Morgen, Yorin, 20:30 uur. Oudje, maar nog steeds interessant.quote:Documentaire uit 1991. Vanaf het begin van de jaren tachtig heeft popicoon Madonna een zeer belangrijke plaats in de muziekindustrie. De afgelopen jaren heeft ze daarbij ook nog eens alle facetten van het entertainmentvak leren kennen.
Van dans tot zang en van theater tot film. Deze documentaire volgt Madonna in haar dagelijkse leven. Familie, vrienden en collega's uit de entertainmentbranche komen aan het woord en illustreren een portret van deze megaster.
'He's got a little dick, I bet.'quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:06 schreef SunChaser het volgende:
Hoogtepunt is de Kevin Coster-dissEn daarna het afzeiken van Antonio Banderas, wat voor slechte acteur die wel niet is.
Ja dat was DE quote.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:11 schreef sooty het volgende:
"She doesn't live off-camera" (Warren Beaty)
Die heb ik blijkbaar verdrongen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:13 schreef SunChaser het volgende:
En laten de 20 seconds of fame voor Adam Curry niet vergeten
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:06 schreef SunChaser het volgende:
Dieptepunt is het huilen op t graf van haar moeder
Ja, mee eens.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:10 schreef SunChaser het volgende:
De Amerikaanse titel was Truth or Dare, wat een mooiere titel is.
iddquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:27 schreef Duiveltja het volgende:
Het gebaar van Madonna zei genoeg
Kevin. Neat.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:21 schreef SunChaser het volgende:
Over Keving Costner nog even. Wat een mongool om op de vraag van Madonna hoe hij het concert vond te zeggen: It was need.
"neat" niet "need"quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:21 schreef SunChaser het volgende:
Over Keving Costner nog even. Wat een mongool om op de vraag van Madonna hoe hij het concert vond te zeggen: It was need.
Ik wil jou wel is zien als JOUW moeder sterft op je 5e en het graf nog nooit eerder hebt gezien. Ik denk ook dat JIJ een beetje zit te wenen en gaat liggen op het graf...quote:
Dus jij vond t er oprecht uitzien, zo voor de camera?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:08 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik wil jou wel is zien als JOUW moeder sterft op je 5e en het graf nog nooit eerder hebt gezien. Ik denk ook dat JIJ een beetje zit te wenen en gaat liggen op het graf...
Ja eww bahquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:39 schreef Stiffmaster het volgende:
toch wel geinig om es te zien allemaal.....en al die dansers, wat een homo's...damn. Niet dat het erg is dat ze homo zijn maar het druipt er wel vanaf....
idem, gore slet is hetquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:45 schreef KonnieKipke het volgende:
ik vind het maar een hysterisch wijf.
Dat was inderdaad Adam Curry.....toen ie nog in Amerika zatquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:20 schreef Brunette het volgende:
Ik meende ook ff Adam Curry (radiostation) te zien of had ik het fout
Verder vond ik haar wel een beetje ''zeikerig'' en irritant (stem) overkomen.
Maar verder is ze wel oké![]()
Uhuhquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:59 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Dat was inderdaad Adam Curry.....toen ie nog in Amerika zat![]()
Hahaha daar moet ik anders nog steeds om lachenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vond de grap over haar vader en incest een beetje makkelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |