testrijder om zijn motor te sparen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:02 schreef HPoi het volgende:
[..]
Die reden niet.Verschilllende testcoureurs reden ipv de namen die je mist.
wat ?? doet z'n motor het voor de verandering weer eens niet ..quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:39 schreef Take_A_Picture het volgende:
Lol.... had ik EINDELIJK genoeg geld om Kimi Räikkönen te kopen... blaast ie zn motor op
Maar.... wel Pole gered dus er is nog kans.... hij moet goed naar voren rijden.
Was een cilinder kapot gegaan. Dus ze hebben voor de zekerheid zijn motor gewisseld.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wat ?? doet z'n motor het voor de verandering weer eens niet ..![]()
Ik mis van alles op mijn werk..
Jaa het liefst alonso.. en goed hard.. dat hij ook voorlopig niet meer rijd.. pff prutser..quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:11 schreef Take_A_Picture het volgende:
Die zal morgen iemand wel weer aanrijden....
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:19 schreef Undergod het volgende:
TM??? tiago monteiro?
hahah lol volgens mij hebben al er veel mensen een full mclaren team... manager is wel minder dit jaar.. iedereen heeft al geld overquote:
Pardon, de F1 is minder. De manager kan niet verweten worden dat er hoegenaamd niks te managen valt.quote:Op zondag 4 september 2005 09:03 schreef Giem het volgende:
[..]
hahah lol volgens mij hebben al er veel mensen een full mclaren team... manager is wel minder dit jaar.. iedereen heeft al geld over
Full McLaren is 709 punten. Als je Alonso hebt in plaats van Kimi heb je 726 punten. En de Alonso, Kimi, McLaren, Mercedes combo levert 695 punten op.quote:Op zondag 4 september 2005 15:23 schreef Undergod het volgende:
ik ben wel benieuwd wat nu het betere team is, mclaren of renault.
Verder lijkt mij de keuze voor Alonso & JPM het beste.
Hold on while i editquote:Op zondag 4 september 2005 15:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was inderdaad net iets te laat. Ik heb alleen nog extra combinatie erbij gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |