abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29278963
Kennen jullie -negatieve- dingen die voor altijd bij je zullen blijven en je mogelijk ook kunnen hinderen in het functioneren in het dagelijks leven?

Dit kan van heel klein tot heel groot zijn.
  Redactie Frontpage zaterdag 30 juli 2005 @ 22:48:01 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_29279002
De naaktfoto's van Karin Bloemen Nu durf ik ook niet meer naakt, straks fotograferen ze me.
pi_29279031
Ts begint:

Toen ik 10 was heb ik inbreker betrapt; ik ben tijd echt bang geweest; nu niet meer; maar als ik alleen thuis ben en ik hoor bijvoorbeeld geluiden die ik niet kan plaatsen moet ik er altijd aan terug denken. Ook controleer ik altijd 3 keer of de deur wel echt op slot zit.

-Als ik rook ruik moet ik altijd aan de brand denken die ons huis getroffen heeft een kleine 6 jaar geleden.

-Als ik een vrachtwagen zie zie ik altijd de ogen,van een meisje van een jaar of 13, die me wanhopig aankijken voor me en ook hoor ik nog steeds zo nu en dan het geluid van alle botten die in haar lijf breken en haar laatste noodkreet. Dit is iets waar ik echt nog wel mee zit.
  Redactie Frontpage zaterdag 30 juli 2005 @ 22:50:55 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_29279087
Ik ben wel bang om dood te gaan door iets onbenulligs. Bv misstappen op een stoep en dan onder een auto komen.
pi_29279249
genoeg om de rest van m,ijn leven mee te vullen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29279565
quote:
Als ik een vrachtwagen zie zie ik altijd de ogen,van een meisje van een jaar of 13, die me wanhopig aankijken voor me en ook hoor ik nog steeds zo nu en dan het geluid van alle botten die in haar lijf breken en haar laatste noodkreet. Dit is iets waar ik echt nog wel mee zit.
Ooowh en daar krijg ik het ineens heel koud van..
Zelf ook wel wat meegemaakt,maar niet geschikt om het net te gooien..
pi_29280064
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:49 schreef Tobbes het volgende:
Ts begint:

Toen ik 10 was heb ik inbreker betrapt; ik ben tijd echt bang geweest; nu niet meer; maar als ik alleen thuis ben en ik hoor bijvoorbeeld geluiden die ik niet kan plaatsen moet ik er altijd aan terug denken. Ook controleer ik altijd 3 keer of de deur wel echt op slot zit.

-Als ik rook ruik moet ik altijd aan de brand denken die ons huis getroffen heeft een kleine 6 jaar geleden.

-Als ik een vrachtwagen zie zie ik altijd de ogen,van een meisje van een jaar of 13, die me wanhopig aankijken voor me en ook hoor ik nog steeds zo nu en dan het geluid van alle botten die in haar lijf breken en haar laatste noodkreet. Dit is iets waar ik echt nog wel mee zit.
Zo jij hebt je deel wel weer gehad zeg, hopelijk Vooral die laatste lijkt me vreselijk om met je mee te dragen.
Let's play some tetris, motherfucker.
pi_29280104
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 23:23 schreef ArcticBlue het volgende:

[..]

Zo jij hebt je deel wel weer gehad zeg, hopelijk Vooral die laatste lijkt me vreselijk om met je mee te dragen.
Alles went.

En op een of andere manier voegt het ook wel iets toe aan je waardering voor het leven zeg maar en ik denk ook de kwaliteit ervan. Dat klinkt allemaal wel wat zwaar enzo; maar ik denk dat ik bijv. meer baggage heb dan dan een gemiddelde 18-jarige en dat dat ook wel tot uiting komt als het over echt serieuze zaken gaat.
pi_29280254
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 23:25 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Alles went.

En op een of andere manier voegt het ook wel iets toe aan je waardering voor het leven zeg maar en ik denk ook de kwaliteit ervan. Dat klinkt allemaal wel wat zwaar enzo; maar ik denk dat ik bijv. meer baggage heb dan dan een gemiddelde 18-jarige en dat dat ook wel tot uiting komt als het over echt serieuze zaken gaat.
Tja als je er maar niet te zwaar van op de hand raakt, dus dat je gaat overreageren als iets gerelateerds ter sprake komt, dat zie je nog wel eens. Ik heb zelf ook wel het nodige meegemaakt maar ik zou er niet van kunnen zeggen dat het me erg beinvloedt dagelijks of me zou kunnen hinderen. Ja sterfgevallen, maar zoals je zegt, alles went en je weet gewoon dat iedereen daar mee te maken krijgt. Dat hoort er bij.
Let's play some tetris, motherfucker.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 23:33:14 #10
42555 Tomek
Take on the world!
pi_29280332
Ik wou beginnen over mijn daklekkage trauma, maar nu ik de rest hier gelezen heb doe ik dat maar niet
pi_29280347
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 23:33 schreef Tomek het volgende:
Ik wou beginnen over mijn daklekkage trauma, maar nu ik de rest hier gelezen heb doe ik dat maar niet
Wrom niet?
  zaterdag 30 juli 2005 @ 23:38:22 #12
42555 Tomek
Take on the world!
pi_29280478
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 23:33 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Wrom niet?
Omdat het eigenlijk niet echt een trauma is, en zeker geen erge. Maar goed. Mijn eerste koophuis begon dus bij de eerste flinke regenbui op 3 plaatsen te lekken binnen.

Sindsdien loop ik als het hard regent altijd te checken of er nergens iets lekt
Gelukkig woon ik er nu niet meer en lijkt mijn huidige woning een stuk watervaster
pi_29281313
Ik ben nu bijna 16, en heb al best veel meegemaakt eigenlijk... die denk ik zeker de rest van m'n leven zal beinvloeden hehe,
maar om die dingen op Het net te zetten is wat te persoonlijk sorry : )
  zondag 31 juli 2005 @ 02:04:34 #14
82136 Xennia
gekroond
pi_29284428
Volgens mij was er al eens een pimp-hier-met-je-trauma-en-overtref-de-andere-users-topic.
Wat is in vredesnaam de discussie-waarde hiervan?
  zondag 31 juli 2005 @ 02:14:32 #15
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_29284636
Genees ze anders gewoon even.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zondag 31 juli 2005 @ 03:29:12 #16
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_29285579
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:46 schreef Tobbes het volgende:
Kennen jullie -negatieve- dingen die voor altijd bij je zullen blijven en je mogelijk ook kunnen hinderen in het functioneren in het dagelijks leven?
Degene die me gepest hebben
Een docente nederlands op middelbare school die een paar jaar van mijn leven verziekt heeft

Dat beinvloed mij sterk en heeft het gedaan. Onzekerheid enzo.

Verder geen spannende traumatische dingen meegemaakt. En geluiden uit mijn ouders slaapkamer negeer ik maar.

Verder beinvloed beelden van (dieren)leed me altijd wel. Die kijk ik geregeld om kracht te vinden.
  zondag 31 juli 2005 @ 03:52:52 #17
106776 Nickthedick
pi_29285758
quote:
Op zondag 31 juli 2005 03:29 schreef TechXP het volgende:

[..]

Degene die me gepest hebben
Een docente nederlands op middelbare school die een paar jaar van mijn leven verziekt heeft

Dat beinvloed mij sterk en heeft het gedaan. Onzekerheid enzo.

Verder geen spannende traumatische dingen meegemaakt. En geluiden uit mijn ouders slaapkamer negeer ik maar.

Verder beinvloed beelden van (dieren)leed me altijd wel. Die kijk ik geregeld om kracht te vinden.
Wat? Je kijkt naar dieren die gemarteld worden? Ben je van plan binnenkort ergens een aanslag te plegen ofzo?
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zondag 31 juli 2005 @ 03:59:17 #18
82136 Xennia
gekroond
pi_29285815
quote:
Op zondag 31 juli 2005 03:52 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Wat? Je kijkt naar dieren die gemarteld worden? Ben je van plan binnenkort ergens een aanslag te plegen ofzo?
Zo zie je maar weer wat een trauma met je kan doen
  zondag 31 juli 2005 @ 04:07:02 #19
106776 Nickthedick
pi_29285867
quote:
Op zondag 31 juli 2005 03:59 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer wat een trauma met je kan doen
Volkert van der G. nr. 2 misschien?
  zondag 31 juli 2005 @ 10:52:07 #20
70869 _Leto_
Psychedelic Utopist
pi_29287704
Ik kan geen overlijdens verwerken, elk overlijden in mijn omgeving laat extreem duistere plekken nadie constant naar boven komen :s
  zondag 31 juli 2005 @ 14:14:40 #21
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_29292338
quote:
Op zondag 31 juli 2005 03:52 schreef Nickthedick het volgende:
Ik kijk naar beelden van undercover opnamen van wat er gebeurd in laboratoria enzo. Of in slachterijen etc. Die beelden komen meestal gewoon onder mijn ogen en dan moet ik het gewoon weer zien wat men uithaalt met dieren. Het klinkt raar, maar ik wil het gewoon steeds zien omdat het me weer kracht geeft om gewoon door te gaan met actie voeren enzo.

En wat heeft aanslagen er nou weer mee van doen?
  zondag 31 juli 2005 @ 14:15:45 #22
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_29292371
quote:
Op zondag 31 juli 2005 04:07 schreef Nickthedick het volgende:
Volkert van der G. nr. 2 misschien?
Nee, ik ben een echte veganist. Volkert is een nepveganist. Ik dood geen wezens.
pi_29293815
quote:
Op zondag 31 juli 2005 14:14 schreef TechXP het volgende:

[..]

Ik kijk naar beelden van undercover opnamen van wat er gebeurd in laboratoria enzo. Of in slachterijen etc. Die beelden komen meestal gewoon onder mijn ogen en dan moet ik het gewoon weer zien wat men uithaalt met dieren. Het klinkt raar, maar ik wil het gewoon steeds zien omdat het me weer kracht geeft om gewoon door te gaan met actie voeren enzo.

Ohhh, nou snap ik het. Ik begreep al niet hoe je uit zoiets gruwelijks kracht kon krijgen. Maar ik neem aan dat het actie voeren is om zulke dieren juist te redden?
Dan is het wel logisch dat zulke beelden je kracht geven. Het is verschrikkelijk om te zien en dan naai je je daar zo over op en maakt het je zo boos dat je er alles aan wil doen om dit in de toekomst te voorkomen (actie voeren dus?)
  zondag 31 juli 2005 @ 15:12:55 #24
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_29294212
Zelf heb ik zeggen ze best wel veel meegemaakt. Zelf vind ik het wel meevallen. Maar goed, het beïnvloed mij behoorlijk. Aan de andere kant, misschien red zit is soms op het randje van labiliteit, meestal ben ik er ook wel sterker van geworden.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  zondag 31 juli 2005 @ 15:22:31 #25
106776 Nickthedick
pi_29294500
quote:
Op zondag 31 juli 2005 14:14 schreef TechXP het volgende:

[..]

Omdat zelfmoordterroristen hetzelfde doen voordat ze zichzelf opblazen temidden van onvermoedende forenzen. Alleen kijken zij niet naar afgeslachte dieren, maar naar afgeslachte moslims.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')